eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizniszczenie karty platniczej w sklepie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 36

  • 21. Data: 2005-06-22 09:15:04
    Temat: Re: zniszczenie karty platniczej w sklepie
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>


    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d9b952$7h7$1@news.elsat.net.pl...
    > m[...] napisał(a):
    >
    >> Czy sklep miał prawo pociąć kartę? Zdaniem Jacka Balcera, rzecznika BPH -
    >> nie.
    >
    > Dziwne rzeczy wygaduje ten rzecznik...
    >
    >> - Pracownica sklepu mogła skontaktować się z bankiem, aby wyjaśnić
    >> sytuację. Klientka miała dowód osobisty, to wyklucza jej złe zamiary.
    >> Kontakt z bankiem nie jest trudny, bo na każdej karcie płatniczej jest
    >> podany numer całodobowego serwisu - mówi.
    >
    > No chwila, chwila. To kasjerka miała do BePeHu dzwonić? No nie róbmy sobie
    > jaj. Jeżeli gdziekolwiek miała dzwonić, to do SWOJEGO CA i nigdzie więcej.
    >
    > Czy ten pan na pewno wie, o czym on do nas rozmawia?

    to norma jeśli chodzi o rzeczników, mówią o wszystkim mając mgliste pojęcie
    o czymkolwiek :)





  • 22. Data: 2005-06-22 09:38:27
    Temat: Re: zniszczenie karty platniczej w sklepie
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Michał Dąbrowski" <d...@S...pl> napisał w wiadomości
    news:127xgbeywxc77.dlg@damga.net...
    > sie cos w systemie popiep... a klient pokazuje dodatkowo pokazuje dowod
    > osobisty, prawo jazdy, inne karty itp, to chyba male p-wo, ze jest
    > zlodziejem

    jak Ci skradł cały portfel to może Ci jeszcze złodziej nawet zdjęcie żony
    pokazać....
    jak mi terminal daje komunikat zatrzymać karte to to robie i niech sobie banki
    wyjaśniają dlaczego


  • 23. Data: 2005-06-22 12:45:19
    Temat: Re: zniszczenie karty platniczej w sklepie
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Wed, 22 Jun 2005 11:38:27 +0200, gasper napisał(a):

    > jak Ci skradł cały portfel to może Ci jeszcze złodziej nawet zdjęcie żony
    > pokazać....

    tylko w dowodzie, prawie jazdy itp jest Twoje zdjecie, a nie zlodzieja


    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl
    gg:4945190


  • 24. Data: 2005-06-22 12:53:40
    Temat: Re: zniszczenie karty platniczej w sklepie
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Michał Dąbrowski" <d...@S...pl> napisał w wiadomości
    news:cz4w6cc6x4lc.dlg@damga.net...
    > tylko w dowodzie, prawie jazdy itp jest Twoje zdjecie, a nie zlodzieja
    >
    no i?


  • 25. Data: 2005-06-22 16:47:25
    Temat: Re: zniszczenie karty platniczej w sklepie
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Seba"
    >> a którego fragmentu ?? a wiesz gdzie pasek magnetyczny ma dane ?? a
    >> pani w sklepie tez to wie ??
    > wszystko jedno którego, chodzi o to by pasek był uszkodzony w
    > którymkolwiek miejscu

    z tego co pamietam to wlasnie Visa uczy sprzedawcow zeby przecinali
    wzdluz - nie wiem dlaczego tak akurat sobie życzą, może dlatego żeby
    sprawdzić że to własnie ta karta o którą chodziło
    *** blad ***


  • 26. Data: 2005-06-22 19:00:32
    Temat: Re: zniszczenie karty platniczej w sklepie
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 22 Jun 2005 09:37:39 +0200, PshemeK <p...@o...pl> wrote:

    >A jakby bank przeprowadził kampanię telefoniczną (co oczywiście nie
    >nastąpi, bo jest zapewne nieopłacalne), to by się Paulina tłumaczyła, że
    >nie wiedziała, bo z założenia nie odbiera telefonów z zastrzeżonych
    >numerów.
    Przypadek z zycia:
    Dzwonie do klienta (z numeru zastrzezonego) bo "zapomnial" oplacic
    ostatnia fakture. Dzwonie, raz, drugi, trzeci - ciagle zajete.
    Wysylam sms do klienta ze prosze o kontakt pod nr (...) jak bedzie
    mial wolna linie. Brak reakcji - wylaczam realizacje uslugi za ktora
    nie zaplacic i wysylam klientowi mail. Nastepnego dnia dzwoni klient z
    pretensja:
    - Dlaczego wstrzymal Pan swiadczenie uslugi.
    - Z powodu braku wplaty.
    - Ale dlaczego Pan nie zadzwonil?
    - Dzwonilem, ale bylo ciagle zajete.
    - Moze dzwonil Pan z zastrzezonego?
    - Owszem.
    - A widzi Pan, ale ja nie odbieram zastrzezonych!
    - Wyslalem Panu sms z prosba o kontakt!
    - Ale ja nie odbieram sms!

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum


  • 27. Data: 2005-06-22 22:27:56
    Temat: Re: zniszczenie karty platniczej w sklepie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to wtorek, 21 czerwca 2005 12:30, gdy m[...] napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Czy sklep miał prawo pociąć kartę? Zdaniem Jacka Balcera, rzecznika BPH
    > - nie. - Pracownica sklepu mogła skontaktować się z bankiem, aby
    > wyjaśnić sytuację. Klientka miała dowód osobisty, to wyklucza jej złe
    > zamiary.


    Jaaasne... Manie dowodu to niezbity dowód świętości....

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)


  • 28. Data: 2005-06-22 22:31:59
    Temat: Re: zniszczenie karty platniczej w sklepie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to środa, 22 czerwca 2005 14:45, gdy Michał Dąbrowski napisał(a) coś
    na pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Dnia Wed, 22 Jun 2005 11:38:27 +0200, gasper napisał(a):
    >
    >> jak Ci skradł cały portfel to może Ci jeszcze złodziej nawet zdjęcie żony
    >> pokazać....
    >
    > tylko w dowodzie, prawie jazdy itp jest Twoje zdjecie, a nie zlodzieja

    I oczywiście nikt podobny/ucharakteryzowany nie może się zjawić z kartą?
    Zwłaszcza, że zdjęcia w dokumentach się nie aktualizują z wiekiem i po
    czasie mogą być lekko przestarzałe.


    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)


  • 29. Data: 2005-06-22 22:34:14
    Temat: Re: zniszczenie karty platniczej w sklepie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to środa, 22 czerwca 2005 09:37, gdy PshemeK napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > nastąpi, bo jest zapewne nieopłacalne), to by się Paulina tłumaczyła, że
    > nie wiedziała, bo z założenia nie odbiera telefonów z zastrzeżonych
    > numerów.

    BTW: Inna sprawa, że czemu banki dzwonią z zastrzeżonych? Potem się zrównują
    ze spamerami i faktycznie problem.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)


  • 30. Data: 2005-06-22 22:35:00
    Temat: Re: zniszczenie karty platniczej w sklepie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to środa, 22 czerwca 2005 11:15, gdy Seba napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > to norma jeśli chodzi o rzeczników, mówią o wszystkim mając mgliste
    > pojęcie o czymkolwiek :)

    Nieważne, ważne, że bank i tak się wyżywi.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1