-
1. Data: 2009-06-13 12:51:25
Temat: zmiana Visy Electron z Inteligo a zwrot
Od: Tomasz Rękawek <n...@m...pl>
Witam!
Na początku kwietnia kupiłem kilka biletów lotniczych z Ryanair, płacąc
kartą Visa Electron z Inteligo (podałem numer karty, datę ważności,
itd). Bilet został kupiony, kasa pobrana. Po kilku tygodniach musiałem
zamówić drugą kartę z Inteligo, stara była już mocno podniszczona.
Dostałem nową VE, poprzednia została dezaktywowana.
Jednak w ostatni wtorek dostałem maila, że lot został odwołany (nie
tylko mój, wszystkie na tym kierunku) i że "zwrot kosztów zostanie
automatycznie dokonany na kartę płatniczą jakiej użyto podczas
rezerwacji lotów". No i zonk - ta karta płatnicza jest już nieaktywna.
Dzwoniłem w tej sprawie do Inteligo, powiedzieli, że jeśli karta była
ważna gdy dokonywałem płatności (dziwne, żeby nie była), to dostanę
pieniądze na konto.
Czy tak rzeczywiście jest? Czy powinienem skontaktować się raczej z
Ryanairem (łatwiej powiedzieć niż zrobić)? A może Inteligo może coś
zrobić (do nich łatwiej i taniej się dodzwonić)? A może rzeczywiście nie
ma się czym martwić?
Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź.
--
Tomasz Rekawek
strona: newton.net.pl
-
2. Data: 2009-06-13 21:39:36
Temat: Re: zmiana Visy Electron z Inteligo a zwrot
Od: "norb" <n...@p...onet.pl>
Mialem podobna sytuacje z debetowa Visa amerykanskiego banku.
Bank uniewaznil mi karte, jednak pieniadze zdolaly wrocic na konto.
Tak wiec nie bylo problemow.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl