  • 11. Data: 2003-04-18 10:56:12
    Temat: Re: zmykam z ING do Multibanku
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    "Kriiseek" <k...@b...gnet.pl> wrote in message
    news:b7msqj$9dk$1@news.onet.pl...
    > Uciekam z ING Standard 2 doMultibank my. Przesadzili z tymi podwyżkami i
    po
    > 5 latach wspolpracy juz moich pieniedzy nie zobacza.

    Ja tez uciekam, dzisiaj dopiero zobaczylem w bskoffline ze doliczono mi
    oplate za homecash do miesiecznego haraczu, z ktorego nie korzystam od 3
    lat.
    Bez uprzedzenia, zapowiedzi czy czegokolwiek. W dwoch trojmiejskich
    odzialach banku nie ma zadnych informacji o nowych oplatach. Jedyna
    informacja o wprowadzeniu oplaty jest w bskoffline w informacji o koncie -
    w portaceniach!!!.

    Podwyzki moga byc dla mnie zrozumiale, ale hamstwo i zlodziejstwo w zadnym
    wypadku.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 12. Data: 2003-04-18 11:40:00
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Razi mnie cala polityka banku i sukcesywne podnoszenie oplat. Przy 10
    > przelewach miesiecznie koszt obslugi konta standard to 16zl/m-c i prawie
    > 200zl rocznie. Wybacz ale mi szkoda tej forsy.

    czy w lukasie przelewy sa za free ?
    bo mnie po podwyzkach konto w ing bedzie kosztowac 6 zl miesiecznie
    bo wszystkie przelewy mam z mBanku lub PZ

  • 13. Data: 2003-04-18 14:00:31
    Od: "pierwek" <pierwek@_nospam_o2.pl>

    > Lukas (a propos Lukasa to tez nie przedluzam tam
    > KK, wole na przekor zaplacic nawet troche wiecej gdzie indziej, ale tym
    > cwaniakom nie dam sie - zrobili wczesniej promocje i mysla teraz ze
    machna
    > ludzie reka i latwo przelkna podwyzke)
    O jakiej podwyzce mówisz?
    Mam KK Lukasa (promocja byla 1rok gratis, 2gi platny) i mi sie kończy może
    nie powinienem przedłużać?
    Ile teraz mnie skasuja za nowa karte i kolejny rok używania?

    pozdrawiam
    P.

  • 14. Data: 2003-04-19 06:08:01
    Temat: Odp: zmykam z ING do Multibanku
    Od: "Premier" <w...@p...fm>

    U?ytkownik Wladek <w...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisa?:1...@4...com..
    .

    > =====
    > dobrze robish :) slaski to kwas a multi miodzio :)
    > co prawda mam konto zarowno tu jak i tu :) ale o wiele lepszy for me
    > is multi... 300 zl za sama twarz,, free przelewy, konkretna i wygodna
    > www obsluga.. miod :)
    >
    > Ja wlasnie zalozylem w multi my i mam nadzieje ze dobrze robie, ale mam
    jeszcze w raiffeisenie konto lokacyjne i musze przyznac ze tez nie jest
    takie zle, jadyne wady to ze nie maja do tego konta karty debetowej i
    obslugi przez internet jest za to infolinia
    premier

  • 15. Data: 2003-04-19 20:00:32
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Kriiseek" <k...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kopara opadla, bo znajac banki, Multi poczeka pare miesiecy, zgarnie
    > klientow odchodzacych z innych bankow, i sam lupnie podwyzkami.

    ATSD ciekawe, ktory bank zacznie uwzgledniac "staz" w posiadaniu konta przy
    ustalaniu wysokosci oplat za prowadzenie rachunku i np. po 5 latach
    posiadania konta oplaty te beda symboliczne (np. 3 zl miesiecznie). Mogloby
    to zatrzymac dotychczasowych klientow... W ogole wiekszosc promocji
    adresowana jest do osob, ktore wlasnie otwieraja sobie rachunek, a nie dla
    wieloletnich klientow.

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 16. Data: 2003-04-26 22:19:05
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

> [...]
    > ustalaniu wysokosci oplat za prowadzenie rachunku i np. po 5 latach
    > posiadania konta oplaty te beda symboliczne (np. 3 zl miesiecznie).
    --------
    W Multi na starcie prowadzenie rachunku kosztuje 3 zł miesięcznie (nie
    trzeba czekać pięciu latek).
    Pozdrawiam
    Paweł