  • 51. Data: 2024-07-04 21:59:08
    Temat: Re: "Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający marketing banksterki ;))
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 04.07.2024 o 21:04, r...@k...pl pisze:
    > "W reprezentatywnym badaniu Instytutu Gallupa przeprowadzonym na losowo
    > wybranych 15 349 pełnoletnich mieszkańcach Stanów Zjednoczonych 5.6% badanych
    > określa się jako LGBT."

    No i? To dalej dużo mniej nitego medialnego wiatru. NIE 10 a kilka procent

    Jest ich więcej niż grubych, łysych, okularników w populacji?

  • 52. Data: 2024-07-04 22:00:20
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 03.07.2024 o 20:51, r...@k...pl pisze:
    > Jest zwykłym populistą. Głupi są ci co mu wierzą.

    Wygrałeś. Jesteś zwycięzcą ;-)

  • 53. Data: 2024-07-04 22:05:19
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 04.07.2024 o 17:57, J.F pisze:
    > Z czwartej
    > https://www.youtube.com/shorts/eBRb_NUjGiA

    O właśnie. jak przychodzi do konkretnych poglądów czy rozwiązań to
    Konfederacja nie jest żadną skrajnością tylko bardzo zdroworozsądkową
    partią. To cały ten popis napieprza się w piaskownicy a lewica ich
    usiłuje pouczać a konfederacja stoi OBOK I ROŚNIE w oczach normalnych
    obywateli oczywiście ;-)

  • 54. Data: 2024-07-04 22:06:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 4 Jul 2024 21:33:36 +0200, w <v66tef$q5e$10@news.chmurka.net>, _Master_
    <...@...pl> napisał(-a):

    > Co to jest to prawo do invitro? To takie zawody żeby się zapłodnić a
    > potem zrobić aborcję? ;-)

    Teraz wiesz dlaczego jesteś pośmiewiskiem :)

    > Dostają 800+ i są szczęśliwi. Chcesz im mówić jak mają żyć? ;-)
    > https://www.youtube.com/watch?v=q1JyLBsXRlQ

    Ty im chcesz mówić -- i dlatego jesteś pośmiewiskiem :)

  • 55. Data: 2024-07-04 22:06:47
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 04.07.2024 o 21:05, r...@k...pl pisze:
    > Zresztą poniekąd ma rację

    Kiedyś mówiono że że konfederacja nie ma racji.
    Dziś się mówi że poniekąd ma rację
    A jutro BĘDZIE MIAŁA RACJĘ ;-)

  • 56. Data: 2024-07-04 22:07:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 4 Jul 2024 21:54:12 +0200, w <v66ul3$u8t$2@news.chmurka.net>, _Master_
    <...@...pl> napisał(-a):

    > "Uważa się" to nie znaczy że JEST.

    Zgadza się -- 92% uważa się za hetero, co nie znaczy że jest hetero.

  • 57. Data: 2024-07-04 22:08:07
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 03.07.2024 o 20:53, r...@k...pl pisze:
    > Jak ktoś ma takie deficyty jak ty to brak rozumu uzupełnia umiejętnością
    > googlowania. Tzn. powinien, ale typowy konfederusek źle przeżywa zderzenie z
    > realem :D

    Wygrałeś konkurs na najlepszy elaborat o mnie ;-)
    BRAWO jesteś ZWYCIĘZCĄ ;-)

  • 58. Data: 2024-07-04 22:09:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 4 Jul 2024 21:59:08 +0200, w <v66uub$u8t$4@news.chmurka.net>, _Master_
    <...@...pl> napisał(-a):

    > No i? To dalej dużo mniej nitego medialnego wiatru. NIE 10 a kilka procent
    > Jest ich więcej niż grubych, łysych, okularników w populacji?

    Jest ich dużo więcej niż wynosi poparcie dla konfederusków :D
    Wniosek: konfiarstwo to prawdziwa chora mniejszość.

  • 59. Data: 2024-07-04 22:09:34
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 04.07.2024 o 22:06, r...@k...pl pisze:
    > Ty im chcesz mówić -- i dlatego jesteś pośmiewiskiem

    Jesteś Zwycięzcą. Wiesz dlaczego ;-)

  • 60. Data: 2024-07-04 22:14:41
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 04.07.2024 o 22:07, r...@k...pl pisze: