  • 61. Data: 2024-07-04 23:02:00
    Temat: Re: "Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający marketing banksterki ;))
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 04.07.2024 o 22:09, r...@k...pl pisze:
    > Jest ich dużo więcej niż wynosi poparcie dla konfederusków :D
    > Wniosek: konfiarstwo to prawdziwa chora mniejszość.

    Znowu jesteś zwycięzcą zasłużyłeś na KF.

  • 62. Data: 2024-07-05 09:13:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 4 Jul 2024 22:06:47 +0200, w <v66vcm$q5e$14@news.chmurka.net>, _Master_
    <...@...pl> napisał(-a):

    > Kiedyś mówiono że że konfederacja nie ma racji.
    > Dziś się mówi że poniekąd ma rację
    > A jutro BĘDZIE MIAŁA RACJĘ ;-)

    Wnioski jak przystało na każdego konfiarza -- z 4 liter.

  • 63. Data: 2024-07-05 09:14:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 4 Jul 2024 22:05:19 +0200, w <v66v9v$q5e$13@news.chmurka.net>, _Master_
    <...@...pl> napisał(-a):

    > O właśnie. jak przychodzi do konkretnych poglądów czy rozwiązań to
    > Konfederacja nie jest żadną skrajnością tylko bardzo zdroworozsądkową
    > partią.

    10 najgłupszych gospodarczych pomysłów Konfederacji

    O tytuł najgłupszego pomysłu gospodarczego Konfederacji walczyło wiele
    propozycji, a konkurencja była zażarta. Wszystkie poniższe propozycje są
    naprawdę głupie, a niektóre wydają się żywcem wyrwane z jakiegoś dystopijnego
    komiksu. Mimo wszystko król mógł być tylko jeden.

    https://krytykapolityczna.pl/gospodarka/10-najglupsz
    ych-gospodarczych-pomyslow-konfederacji/

  • 64. Data: 2024-07-05 09:18:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 4 Jul 2024 22:08:07 +0200, w <v66vf6$q5e$15@news.chmurka.net>, _Master_
    <...@...pl> napisał(-a):

    > Wygrałeś konkurs na najlepszy elaborat o mnie ;-)

    Są lepsi.

    "Kto głosuje na Konfederację i czy się z tego wyrasta? Sprawdzamy"

    Siłą napędową Konfederacji są młodzi wyborcy, a przede wszystkim -- młodzi
    użytkownicy social mediów, którzy swoją wiedzę o świecie czerpią m.in. z
    TikToka.

  • 65. Data: 2024-07-05 10:07:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 Jul 2024 22:05:19 +0200, _Master_ wrote:

    > O właśnie. jak przychodzi do konkretnych poglądów czy rozwiązań to
    > Konfederacja nie jest żadną skrajnością tylko bardzo zdroworozsądkową
    > partią.

    Jak ja mogę wierzyc w zdrowy rozsądek partii, po wypowiedziach
    Korwina-Mikkego, gaśnicy Brauna, konfederacji gierzwałdzkiej,
    likwidacji ZUS Mentzena, czy romansie z narodowcami ?

    Choc przyznaję, że K-M to niegłupi facet, a wypowiada się ... "pod
    publiczkę" ... tylko co będzie, jak się wypowie o jeden raz za dużo
    ... polexit?

    Braun ma prawo być niezadowolony z Chanuki, tudzież raz zrobił słuszną
    "zadymę" na komisji sejmowej. itd.

    > To cały ten popis napieprza się w piaskownicy a lewica ich
    > usiłuje pouczać a konfederacja stoi OBOK I ROŚNIE w oczach normalnych
    > obywateli oczywiście ;-)

    Poczekamy zobaczymy. Na razie ponoć TD odzyskuje siły.

    J.

  • 66. Data: 2024-07-05 10:09:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 04 Jul 2024 22:07:53 +0200, r...@k...pl wrote:
    > Thu, 4 Jul 2024 21:54:12 +0200, w <v66ul3$u8t$2@news.chmurka.net>, _Master_
    >
    > "W reprezentatywnym badaniu Instytutu Gallupa przeprowadzonym na losowo
    > wybranych 15 349 pełnoletnich mieszkańcach Stanów Zjednoczonych 5.6% badanych
    > określa się jako LGBT."

    Sporo. Czy próbka aby na pewno reprezentatywna ?

    J.

  • 67. Data: 2024-07-05 10:12:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 Jul 2024 21:56:10 +0200, _Master_ wrote:

    > Pierdolenie. Równie dobrze mogą deklarować aby zdobyć sympatię w gronie
    > postępowych aktywistów ;-)

    Być może.

    Albo żeby ich z pracy nie zwolnili :-)

    J.

  • 68. Data: 2024-07-05 10:16:11
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Sporo. Czy próbka aby na pewno reprezentatywna ?
    >
    > J.

    Ciekawostką jest, że przez bardzo długi czas szacowano tą wartość na
    7-9% (bo zakładano, że jakaś część ludzi wstydzi/boi się przyznać).
    Gdy zaczęto odmitologizowywać LGBT i wiadomo było, że wyniki mają
    mniejszy bład to liczba osób "niehetero" zaczęła właśnie stabilizować
    się w okolicach 5-6%
    Ale _Master_ wie lepiej.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    When the candles are out all women are fair.

  • 69. Data: 2024-07-05 10:18:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 04 Jul 2024 21:05:58 +0200, r...@k...pl wrote:

    > Populizm jest dla motłochy konfiarskiego.

    Owe kokosy na giełdzie, to jakby forma populizmu :-)

    Tzn nie gra akcjami, tylko wystawił swoją Mentzen SA na New Connect,
    a lud to kupił.

    > A jak porównać do 1989?

    O, wtedy to samochodów było mało, benzyny było mało, więc nikt nie
    narzekał na korki i brak parkingów :-)
    A nawet Karmelkowa była równiejsza niż w 1999 :-)

    > Zresztą poniekąd ma rację.

    Powiedziałbym nawet, ze dużo racji.

    No ale ... skoro Sutryk znów wygrał, to może mieszkańcy miasta tak
    chcą? :-)

    J.

  • 70. Data: 2024-07-05 10:21:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 04 Jul 2024 21:02:31 +0200, r...@k...pl wrote:

    > Nie, głupolu, badania mówią o 5-10%.

    > "Według najnowszych danych 8 proc. Brytyjczyków w wieku 16-24 lat uważa się za
    > osoby homo- albo biseksualne. To statystycznie niemal jeden młody dorosły na
    > dwunastu. I niemal dwukrotnie więcej niż w 2016 r., kiedy odsetek ten wynosił
    > 4,1 proc. W kolejnych dwóch latach przyrost zdeklarowanych gejów, lesbijek i
    > osób biseksualnych w tej grupie wiekowej nie był zbyt gwałtowny. Większy skok
    > odnotowano dopiero w 2019 r. - do 6,6 proc."

    Ciekawe.
    Imigranci? Odpływ imigrantów ?

    Propagacja stylu L wsród dziewcząt ?

    J.