  • 1. Data: 2010-04-14 13:17:03
    Temat: Re: 100% wykorzystania limitu kk
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    news:hq4ans$210v$1@opal.icpnet.pl...
    > jeszcze tak mi się nigdy nie zdarzyło, kwota na wyciągu = limitowi karty
    > ;-)

    Czy w takiej sytuacji w okresie "grace period" można robić zakupy na konto
    nowego miesiąca, czy dopiero po spłaceniu przynajmniej części zadłużenia?
    Śledzę pbb dopiero od kilku dni i mam nadzieję, że nie zadałem pytania,
    które jest denerwujące, bo zadawane co tydzień.
    P.G.

  • 2. Data: 2010-04-14 13:20:03
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4bc5c090$...@n...home.net.pl...

> [...]
    > Śledzę pbb dopiero od kilku dni i mam nadzieję, że nie zadałem pytania,
    > które jest denerwujące, bo zadawane co tydzień.

    Dopiero po splaceniu.

  • 3. Data: 2010-04-14 13:34:22
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Wed, 14 Apr 2010 15:20:03 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Dopiero po splaceniu.

    a to nie zależy od banku? OIDP w mBanku nowy miesiąc otwierał nowy limit

    Daniel
    http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 4. Data: 2010-04-14 13:39:37
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Danny" <d...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > a to nie zależy od banku? OIDP w mBanku nowy miesiąc otwierał nowy limit

    Nie zależy.

    Różnice mogą dotyczyć tylko tego czy odsetki i/lub opłaty oraz prowizje
    obciążają dostępny limit.

  • 5. Data: 2010-04-14 14:27:35
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Danny" <d...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Nie zależy.
    >
    > Różnice mogą dotyczyć tylko tego czy odsetki i/lub opłaty oraz prowizje
    > obciążają dostępny limit.
    Próbując ustalić o jaki limit wystąpić zapytałem w oddziale PolBanku, czy w
    razie potrzeby wykonania jednej transakcji większej od limitu karty mogę
    przedtem wpłacić różnicę na konto karty.
    Odpowiedź była, że nie, bo limit dotyczy kwot transakcji w danym okresie
    rozliczeniowym.
    Nie mam danych pozwalających stwierdzić, czy ta odpowiedź była zgodna z
    prawdą, czy błędna.
    P.G.

  • 6. Data: 2010-04-14 14:47:15
    Od: Danny <d...@g...com>

    W dniu 2010-04-14 15:39, MarekZ pisze:

    > Nie zależy.

    hmmm no to się zdziwiłem powtórnie - bo jednak kiedyś KK z mBanku co
    miesiąc odnawiała limit - i zdziwiłem się KK w innym banku tak nie działała.

    Danny

  • 7. Data: 2010-04-14 14:52:01
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Danny" <d...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > hmmm no to się zdziwiłem powtórnie - bo jednak kiedyś KK z mBanku co
    > miesiąc odnawiała limit - i zdziwiłem się KK w innym banku tak nie
    > działała.

    Od bardzo bardzo dawna mam przeróżne karty kredytowe w mBanku i nigdy nie
    było tak jak sugerujesz... Jaki byłby w takim przypadku sens parametru
    "limit kredytowy"?

  • 8. Data: 2010-04-14 15:09:25
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > a to nie zależy od banku? OIDP w mBanku nowy miesiąc otwierał nowy limit

    mylisz limit miesieczny od limitu karty (ogólnego), jak wykorzystasz cały
    limit karty to kazda spłata powoduje zwiekszego limitu, przy czym w
    pierwszej kolejnosci spłata idzie na odsetki, moze wiec faktyczne zadluzenie
    wyjsc ciut wiecej niz dostepny limit.

    p.

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 9. Data: 2010-04-14 19:45:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > limit karty to kazda spłata powoduje zwiekszego limitu, przy czym w
    > pierwszej kolejnosci spłata idzie na odsetki, moze wiec faktyczne zadluzenie

    wygląda to tak, że przykładowo wykorzystanie limitu 5.000 zł = cały
    limit, mogę poczekać do 23.04
    spłacić całość zgodnie z wyciągiem i skorzystać z GP, mogę również
    wpłacić całą (lub część) kwotę już dzisiaj i od jutra korzystać z karty

    tym sposobem, wykorzystując i spłacając limit w wysokości np. 5kzł mogę
    w jednym miesiącu wyrobić limit (15kzł rocznie) zwalniający z opłaty

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2010-04-14 21:48:19
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    Piotr Gałka pisze:

> [...]
    > Śledzę pbb dopiero od kilku dni i mam nadzieję, że nie zadałem pytania,
    > które jest denerwujące, bo zadawane co tydzień.
    tak to działają karty typu charge. Nowy okres, nowy limit.
    Pozdrawiam,
    Filip