  • 11. Data: 2005-06-13 20:04:20
    Temat: Re: zmiana z bph na ?????
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Mon, 13 Jun 2005 09:31:19 +0200, "WRX" <g...@N...pl> wrote:

    >i teraz dp ktorego banku moge przenieść
    >karte kredytowa
    >rachunek w limitem debetowym
    >rachunek maklerski
    >zalezy mi na obsludze przez net i kosztach do 40 pln miesiecznie
    >co możecie polecić

    mbank?
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/pregierz/ZLP_2/

  • 12. Data: 2005-06-13 20:05:55
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Mon, 13 Jun 2005 21:52:28 +0200, Gree <g...@T...o2.pl> wrote:

    >Kilka postów niżej - to samo. Człowieku, weź się opamiętaj.

    Ludzie pytaja, wiec odpowiadam. Czy moja odpowiedz jest gorsza od innych
    odpowiedzi, ze masz takie pretensje?

    >Ktoś będzie chciał kupić szczoteczkę do zębów a Ty polecisz mu zapachową
    >wodę do żelazka.

    Przeciez tylko brak rachunku maklerskiego bylby istotnym problemem, wiec
    Twoje porownanie jest nietrafione. IMHO nie szkodzilo uswiadomic, ze moze
    miec tani bank z damowymi uslugami, a rachunek maklerski za uzyskane
    dzieki temu oszczednosci bedzie mial praktycznie za darmo gdzie indziej.

  • 13. Data: 2005-06-13 20:22:58
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-06-13 22:05, konkurs napisał(a):

    > Ludzie pytaja, wiec odpowiadam. Czy moja odpowiedz jest gorsza od
    > innych odpowiedzi, ze masz takie pretensje?

    W swoich odpowiedziach jesteś monotematyczny. Twe poropozycje są
    marginalnie, w sposób naciągany zgodne z zakresem pytania. Dodatkowo
    proponujesz rozwiązanie, które prawdopodobnie przyniesie Ci korzyści
    finansowe, a ilość wysłanych postów w ciągu krótkiego czasu zakrawa na
    *spam*.

> [...]
    > ze moze miec tani bank z damowymi uslugami, a rachunek maklerski za
    > uzyskane dzieki temu oszczednosci bedzie mial praktycznie za darmo

    Uświadamiaj proszę, ale odpowiadając staraj się dostosować do potrzeb
    pytającego, i powołuj się na *oficjalne* źródła, a nie *swoje promocyjne
    strony.

    Dla mnie EOT.

    Gree

  • 14. Data: 2005-06-13 21:00:20
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Mon, 13 Jun 2005 22:22:58 +0200, Gree <g...@T...o2.pl> wrote:

    >W swoich odpowiedziach jesteś monotematyczny. Twe poropozycje są

    Inni ciagle opowiadajac to samo o tych samych bankach nie sa?

    >marginalnie, w sposób naciągany zgodne z zakresem pytania. Dodatkowo

    Raczej czasem marginalnie proponowany bank nie spelnia wymagan, o ktore
    sie pytaja.

    >proponujesz rozwiązanie, które prawdopodobnie przyniesie Ci korzyści
    >finansowe, a ilość wysłanych postów w ciągu krótkiego czasu zakrawa na
    >*spam*.

    No to wtedy za spam nalezaloby tez uznac kazdy post, ktory mowi o mbanku,
    multibanku i innych bankach, o ktorych tu codziennie, bez przerwy, w ten
    sam sposob mowa.

    >Uświadamiaj proszę, ale odpowiadając staraj się dostosować do potrzeb

    Przeciez staram sie dostosowac, zwykle tlumacze co i jak, tutaj nie
    zauwazylem od razu tego rachunku maklerskiego.

    >pytającego, i powołuj się na *oficjalne* źródła, a nie *swoje promocyjne
    >strony.

