  • 1. Data: 2002-03-15 10:26:02
    Temat: Pekao SA i deklarowanie min. wplaty
    Od: "FP" <h...@m...poznan.pl>

    Witam!

    Kiedys zakladalem konto w Pekao SA, i zadeklarowalem miesieczne wplaty na
    poziomie 500 zl.
    Od jakiegos czasu olalem ich, i korzystam z innego banku.
    Czy Pekao SA moze sie w jakis sposób przyczepic do tego, ze nie robie tych
    wplat 500 zl?
    Co moga zrobic lub zrobia? (poza skasowaniem mozliwosci debetu, co juz zdaje
    sie stalo)

    pozdro,
    FP

  • 2. Data: 2002-03-15 10:51:00
    Temat: Re: Pekao SA i deklarowanie min. wplaty
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

> [...]
    > wplat 500 zl?
    > Co moga zrobic lub zrobia? (poza skasowaniem mozliwosci debetu, co juz

    Mogą najwyżej rozwiązać umowę z Tobą, ale w to wątpię, więc nie wnikaj.

    Rafał

  • 3. Data: 2002-03-15 12:05:41
    Od: Piotr Zawadzki <p...@s...pl>

    FP wklepał swoimi pracowitymi paluszkami:

> [...]
    >Od jakiegos czasu olalem ich, i korzystam z innego banku.
    >Czy Pekao SA moze sie w jakis sposób przyczepic do tego, ze nie robie tych

    Nie. To była przecież, jak sam napisałeś: _deklaracja_ (nie
    zobowiązanie).

    Z poważaniem
    PZ

  • 4. Data: 2002-03-15 16:42:41
    Od: "pio" <k...@w...pl>

    zrób sobie przelew na swoje konto w PEKAO SA i wpisz w tytule płatności
    "płace za miesiąc ......". U nich traktują jako wpłatę pensji - zobacz potem
    na wyciągu: przelew z instytuacji z tytulu wynagrodzenia czy coś takiego?

    a swoją drogą jakbym ten manewr powtórzył kilka razy - patrz jak wzrasta
    moja opinia kredytowa - cholera aby nie powiedzieć oscylator-bis

    pio

  • 5. Data: 2002-03-16 12:24:48
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pio" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > a swoją drogą jakbym ten manewr powtórzył kilka razy - patrz jak wzrasta
    > moja opinia kredytowa - cholera aby nie powiedzieć oscylator-bis

    w ten sposob moj znajomy zrobil sobie limit 15000 - ale uzywal do tego kilku
    bankow i kilku kont zaczal od debetu 2000 - no coz nie wiem czy jeszcze to
    dziala ale kilka lat temu to dzialalo - byla super zabawa z tymi przelewami
    ;-) i z limitami debetowymi
    b.

  • 6. Data: 2002-03-16 13:12:03
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    I wszystko jest w porzadku, o ile Twój znajomy spłaca swoje zobowiązania- ja
    nie widzę w tym nic niezwykłego.
    Bank zarabia, klient jest zadowolony, bo ma do dyspozycji gotowiznę- wszyscy
    są szczęśliwi.
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-03-16 18:36:29
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    A w jakich bankcha to jeszcze dziala??? :)

  • 8. Data: 2002-03-17 16:51:52
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > A w jakich bankcha to jeszcze dziala??? :)

    Nie mam pojęcia, bo wystarcza mi, że w pekao osiągnąłem szczyt szczęścia
    ;-)))
    Grzegorz

  • 9. Data: 2002-03-17 17:28:09
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

> [...]