  • 1. Data: 2010-09-05 12:09:25
    Temat: zmiany w polbanku
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    dostałam z wyciągiem z polbanku zmiany jakie wejdą 10 wrzesnia i co czytam

    minimalna kwota automatycznego przelewu z konta gotówkowego na
    oszczędzający - 10 zł

    co oznacza przelew automatyczny?

    czy zwykły przelew mniejszy jak 10 zł tez nie przejdzie?

  • 2. Data: 2010-09-05 14:33:44
    Temat: Re: zmiany w polbanku
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-09-05 14:09, Anna pisze:
    > dostałam z wyciągiem z polbanku zmiany jakie wejdą 10 wrzesnia i co czytam
    >
    > minimalna kwota automatycznego przelewu z konta gotówkowego na
    > oszczędzający - 10 zł
    >
    > co oznacza przelew automatyczny?

    Automatyczne przelewy mogą być realizowane pomiędzy rachunkami
    gotówkowym, a oszczędzającym, na podstawie ustalonych kryteriów (typu
    poniżej salda x przelej brakującą kwotę do wyrównania salda z rachunku
    oszczędzającego na gotówkowy)

    > czy zwykły przelew mniejszy jak 10 zł tez nie przejdzie?

    To nie ma związku. A w ogóle to ten zapis był od lat w TOiP.

  • 3. Data: 2010-09-08 00:19:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Nawara" i609o0$836$...@k...sileman

> [...]
    oszczędzającym, na podstawie ustalonych kryteriów
    > (typu poniżej salda x przelej brakującą kwotę do wyrównania salda z rachunku

    Ciekawe, czy można ustawić kryterium -- doliczane jednorazowo odsetki równe 0.50
    grosza... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'