    Ale wtedy nie wiedzieliby, ze mogliby przez pol roku miec konto e-direct
    za darmo (znaczy nastapi zwrot kosztow prowadzenia), bo tylko u mnie jest
    taka oferta, a nie w banku bezposrednio. Linki sa na mojej stronie do
    stron oficjalnych, zarowno strony glownej banku jak i programu przyjaciele
    na twoje konto, wiec kazdy zainteresowany poglebieniem wiedzy sobie
    kliknie.

  • 15. Data: 2005-06-13 21:10:12
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Co to znaczy takich wymaganiach?

    Udajesz głupiego?

    Gdzie VW ma w ofercie KK?

    Jakie konta w VW mają limit _debetowy_
    Wiesz czym się różni DSD od KO?

    A czwarty jego warunek spełnia domyslnie niemal każdy bank
    trudno już znaleść konto bez dostępu przez net za ponad 40zł/mc

    > Jedynie rachunek maklerski jest
    > calkiem nie do spelnienia. Ale ile bankow go oferuje?
    Choćby taki mBank (za dni parę) albo ING...

    > Czy widzac, ze ktos chce wydac 40 zl na prowadzenie nie nalezy tej osobie
    > uswiadomic, ze moze w przyblizeniu takie wymagania miec spelnione za 5 zl,

    Przez krotność tego "przybliżenia"
    to zupełnie Ci się ostrość myślenia rozjechała...

    > Bez tej promocji musialbys placic od razu, a dzieki niej mozesz miec pol
    > roku za darmo, co wiec Ci sie nie podoba, ze komentujesz to w taki sposob?

    Wciskasz mu nachalnie (i każdemu kto się tu nawinie)
    nie konto, które spełni jego oczekiwania,
    tylko konto, za które Ty skasujesz od VW
    między 50zł w gotówce, a 250 w nagrodzie rzeczowej
    łaskawie obiecując mu odpalić z tego 30zł (w najlepszym razie).

    Spamujesz grupę _wyłącznie_ w swoim prywatnym interesie
    i dziwisz się że inni reagują w ten sposób:
    http://www.fun.from.hell.pl/2005-03-31/wscieklizna.j
    peg ?

  • 16. Data: 2005-06-13 21:17:24
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    konkurs wrote:

    > Ale wtedy nie wiedzieliby

    i bardzo dobrze.

    Idź na drzewo.

  • 17. Data: 2005-06-13 22:32:13
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On 13 Jun 2005 23:10:12 +0200, "S.T." <n...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Gdzie VW ma w ofercie KK?

    Zgoda, moj blad, nie interesowaly mnie osobiscie karty, wiec nie
    zauwazylem, ze to wszystko sa tylko debetowki. :(

    >Jakie konta w VW mają limit _debetowy_
    >Wiesz czym się różni DSD od KO?

    Ze strony VW limit kredytowy w ramach Konta e-direct:
    "W zależności od pakietu Konta e-direct możesz ubiegać się o Kredyt
    e-direct w różnej wysokości od 3 000 do 20 000 PLN. Korzystając z Kredytu
    e-direct płacisz jedynie za rzeczywisty stan zadłużenia. W dodatku
    oprocentowanie jest niższe niż w innych bankach."

    Funkcja podobna.

    >A czwarty jego warunek spełnia domyslnie niemal każdy bank
    >trudno już znaleść konto bez dostępu przez net za ponad 40zł/mc

    Ale przyznasz, ze dla wielu osob korzystniej bedzie zaoszczedzic na tanim
    koncie takim jak e-direct w VW i za zaoszczedzone pieniadze zalozyc gdzie
    indziej konto maklerskie, niz bulic za wszystko wysoka sume 40 zl / m-c.
    Mialo wiec sens przedstawienie pytajacemu takiej mozliwosci.
    No chyba ze jestes pracownikiem banku zwalczajacym wyjadaczy wisienek,
    wowczas twoje wzburzenie jest poniekad zrozumiale. :P

    >Choćby taki mBank (za dni parę) albo ING...

