  • 11. Data: 2003-01-20 18:40:42
    Temat: Re: znowu o Inteligo
    Od: p...@p...gazeta.pl

    > nie, promocja konczy sie 22 stycznia.

    Ale jak przypominam sobie zeszloroczny "Krag Przyjaciol" to za tydzien ruszy
    nastepna edycja konkursu i tak co dwa miesiace az sie dolicza ze ze ta promocja
    przynosi straty i.....ale nie wybiegajmy w przyszlosc. Co bedzie to bedzie. Z
    pewnoscia osoby ktore spalenia warunki promocji wlasnie w tym przejsciowym
    tygodniu otrzymaja te nagrode.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 12. Data: 2003-01-20 20:28:28
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś się orientuje, jakie zdarzenie ma zajść przed tą datą, aby sie
    > załapać?

    Muszą zostać spełnione wszystkie warunki wskazane przez regulamin.

    > Bo poleciłem jednej osobie z rodziny i pod koniec tygodnia ma przyjść do
    > niej kurier, to się załapie(my) jeszcze?

    Jeśli koniec tygodnia to u Ciebie wtorek, to tak. :-)

    We wtorek odbieracie przesyłkę, aktywujecie, przelewacie tyle środków, żeby
    w ciągu jednego dnia narosło 1 PLN. 22 stycznia macie spełnione warunki
    promocji.

    I jeśli załapiecie się do 2000 osób - premię dostaniecie...

    Nie wiem, czy 1 PLN odsetek może zostać naliczoznych w nocy z 22 na 23. Ale
    chyba już nie...

    Ale nie bój nic - już zapowiadają następną edycję. Ja obstawiam 2 razy po
    4000 premii. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 13. Data: 2003-01-20 20:43:26
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0hm60$kme$1@news.onet.pl, Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

> [...]
    >
    > We wtorek odbieracie przesyłkę, aktywujecie, przelewacie tyle
    > środków, żeby w ciągu jednego dnia narosło 1 PLN. 22 stycznia macie

    No to nie. Ta osoba, która założyła to konto lubi działać powoli. Zaczęła
    zakładać z poczatkiem promocji.

    > Ale nie bój nic - już zapowiadają następną edycję. Ja obstawiam 2
    > razy po 4000 premii. :-)

    Mam nadzieję, że uznają to wsteczne założenie. Jak nie, to trudno, i tak to
    było najlepsze konto dla tej osoby i z tego powodu jej polecilem.

    --
    Robert