  • 1. Data: 2014-07-01 09:34:48
    Temat: podatek belki - czy bank dobrze policzył?
    Od: m...@...pl

    Patrze na swój wyciąg i coś mi się zdaje że bank mnie na grosza oszwabił -

    otóż

    Kapitalizacja odsetek-Naliczanie odsetek 48,07

    Podatek od odsetek-Naliczanie odsetek -9,14

    coś mi tu nie gra - jak to się liczy?

  • 2. Data: 2014-07-01 09:42:57
    Temat: Re: podatek belki - czy bank dobrze policzył?
    Od: p...@g...com

    Podatek zaokrogla sie do pelnego grosza w gore, wiec wszystko w porzadku.

  • 3. Data: 2014-07-01 21:03:28
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > Podatek zaokrogla sie do pelnego grosza w gore, wiec wszystko w porzadku.

    zgadza się, mnie kiedys naliczono jeden grosz i pobrano podatek jeden
    grosz - stopa podatkowa wyniosła aż 100% i wszystko zgodnie z ustawą

  • 4. Data: 2014-07-02 03:52:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zarząd komplementariusza" 3...@g...co

    > Podatek zaokrogla sie do pelnego grosza w gore, wiec wszystko w porzadku.

    : zgadza się, mnie kiedys naliczono jeden grosz i pobrano podatek jeden
    : grosz - stopa podatkowa wyniosła aż 100% i wszystko zgodnie z ustawą

    Nawet 200% w małżeńskim koncie to wynik poprawny. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'