    Czyli jak mowilem, niewiele tych bankow jest jeszcze z taka usluga, w
    szczegolnosci przez internet.

    >Wciskasz mu nachalnie (i każdemu kto się tu nawinie)

    Nieprawda, jak calkiem nie pasuje to sie nie odzywam.

    >nie konto, które spełni jego oczekiwania,
    >tylko konto, za które Ty skasujesz od VW
    >między 50zł w gotówce, a 250 w nagrodzie rzeczowej
    >łaskawie obiecując mu odpalić z tego 30zł (w najlepszym razie).

    Przynajmniej jest to jasne i wiadome. Jest natomiast tajemnica
    poliszynela, ze ponad 50% uczestnikow tej grupy to pracownicy bankow lub
    osoby blisko z bankami zawodowo zwiazane. Jaka wiec mozemy miec gwarancje
    odnosnie ich wypowiedzi, ile oni kasuja za zakamuflowana reklame swoich
    bankow?

    >Spamujesz grupę _wyłącznie_ w swoim prywatnym interesie

    Nie *wylacznie*, bo przeciez oddaje 60% z tego co sam dostane dla osoby,
    ktora z tej promocji skorzysta. Jest to wiec obopolnie korzystne.
    Informacje, ktore podaje na stronie sa zgodne z prawda i oferta banku. Nie
    spamuje, bo jesli przyjac, ze moje posty to spam to tak samo moznaby
    okreslic kazdy inny post na grupie ciagle powtarzajacy sie na temat tych
    samych bankow, w ten sam sposob i ktore to posty nieraz wysylane sa na
    dodatek przez pracownikow bankow.

    >i dziwisz się że inni reagują w ten sposób:
    >http://www.fun.from.hell.pl/2005-03-31/wscieklizna.
    jpeg ?

    Ludzie pozytywnie nastawieni do zycia i innych ludzi by tak nie reagowali.
    Sadze ze przez niektorych po prostu zawisc przemawia. W Polsce tlamsilo
    sie i tlamsi wszelka indywidualna inicjatywe, widac to w tym przypadku az
    nazbyt wyraznie. :( Zadziwiajaca jest ta tendencja do nie zauwazania
    pozytywow lecz widzenie *nie istniejacych*, wyimaginowanych negatywow.
    Bez mojej inicjatywy gdyby ktos chcial zalozyc konto w tym banku musialby
    placic, dzieki mnie przez pol roku placic nie bedzie, a scislej dostanie
    zwrot polrocznych kosztow prowadzenia rachunku. Robie przysluge tym
    ludziom, ktorzy zdecyduja sie na zalozenie konta e-direct w tym banku, nie
    bezinteresownie, ale robie.
    Tymczasem najwyrazniej niektorzy w lyzce wody by utopili za to, ze
    wymyslilem i wprowadzilem w zycie taka inicjatywe ja, a nie oni. A to
    Polska wlasnie! :/

  • 18. Data: 2005-06-13 22:34:36
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    Nie ma to jak "rzeczowe" argumenty. :/

  • 19. Data: 2005-06-13 22:45:07
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    konkurs wrote:

    > Nie ma to jak "rzeczowe" argumenty. :/

    Chcesz rzeczowe?
    To masz. Po prostu już mi się rzygać chce twoją nachalną reklamą byle
    gówna. Jakbyś stał pod moimi drzwiami, to po prostu byś dostał kopa w
    dupę i spadłbyś ze schodów razem z tym swoim słodkim tekstem.
    Obrzydzenia można dostać.

  • 20. Data: 2005-06-13 22:57:51
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Mon, 13 Jun 2005 17:45:07 -0500, witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:

> [...]
    >gówna. Jakbyś stał pod moimi drzwiami, to po prostu byś dostał kopa w
    >dupę i spadłbyś ze schodów razem z tym swoim słodkim tekstem.

    No comments. Sam sobie wystawiles swiadectwo.

    EOT