  • 81. Data: 2007-08-13 08:04:11
    Temat: Re: zmiana numeru telefonu w Mbank - radzę uważać
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu t...@w...pl porozsypywal nastepujace haczki:
    > pisalem ze byłem w mpunkcie w pierwszym poscie

    mPunkt to nie bank, podobnie jak agencja PKO.
    Tak na przyszlosc - pracownicy mPunktu niekonieczine musza byc
    pracownikami mBanku, osoby nagabujace (np poprzez telefony do firm) w
    sprawie kart kredytowych rzadko kiedy sa pracownikami bankow, agenci
    ubezpieczeniowi w wiekszosci nie sa pracownikami firm ubezpieczeniowych.
    --
    badzio

  • 82. Data: 2007-08-13 08:08:11
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu t...@w...pl porozsypywal nastepujace haczki:
    > nie potrzebuje twoich rad

    My nie potrzebujemy Twoich dublujacych sie postow
    --
    badzio

  • 83. Data: 2007-08-13 08:14:48
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    t...@w...pl napisał(a):

    > net/
    >
    > sprawdzilem, to nie byl mkiosk tylko mpunkt - tam maja zwykla obsluge

    "mPunkt Polska SA to sieć ponad 200 sklepów działających w przeszło 150 miastach na
    terenie Polski, oferujących produkty i usługi związane telefonią komórkową. Sklepy
    mPunkt zlokalizowane są w m.in. centrach handlowych takich jak: Tesco, E.Leclerc,
    Carrefour czy Geant, a także na głównych ulicach i ciągach handlowych miast."

    ????

    Na stronach mbanku nie ma nawet pojecia mpunkt.

  • 84. Data: 2007-08-13 08:17:53
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    Użytkownik <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    > nie potrzebuje twoich rad

    A szkoda, bo to bardzo dobra rada

  • 85. Data: 2007-08-13 10:07:41
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    t...@w...pl napisał(a):

    > nie potrzebuje twoich rad

    Wyjdź. Możesz trzasnąć drzwiami.

  • 86. Data: 2007-08-13 11:23:57
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 13 Aug 2007 00:46:45 -0700, w
    <1...@g...googlegroups.co
    m>, t...@w...pl
    napisał(-a):

    > nie potrzebuje twoich rad

    Ale dla takich klientów jak ty jest właśnie PeKao i pochodne.

  • 87. Data: 2007-08-13 15:23:03
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 13 sierpnia 2007 09:35
    (autor t...@w...pl
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <1...@1...googlegroups.co
    m>):

    > akurat jestem blizej zwiazany z Mbank i Bre niż mógłbyś sądzić,

    aaaaaaaaaaaa.... Wywalony pracownik mKiosku się mści :D

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 88. Data: 2007-08-13 15:24:00
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 13 sierpnia 2007 09:31
    (autor t...@w...pl
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <1...@k...googlegroups.co
    m>):

    > nazywa się to mpunkt - tam mają konsultantów u których mozesz np.
    > wziac kredyt, zalozyc rachunek, zglosic reklamacje

    Nie u których a za pośrednictwem... Ja umowę o kredyt podpisywałem za
    pośrednictwem kuriera.

  • 89. Data: 2007-08-13 15:25:43
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 12 sierpnia 2007 17:28
    (autor Padre
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <f9n8o4$vcr$1@news.dialog.net.pl>):

    > Masz rację.
    > Oczywiście jeżeli nie ma tam dostępu innego, niż przez GSM... :->

    Rozumiem to, ale GSM ma zasięg w największych zadupiach. Więc jeśli gdzieś
    jest rejon na tyle cywilizowany, że jest Internet, to chyba i GSM jest.

  • 90. Data: 2007-08-13 15:32:16
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak: <f9n8o4$vcr$1@news.dialog.net.pl>):

    > Rozumiem to, ale GSM ma zasięg w największych zadupiach.

    Bredzisz. To raz.

    Dwa. Dobry przykład to "kanciapy administracyjne". Internet jest, a GSM często nie.