  • 1. Data: 2002-03-15 10:13:19
    Temat: Inteligo dla Commercial Union - komentarze?
    Od: E-Insurance <e...@e...pl>

    Witam

    CU prowadzi intensywne rozmowy w sprawie przejęcia Inteligo. W związku z
    tym mam ptanie o komentarze:

    1. Czy uważacie, że Inteligo nadal pozostanie bankiem bezmarmurkowym?
    2. Co sądzicie o wejściu Commercial Union na rynek bankowy w ten sposób?
    3. Czy waszym zdaniem oferta Inteligo nadal będzie tak atrakcyjna jak do
    tej pory?
    4. I strzał w tarczę: ile będzie wynosić nominalne oprocentowanie konta
    (podstawowe, bez zwyżek za zgromadzony kapitał) na koniec roku jeżeli CU
    wejdzie kapitałowo do Inteligo?

    Jeżeli ktoś nie chce cytowania wypowiedzi (lub tylko anonimowego), to
    proszę to zaznaczyć. :-)

    --
    Pozdrowienia

    Adam Jarecki
    Socrates Team

    ********
    E-insurance.pl - Ubezpieczenia on-line
    *** http://www.e-insurance.pl/ *** e...@e...pl ***
    ********

  • 2. Data: 2002-03-15 10:14:06
    Temat: Re: Inteligo dla Commercial Union - komentarze?
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > 1. Czy uważacie, że Inteligo nadal pozostanie bankiem bezmarmurkowym?
    Mysle ze odprowadzanie srodkow do Inteligo przez CU nie wymaga marmurkow.

    > 2. Co sądzicie o wejściu Commercial Union na rynek bankowy w ten sposób?
    Dobry start.

    > 3. Czy waszym zdaniem oferta Inteligo nadal będzie tak atrakcyjna jak do
    > tej pory?
    Mam nadzieje, ze bedzie bogatsza, ale nie drozsza.

    > 4. I strzał w tarczę: ile będzie wynosić nominalne oprocentowanie konta
    > (podstawowe, bez zwyżek za zgromadzony kapitał) na koniec roku jeżeli CU
    > wejdzie kapitałowo do Inteligo?
    Tyle samo?

  • 4. Data: 2002-03-15 11:19:57
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    On 2002-03-15 at 11:13 E-Insurance wrote:
    >1. Czy uważacie, że Inteligo nadal pozostanie bankiem bezmarmurkowym?

    IMHO ten punkt jest scisle powiazany z 3 i 4.

    >2. Co sądzicie o wejściu Commercial Union na rynek bankowy w ten sposób?
    >3. Czy waszym zdaniem oferta Inteligo nadal będzie tak atrakcyjna jak do
    >tej pory?

    Jak na "bank" wirtualny, dla wielu osob oferta Inteligo przestala byc atrakcyjna (w
    porownaniu do innych bankow wirtualnych). W porownaniu do marmurow, nadal ma
    przewage.

    >4. I strzał w tarczę: ile będzie wynosić nominalne oprocentowanie konta
    >(podstawowe, bez zwyżek za zgromadzony kapitał) na koniec roku jeżeli CU
    >wejdzie kapitałowo do Inteligo?

    Wprowadzane oplaty powoli zrownuja Inteligo z marmurkami, oporcentowanie zbliza sie
    np. do Lukasa. Jesli beda chcieli pozostac nadal tylko wirtualni, to oprocentowanie
    nie powinno znacznie odbiegac od wirtualnej konkurencji, a i oplaty nie powinny
    zostac podniesione. Jelsi beda dazyc do marmurkowosci, to moga obnizyc %, zas
    podniesc nieznacznie oplaty. Wprowadzony wlasnie kredyt, jest IMHO calkiem
    nieatrakcyjny.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

    --

    Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 3. Data: 2002-03-15 11:19:57
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    E-Insurance napisal:
    > 1. Czy uważacie, że Inteligo nadal pozostanie bankiem bezmarmurkowym?

    Raczej tak, ale w jego dzialaniach zaczna na wieksza skale brac udzial
    rozni agenci, naciagacze i naganiacze.
    > 2. Co sądzicie o wejściu Commercial Union na rynek bankowy w ten sposób?

    No coz, dobrali sie jak w korcu maku.
    > 3. Czy waszym zdaniem oferta Inteligo nadal będzie tak atrakcyjna jak do
    > tej pory?

    Na pewno i to coraz bardziej - dla wlascicieli tego biznesu
    > 4. I strzał w tarczę: ile będzie wynosić nominalne oprocentowanie konta
    > (podstawowe, bez zwyżek za zgromadzony kapitał) na koniec roku jeżeli CU
    > wejdzie kapitałowo do Inteligo?

    Pozostanie konkurencyjne - przeciez jakies pozory trzeba zachowac

    Zniesmaczony oferta kredytowa Int. banku
    pozdrawiam Grzegorz