  • 11. Data: 2009-03-12 22:54:43
    Temat: Re: złoto a usd/pln
    Od: " " <e...@N...gazeta.pl>

    gmyra <g...@g...pl> napisał(a):
    > Nie chcę się czepiać, ale tak z ciekawości - co zrobisz, jak Ci padnie
    > sieć lub komp na dłuższy okres? Pytam oczywiście w kontekście braku SLów.

    bede nadal wierzyl w slusznosc podjetej decyzji.
    spokojnym krokiem przejde sie do przyjaciolki ;)
    3 kwadranse spaceru wystarcza, zeby uspokoic sie [gdyby to padl komputer]

  • 12. Data: 2009-03-12 22:56:09
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Doradca" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Ktoś mnie jeszcze pamięta??
    > Pozycja na min. kilka miesięcy ?
    > Kto trzyma tak długo pozycje...
    >
    > pozdrawiam
    > Tomasz

    Cześć

    Ja Cię pamiętam.

    Jaka pozycja?
    10 koni za 30k czy 2 konie z depo 20k, czy cos na kasowym.
    Opisz, bo to jest bez sensu co napisałeś.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-03-12 23:06:15
    Od: Doradca <n...@m...pl>

    skippy pisze:
    > Jaka pozycja?
    > 10 koni za 30k czy 2 konie z depo 20k, czy cos na kasowym.
    > Opisz, bo to jest bez sensu co napisałeś.

    wszystko w linku. chcialem sie tylko przypomniec i pokazac kiedy
    dokonalem rzeczywistych transakcji oraz skutecznosc grania z trendem ;)

  • 14. Data: 2009-03-19 00:15:57
    Od: Doradca <n...@m...pl>

    http://www.wrzuta.pl/obraz/sL9BjAgrLa/stan

  • 15. Data: 2009-04-01 23:31:46
    Od: "Jacek" <m...@N...gazeta.pl>

    A nie zapomniałeś w kalkulacji długoterminowej o swapie, czyli roznicy
    oprocentowania miedzy instrmentami. Na krotkiej usd/pln powinienes
    zarabiac te swapy a na dlugiej na złocie raczej bedziesz tracil.
    Dlugoterminowo to ten swap Ci moze zjesc duzo zysku.
    Poszukaj tanszego brokera.

  • 16. Data: 2009-04-01 23:39:52
    Od: "Jacek" <m...@N...gazeta.pl>

    Ja to sie o najlepsza flaszke zalozylem ze znajomym, ze zloto w ciagu roku
    osiagnie 1500$. Zakladam spadek/zalamanie dolara.
    A zlotowka to 2,5 jesli bedzie ok, albo 4-5 za dolara (euro conajmniej 6
    zl) w przypadku jakiejs krajowej katastrofy.

  • 17. Data: 2009-04-02 06:33:04
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Jacek" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A zlotowka to 2,5 jesli bedzie ok, albo 4-5 za dolara (euro conajmniej 6
    > zl) w przypadku jakiejs krajowej katastrofy.

    Tak se neda pane Havranek.

    Prosty przykład: Mój piekarnik Made in Germany - Siemens HB650511 kosztuje
    1700 zł w Polsce i 850 euro w RFN.
    Zastanów się jak w dłuższym terminie miałaby się ta cena utrzymać przy braku
    granic celnych?
    Teraz weź pomyśl dlaczego Niemcy masowo kupują samochody w Polsce?
    Jak długo będzie to trwało?

    Cena euro nie wzrośnie w dłuższym okresie, chyba że zdewaluujemy złotówkę!

    Zatem kupowanie złota wydaje się słabą inwestycją. Pewniejsze są zakupy
    złotówek.
    Co nie oznacza, że nie kupię sobie jakiejś małej sztabki 5g na Allegro. ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 18. Data: 2009-04-02 16:54:22
    Od: " Jacek" <m...@N...gazeta.pl>

    Przeciez napisałem, że zakładam spadek dolara aa tym samym nominalnie wzrost
    złota czyli xau/usd co wcale realnie nie podrozy zlota w zlotowce. Dzis zloto
    jest ponad 3000 zl i jakies 930$ za uncje a za rok moze byc po 1500$ i dalej
    kolo 3000zł przy czym dolar bedzie kosztowal 2 zł.
    Nie bawilbym sie w podwojna transakcje wzrostu zlota w zlotowkach a tylko
    gralbym jak juz na wzrost nominalnie w dolarach.