  • 11. Data: 2009-03-23 20:25:27
    Temat: Re: zlecenie odrzucone przez GPW
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Anatol" <c...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:gq8om9$fds$1@news3.onet...

    > Użytkownik "mwojc" <m...@N...lodz.pl> napisał w wiadomości

    > Z plików do Metstocka wynika że w piątek po 16:10 nie było transakcji a
    > więc nie było też fixingu i dogrywki, a wtedy GPW odrzuca zlecenia.

    Owszem, o 16:20 został zawieszony przy stanie :
    1,76 100 sztuk || 1,78 4736 sztuk

    Trzeba było złożyc zlecenie kupna przed 16:20.

    --
    marfi

  • 12. Data: 2009-03-23 21:53:20
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    Podobnie sie dzieje pare sekund po 9-tej

    Pare razy mi sie ta zdarzylo

    :-(

    Pozdrowko

    Loser

  • 13. Data: 2009-03-23 22:03:28
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    marfi wrote:

    > Użytkownik "Anatol" <c...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Owszem, o 16:20 został zawieszony przy stanie :
    > 1,76 100 sztuk || 1,78 4736 sztuk
    >
    > Trzeba było złożyc zlecenie kupna przed 16:20.

    Ok. Dzięki. Pierwszy raz się na to natknąłem. Do tej pory byłem przekonany,
    że w przypadku braku zleceń między 16:10 a 16:20, w dogrywce obowiązuje
    kurs z ostatniej transakcji (który staje się przecież ostatecznie kursem
    zamknięcia).

    Pozdrawiam,
    --
    Marek