  • 1. Data: 2012-07-07 08:33:52
    Temat: Citi, 100 zł
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Co prawda cienka kasa, ale jak komuś pasuje stówka?

    http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/citi/7874902
    ?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_189&a=1661

  • 2. Data: 2012-07-07 08:40:28
    Temat: Re: Citi, 100 zł
    Od: assembea <a...@i...pl>

    W dniu sobota, 7 lipca 2012 08:33:52 UTC+2 użytkownik wiatrak napisał:
    > Co prawda cienka kasa, ale jak komuś pasuje stówka?
    >
    > http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/citi/7874902
    ?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_189&a=1661

    Stówka stówką - karta Wizz Air pewnie cenniejsza, jeśli ktoś dużo lata...

  • 3. Data: 2012-07-07 16:13:57
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-07 08:33, wiatrak pisze:
    > Co prawda cienka kasa, ale jak komuś pasuje stówka?
    >
    > http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/citi/7874902
    ?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_189&a=1661

    Gdyby nie fakt, że mój pracodawca zmienił rodzaj spółki przez co staż w
    nowej (ale starej) firmie jest krótszy niż 3 m-ce to bym skorzystał bo
    szukam drugiej (zapasowej) kk od mastercarda, jakby visa okazała się
    niezdatna do użycia ;)