  • 1. Data: 2011-06-13 11:38:43
    Temat: Polisa Antidotum Pro - rezygnacja przez internet ?
    Od: "stef_rk" <w...@p...onet.pl>

    Witam,
    Na dniach dobiega konca roczna polisa oszczednosciowa Antidotum PRO. Nie chce
    aby sie automatycnie przedluzyla tylko chcialbym otrzymac wyplatę swiadczenia
    (skladka+odsetki).
    Czy mozna to zrobic przez LUKAS e-bank klikajac, w ostanim dniu ubezpieczenia,
    na przycisk /Zrezygnuj z ubezpieczenia/ ?
    czy nie stracę wtedy opocentowania ?
    Pytanie do tych co juz przez to przeszli osobiscie :)

  • 2. Data: 2011-06-13 11:39:58
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    stef_rk <w...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Czy mozna to zrobic przez LUKAS e-bank klikajac, w ostanim dniu ubezpieczenia,
    > na przycisk /Zrezygnuj z ubezpieczenia/ ?

    IMHO stracisz całe oprocentowanie. Czekaj aż polisa się odnowi i wtedy
    zrezygnuj, ja tak robiłem i wszystko działało ok.