  • 1. Data: 2011-06-17 19:02:04
    Temat: Catalyst i infiormacje o obligacjach?
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Witam,

    Chodzac po stronie Catalyst i klikajac na jakas tam obligacje
    otrzymujemy sporo informacji. M.in. oprocentowanie w biezacym okresie
    odestkowym, oraz skumulowane odsetki ale nigdzie nie moge znalezc
    terminow wyplat odsetek. Gdy wchodze na strone dokumenty emitentow sa
    tam prospekty emisyjne ale oznaczone seriami zupelnie oderwanymi od
    oznaczen z tabeli z cenami. Czy ktos wie jak odnalezc terminy okresow
    odsetkowych np. dla obligacji GND0513?

    --
    Przemyslaw Kempinski

  • 2. Data: 2011-06-17 19:47:51
    Temat: Re: Catalyst i infiormacje o obligacjach?
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 21:02:04 +0200, Przemyslaw Kempinski napisał(a):

> [...]
    > tam prospekty emisyjne ale oznaczone seriami zupelnie oderwanymi od
    > oznaczen z tabeli z cenami. Czy ktos wie jak odnalezc terminy okresow

    I nie znajdziesz. Pisałem juz do tych fachowców od obligacji kilka emaili
    ale oni to maja w głebokim poważaniu. Wprawdzaja ludzi w błąd jeśli chodzi
    o podatki i też mają to głęboko. Napisałem nawet do KNF i też zero
    odpowiedzi. Giełdę mamy taką samą jak cały ten kraj. Ot zwykły geszefcik
    paru ziomali.
    Co do terminów musisz wejsc na strony emitentów i tam poszukać.

  • 3. Data: 2011-06-17 19:51:03
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 21:47:51 +0200, root <r...@v...pl> napisał(a):

    >Co do terminów musisz wejsc na strony emitentów i tam poszukać.

    Na Ganta sie pofatygowalem, ale maja tylko prospekty emisji akcji :/
    chyba ze cos przeoczylem.

    --
    Przemyslaw Kempinski

  • 4. Data: 2011-06-19 09:24:23
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > paru ziomali.
    > Co do terminów musisz wejsc na strony emitentów i tam poszukać.

    Pisałeś do KNF i nic nie odpowiedzieli?! Kiedy pisałeś, bo zdaje się mają
    miesiąc na odpowiedź (ale głowy za to nie dam). Ja kiedyś pisałem maila do
    KNF w sprawie przelania środków z dywidendy, bo jeden DM się spóźniał i
    odpowiedzieli w kilka dni wyjaśniając całą sprawę. Może prokurator na KNF
    lepiej podziała... ;)
    Dombrek

  • 5. Data: 2011-06-19 09:43:34
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 19 Jun 2011 11:24:23 +0200, Dombrek napisał(a):

> [...]
    > KNF w sprawie przelania środków z dywidendy, bo jeden DM się spóźniał i
    > odpowiedzieli w kilka dni wyjaśniając całą sprawę. Może prokurator na KNF

    Pisałem dawno, myśleż że minął już miesiąc. Ale taki email to nic
    zobowiązującego. Musiałby być podpisany elektronicznie.

  • 6. Data: 2011-06-20 04:42:04
    Od: " GZ" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    invest first, investigate later?

    http://www.gpwcatalyst.pl/tabele_odsetkowe

    pzdr

  • 7. Data: 2011-06-20 07:25:00
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 20 Jun 2011 04:42:04 +0000 (UTC), GZ napisał(a):

    > http://www.gpwcatalyst.pl/tabele_odsetkowe

    Nie o to dokładnie chodziło ale dobre to. Dzieki.