  • Data: 2003-05-27 16:14:06
    Temat: zmiana waluty z euro na chf
    Od: Maciek <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prosze o ew wyprowadzenie mnie z bledu.
    Rok temu gdy bralem kredyt oprocentowanie euro i chf bylo porownywalne
    wiec nie zastanawialem sie zbytnio nad tym. Teraz rozbieznosc sie
    zwieksza i zastanawiam sie nad przewalutowaniem. (nie ponosze jeszcze
    kosztow zmian w KW, zaplace tylko % od kwoty kredytu)

    Czy % nie zrownaja sie w najblizszym czasie znowu (% euro dogoni % chf)
    i tylko strace na koszcie przewalutowania. Mam jeszcze mozliwosc
    skrocenia okresu splaty kredytu euro co zmniejszyloby troche % i
    roznice w wysokosci rat. Jaka roznica rat wedlug Was jest warta
    zachodu.