  • 11. Data: 2007-08-11 20:16:11
    Temat: Re: zmiana numeru telefonu w Mbank - radzę uważać
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    tomek <adres_w_tresci> napisał(a):

    > zdaje się że jesteś szczęśliwym klientem Mbanku lub jego prasownikiem

    Wszyscy jestesmy szczesliwymi klientami? :)

    Problemem autora jest to, ze nie zrozumial w pore mechanizmow zabezpieczajacych,
    podobnych (tylko mniej restrykcyjnych - w koncu odzyska dostep) do
    zabezpieczajacych np. darmowe konta mail - przy problemach z haslem jest wysylany
    mail na inna podana skrzynke lub sms na tel. kom.
    Przy braku zdefiniowanych powyzszych.......

    Jesli chodzi o pieniadze, podobna niefrasobliwosc, polaczona z szukaniem poparcia
    na grupie jest zadziwiajaca.

  • 12. Data: 2007-08-11 21:02:28
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 11 sierpnia 2007 22:16
    (autor Krzysztofsf
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <f9l5ea$rac$1@inews.gazeta.pl>):

    > Wszyscy jestesmy szczesliwymi klientami? :)

    Ano... Dobry bank, to i klienci szczęśliwi

    BTW: Tak się zastanawiam co się prasuje w związku z mBankiem... Pomięte
    karty kodów?

    --
    Wrak Tristana (szczęśliwy w mBanku od 6 lat czy cóś w ten deseń :D)
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 13. Data: 2007-08-11 21:03:06
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 11 sierpnia 2007 21:22
    (autor WAM
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <5...@4...com>):

    > Wykazujesz sie brakiem logiki :) Hasla u Niego nie dzialaja, bo
    > zmienil nr telefonu i nie podal nowego bankowi :)

    No, ale jakby używał jak człowiek haseł esesmanowych to by przy likwidacji
    numeru się zorientował :D

    --
    Wrak Tristana

  • 14. Data: 2007-08-11 21:03:21
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 11 sierpnia 2007 21:09
    wasz znak: <f9l1gt$c5s$1@inews.gazeta.pl>):

    > Ja uzywam.

    Hm.... A z jakiego powodu?

    --
    Wrak Tristana

  • 15. Data: 2007-08-11 21:13:48
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z sobota, 11 sierpnia 2007 21:09
> [...]

    malo operacji robie.

  • 16. Data: 2007-08-11 21:23:56
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 11 sierpnia 2007 23:13
    wasz znak: <f9l8qb$aji$1@inews.gazeta.pl>):

    > malo operacji robie.

    No ja też mało, ale nie widzę związku....

    Dopytuję, bo hasła esesmanowe to był jeden z większych prezentów jaki dał mi
    mBank... I nie rozumiem jak ktoś może z nich nie korzystać :D

    --
    Wrak Tristana

  • 17. Data: 2007-08-11 21:31:27
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > Dopytuję, bo hasła esesmanowe to był jeden z większych prezentów jaki dał mi
    > mBank... I nie rozumiem jak ktoś może z nich nie korzystać :D

    Nie wierze w darmowe obaidy.
    Nie chce byc zaskoczony nieoczekiwanie oplatami za korzystnie z sms.
    Wystarcza mi kody - jesli za nie wprowadza oplaty, to przemysle co dalej.
    Na operacje na funduszach i sporadycznie akcjach wystarcza mi posiadana lista.

  • 18. Data: 2007-08-11 23:34:22
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    [...]

    > Dopytuję, bo hasła esesmanowe to był jeden z większych prezentów jaki dał mi
    > mBank... I nie rozumiem jak ktoś może z nich nie korzystać :D

    Wystarczy, że często przebywasz w miejscach bez zasięgu GSM. Wbrew pozorom może
    być ich całkiem sporo.

  • 19. Data: 2007-08-12 07:36:19
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > zdaje się że jesteś szczęśliwym klientem Mbanku lub jego prasownikiem

    Jestem zadowolonym klientem. Trochę myslenia i praktycznie nie ma się czego
    czepiać.
    Mam konta w BP, WBK,Lukasie,Citibanku i mbank wypada z nich najlepiej.

    Tomek

  • 20. Data: 2007-08-12 07:38:05
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Hm.... A z jakiego powodu?
    >
    > --

    Ja robie sporo przelewów i uzywam karteczki, bez zabawy w odczytywanie sms.
    Wygodniej i pewniej.

    Tomek