  • 1. Data: 2014-07-01 09:12:32
    Temat: Lokaty znacznie wyzsze niz 3%?
    Od: s...@q...com

    Czesc:)

    Meritum daje teraz 3% na koncie.
    Czy ktokolwiek daje wyraznie wiecej - powiedmy 4% na lokacie?
    3-6 miesiecy, powiedzmy 100.000zl Zwykla lokata, zadnych bzdur
    typu struktury inwestycyjne, zakladanie konta etc...

    Ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie...

    Jakub

  • 2. Data: 2014-07-01 09:16:20
    Temat: Re: Lokaty znacznie wyzsze niz 3%?
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2014-07-01 09:12, s...@q...com pisze:
> [...]
    > 3-6 miesiecy, powiedzmy 100.000zl Zwykla lokata, zadnych bzdur
    > typu struktury inwestycyjne, zakladanie konta etc...

    Jak 100 koła to masz:

    http://meritumbank.pl/finanse_osobiste/oszczednosci/
    lokata-extra-4.html

  • 3. Data: 2014-07-01 10:24:30
    Od: Jakub <s...@q...com>

    Dla _nowych_ srodkow, a ja trzymam wlasnie kase w Meritum :)

  • 4. Data: 2014-07-01 10:35:19
    Od: Jakub <s...@q...com>

    Departament skarbu oferuje 3.10% na trzy miesiace :)
    Szczerze mowiac wzruszylem sie do lez tym 0.1% ;)

    Na pol roku 3.6%, ale wolalbym nie mrozic kasy na dluzej
    niz 3- miesiace, moze cos bede kupowal...

  • 5. Data: 2014-07-01 12:55:28
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2014-07-01 10:35, Jakub pisze:
    > Departament skarbu oferuje 3.10% na trzy miesiace :)
    > Szczerze mowiac wzruszylem sie do lez tym 0.1% ;)
    >
    > Na pol roku 3.6%, ale wolalbym nie mrozic kasy na dluzej
    > niz 3- miesiace, moze cos bede kupowal...

    To załóż konto w Smart Banku i po problemie. Masz 4 procent, tylko nie
    wiadomo jak długo.

  • 6. Data: 2014-07-01 17:31:12
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 1 Jul 2014 00:12:32 -0700 (PDT), s...@q...com wrote:

> [...]
    >3-6 miesiecy, powiedzmy 100.000zl Zwykla lokata, zadnych bzdur
    >typu struktury inwestycyjne, zakladanie konta etc...

    BGZ Optima. 3,5% na koncie oszczędnościowym. Nowe srodki do 100.000
    zl, do 25.08. Parę dni przed końcem wycofujesz do Meritum i potem od
    26.08 znowu zapewne będzie promocja na nowe środki.

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl