  • 1. Data: 2011-06-13 12:03:21
    Temat: Re: Polisa Antidotum Pro - rezygnacja przez internet ?
    Od: "stef_rk" <w...@p...onet.pl>

    &gt; stef_rk napisał(a):

    &gt;

    &gt; &gt; Witam,
    &gt; &gt; Na dniach dobiega konca roczna polisa oszczednosciowa Antidotum PRO. Nie
    chce
    &gt; &gt; aby sie automatycnie przedluzyla tylko chcialbym otrzymac wyplatę
    swiadczenia
    &gt; &gt; (skladka+odsetki).
    &gt; &gt; Czy mozna to zrobic przez LUKAS e-bank klikajac, w ostanim dniu
    ubezpieczenia,
    &gt; &gt; na przycisk /Zrezygnuj z ubezpieczenia/ ?

    &gt; &gt; czy nie stracę wtedy opocentowania ?

    &gt;

    &gt; IMHO stracisz całe oprocentowanie. Czekaj aż polisa się odnowi i wtedy
    &gt; zrezygnuj, ja tak robiłem i wszystko działało ok.

    OK ale zrobiles to przez LUKAS e-bank klikajac na /Zrezygnuj z ubezpieczenia/ ?
    Nie trzeba latac do oddziału ?
    Po ilu dniach pieniadze wróciły na konto ?

  • 2. Data: 2011-06-13 12:08:37
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    stef_rk <w...@p...onet.pl> napisał(a):

    > OK ale zrobiles to przez LUKAS e-bank klikajac na /Zrezygnuj z ubezpieczenia/ ?

    Tak.

    > Nie trzeba latac do oddziału ?

    Nie.

    > Po ilu dniach pieniadze wróciły na konto ?

    To było z rok czy dwa temu, ale na pewno nie czekałem długo, bo bym to
    pamiętał. Obstawiam, że wróciły od razu.