  • 41. Data: 2024-07-04 17:57:03
    Temat: Re: "Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający marketing banksterki ;))
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 03 Jul 2024 20:51:21 +0200, r...@k...pl wrote:
    > Wed, 3 Jul 2024 10:44:42 +0200, w
    > <rf78gt6i5nqi$.12mvqcbtjv5np$.dlg@40tude.net>, "J.F"

    > Jest zwykłym populistą. Głupi są ci co mu wierzą.

    Z jednej strony populistą, z drugiej doradcą podatkowym - a tu już
    populizm nie wystarczy, z trzeciej wlaśnie robi kokosy na giełdzie,
    co akurat populizmu nie wyklucza.

    Z czwartej
    https://www.youtube.com/shorts/eBRb_NUjGiA

    populizm czy realizm ?

    J.

  • 42. Data: 2024-07-04 17:57:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 03 Jul 2024 20:50:21 +0200, r...@k...pl wrote:

    > To znaczy tępe konfederuskie chcą szykanować bezdzietne małżeństwa?

    A pewnie tak - to jakoś nie po katolicku :-)

    J.

  • 43. Data: 2024-07-04 18:38:40
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 04.07.2024 o 17:57, J.F pisze:
    > A pewnie tak - to jakoś nie po katolicku

    Cały szanowny zachód dyskryminuje małżeństwa bez dzieci.
    Nie daje im tyle pieniędzy co tym co mają dzieci.

    Czego nie rozumiesz?

  • 44. Data: 2024-07-04 20:58:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 3 Jul 2024 21:20:52 +0200, w <v648aj$7bf$11@news.chmurka.net>, _Master_
    <...@...pl> napisał(-a):

    > Tak one są szykanowane. Nie dostają 800+.
    >
    > Ale mają przynajmniej potencjał.

    A ci, których pozbawiono prawa do invitro?

    > A takie dwa geje? niech się cieszą że
    > Tusk jeszcze bykowego nie wprowadził. Bo jak zacznie brakować PININDZY
    > to kto wie... ;-)

    Pełno jest u nas para homo wychowujących wspólnie dziecko (i nie mam na myśli
    pary babcia-matka).

  • 45. Data: 2024-07-04 21:02:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 3 Jul 2024 21:23:41 +0200, w <v648fs$7bf$12@news.chmurka.net>, _Master_
    <...@...pl> napisał(-a):

    > Ty też będziesz powtarzał brednie o 15-20%

    Nie, głupolu, badania mówią o 5-10%.

    > W Anglii były badania i stanęło na 1,5%.

    "Według najnowszych danych 8 proc. Brytyjczyków w wieku 16-24 lat uważa się za
    osoby homo- albo biseksualne. To statystycznie niemal jeden młody dorosły na
    dwunastu. I niemal dwukrotnie więcej niż w 2016 r., kiedy odsetek ten wynosił
    4,1 proc. W kolejnych dwóch latach przyrost zdeklarowanych gejów, lesbijek i
    osób biseksualnych w tej grupie wiekowej nie był zbyt gwałtowny. Większy skok
    odnotowano dopiero w 2019 r. - do 6,6 proc."

  • 46. Data: 2024-07-04 21:04:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 3 Jul 2024 21:26:36 +0200, w <v648lb$7bf$13@news.chmurka.net>, _Master_
    <...@...pl> napisał(-a):

    > "Według badań przeprowadzonych w krajach zachodnich stałe zachowania
    > homoseksualne wykazuje 2-7% ludzi, a orientację homoseksualną w Stanach
    > Zjednoczonych deklaruje 1,4% kobiet i 2,8% mężczyzn. W Stanach
    > Zjednoczonych najwięcej mężczyzn deklarujących orientację homoseksualną
    > lub biseksualną to Latynosi - 3,7%."

    "W reprezentatywnym badaniu Instytutu Gallupa przeprowadzonym na losowo
    wybranych 15 349 pełnoletnich mieszkańcach Stanów Zjednoczonych 5.6% badanych
    określa się jako LGBT."

  • 47. Data: 2024-07-04 21:05:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 4 Jul 2024 17:57:03 +0200, w <n5drw4mwg1sq$.wdg0qv6mwl3k$.dlg@40tude.net>,
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Z jednej strony populistą, z drugiej doradcą podatkowym - a tu już
    > populizm nie wystarczy, z trzeciej wlaśnie robi kokosy na giełdzie,
    > co akurat populizmu nie wyklucza.

    Populizm jest dla motłochy konfiarskiego.

    > Z czwartej
    > https://www.youtube.com/shorts/eBRb_NUjGiA
    > populizm czy realizm ?

    A jak porównać do 1989?
    Zresztą poniekąd ma rację.

  • 48. Data: 2024-07-04 21:33:36
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 04.07.2024 o 20:58, r...@k...pl pisze:

    > A ci, których pozbawiono prawa do invitro?

    Co to jest to prawo do invitro? To takie zawody żeby się zapłodnić a
    potem zrobić aborcję? ;-)

    > Pełno jest u nas para homo wychowujących wspólnie dziecko (i nie mam na myśli
    > pary babcia-matka).

    Dostają 800+ i są szczęśliwi. Chcesz im mówić jak mają żyć? ;-)

    https://www.youtube.com/watch?v=q1JyLBsXRlQ

  • 49. Data: 2024-07-04 21:54:12
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 04.07.2024 o 21:02, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > osób biseksualnych w tej grupie wiekowej nie był zbyt gwałtowny. Większy skok
    > odnotowano dopiero w 2019 r. - do 6,6 proc."

    "Uważa się" to nie znaczy że JEST.

    To nie pacjent decyduje czy jest ZDROWY CZY CHORY

  • 50. Data: 2024-07-04 21:56:10
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 04.07.2024 o 17:51, J.F pisze:
    > Tu może być pewne skrzywienie, że tendencje wykazują, ale zadeklarować
    > ... boją się/wolą nie.

    Pierdolenie. Równie dobrze mogą deklarować aby zdobyć sympatię w gronie
    postępowych aktywistów ;-)