  • 11. Data: 2024-06-17 14:10:00
    Temat: Re: złoty słaby
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 Jun 2024 11:55:08 +0200, PiteR wrote:
    > in <news:1sbaw9e7q3w1x$.mfm2bml6j58x$.dlg@40tude.net>

    > To na pewno nie prawdziwy Polak.
    > Prawdziwy Polak kupuje passata 1.9 TDI.

    Niektórzy kupują jednak nowe auto z salonu.

    A do tego roku ... nie bedzie juz passatów TDI :-)

    > no prosze taki importer-Obajtek ;)

    Obajtek to jest producent-wizjoner (Izera).

    Ale taki zwykły salon to bierze z jakiejs np Toyota Motor Poland, itp.

    > wow nie wiedziałem. Toyota, Honda też? To smutne.

    https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/slo
    wacja-swiatowa-jedynka/0msh17s

    IMO - Toyota ma jakąś wspólną fabrykę na Słowacji.
    Albo miała, bo teraz piszą o Czechach.
    Razem z PSA (obecnie Stellantis) opracowali platformę dla małych aut.

    J.