  • 21. Data: 2024-07-03 10:20:52
    Temat: Re: "Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający marketing banksterki ;))
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 02.07.2024 o 21:42, r...@k...pl pisze:
    > Nie, nie da się. Nie da sie na przykład mieć spadku na takich warunkach
    > jak dla małżeństw.

    To trzeba zmienić przepisy redukując podatki i procedury a nie domagać
    się nowego tworu prawnego.

  • 22. Data: 2024-07-03 10:24:28
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 02.07.2024 o 21:38, r...@k...pl pisze:
    > PS. Na dodatek to reklama JEDNEGO banku,

    Aby złożyć np. polecenie zapłaty na wspólne konto muszę mieć zgodę
    współwłaściciela. Nic tu nie zmienia akt małżeństwa.

    Nowy twór prawny dla gejów jest tylko po to aby zalegalizować adopcję
    dzieci. Wszystko inne to bzdety do ogarnięcia przez średnio
    rozgarniętego człowieka. Ale wzmożony aktywista LPGDTP+ tego nie umie.
    NIE CHCE UMIEĆ.

  • 23. Data: 2024-07-03 10:38:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 Jul 2024 10:24:28 +0200, _Master_ wrote:

> [...]
    > dzieci. Wszystko inne to bzdety do ogarnięcia przez średnio
    > rozgarniętego człowieka. Ale wzmożony aktywista LPGDTP+ tego nie umie.

    Nie wiem czy nie chce.
    Jest kwestia adopcji, jest podatek spadkowy, jest cała masa ustaw
    "rodzinny" i wynikające z niego prawa małżonka. Np emerytura po
    zmarłym małzonku czy opieka lekarska z NFZ.

    No i nie wiem, czy wazniejsze te adopcje, czy własnie te inne rzeczy.

    J.

  • 24. Data: 2024-07-03 10:39:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 Jul 2024 10:18:57 +0200, _Master_ wrote:

    > Głupota to jest jak się nie rozumie ustroju prawnego w jakim się żyje i
    > domaganie się specjalnych praw dla 3% populacji wycierając sobie gębę
    > wyimaginowanymi prawami człowieka.

    Ale to są w zasadzie normalne prawa, a nie jakies specjalne ...

    J.

  • 25. Data: 2024-07-03 10:44:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 02 Jul 2024 21:42:51 +0200, r...@k...pl wrote:

    > A nawet zapłacić podatku oraz pewnie pierdyliarda innych rzeczy.
    >
    > Master jest konfederuskiem, więc ma niejako wbudowany moduł debilizmu, który
    > zapewne wycina mu umiejętność googlowania.

    Mentzen taki całkiem głupi nie jest ...

    J.

  • 26. Data: 2024-07-03 19:32:21
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 03.07.2024 o 10:38, J.F pisze:
    > Np emerytura po
    > zmarłym małzonku czy opieka lekarska z NFZ.
    I uważasz że chore państwo uleczy związek dwóch pedałów zamiast
    odbiurokratyzowania, uproszczenia i obniżenia podatków?

    Ulżyłbyś wszystkim a nie tylko 3% które robią dużo wiatru w mediach.

    Jak małżonek umarł to umarł. Jego małżónka poinna mieć swoją godną
    emeryturę a nie wytrych lub plaster w przepisach.

    Opieka lekarska co ma wspólnego z małżeństwem?

  • 27. Data: 2024-07-03 19:37:07
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 03.07.2024 o 10:39, J.F pisze:
    > Ale to są w zasadzie normalne prawa, a nie jakies specjalne ...

    Jeśli ci obaj panowie skorzystają ze swojego naturalnego prawa człowieka
    ;-) i urodzą dziecko l0-( to dostąpią prawa do ochrony państwa i
    przywilejów z tą ochroną związanych.
    UWAGA! Są też OBOWIĄZKI w takim układzie o których zdaje się aplikujący
    do "urodzenia" mało wspominają.

    Jeśli NATURA nie nadała im takiego prawa to widocznie NIE CHCIAŁA ;-)

  • 28. Data: 2024-07-03 19:38:04
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 02.07.2024 o 21:42, r...@k...pl pisze:
    > mu umiejętność googlowania.

    Umiejętność googlowania to nie zamiennik ROZUMU.

  • 29. Data: 2024-07-03 20:47:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 3 Jul 2024 10:24:28 +0200, w <v631rq$730$5@news.chmurka.net>, _Master_
    <...@...pl> napisał(-a):

    > Wszystko inne to bzdety do ogarnięcia przez średnio
    > rozgarniętego człowieka.

    Jako typowy tępy konfederusek nie przepuścisz każdej okazji, aby się udzbanić
    :D

  • 30. Data: 2024-07-03 20:48:57

    Wed, 3 Jul 2024 10:18:57 +0200, w <v631hg$730$3@news.chmurka.net>, _Master_
    <...@...pl> napisał(-a):

    > Głupota to jest jak się nie rozumie ustroju prawnego w jakim się żyje

    I właśnie dlatego jesteś debilem :)