  • 1. Data: 2010-05-23 11:51:45
    Temat: złota bańka spekulacyjna
    Od: "tomek" <a...@p...onet.pl>

    witam
    poobserwowałem sobie wykres gold fut no i widzę, żę od 2001 urosła niezł
    banieczka od < 300$ do >1200$. Pora nakłuć balonik :-)
    a jeśli złotko poleci na dół to pewnie mamy jaszcze szanse na dalsze wzrosty
    na akcjach
    co o tym sądzicie?

  • 2. Data: 2010-05-23 11:59:29
    Temat: Re: złota bańka spekulacyjna
    Od: "tomek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tomek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > banieczka od < 300$ do >1200$. Pora nakłuć balonik :-)
    > a jeśli złotko poleci na dół to pewnie mamy jaszcze szanse na dalsze

    ... spójrzcie jeszcze na cukier, odbija z lokalnego dołka:
    http://stooq.pl/q/?s=sb.f&d=20100521&c=3y&t=l&a=lg&b
    =0

  • 3. Data: 2010-05-23 18:12:17
    Od: "nazgul" <x...@w...pl>

> [...]
    > banieczka od < 300$ do >1200$. Pora nakłuć balonik :-)
    > a jeśli złotko poleci na dół to pewnie mamy jaszcze szanse na dalsze

    bezwarunkowo nakłuwaj!