  • 71. Data: 2024-07-05 10:27:06
    Temat: Re: "Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający marketing banksterki ;))
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 05 Jul 2024 10:16:11 +0200, Kamil Jońca wrote:

    > Ciekawostką jest, że przez bardzo długi czas szacowano tą wartość na
    > 7-9% (bo zakładano, że jakaś część ludzi wstydzi/boi się przyznać).
    > Gdy zaczęto odmitologizowywać LGBT i wiadomo było, że wyniki mają
    > mniejszy bład to liczba osób "niehetero" zaczęła właśnie stabilizować
    > się w okolicach 5-6%
    > Ale _Master_ wie lepiej.

    Ale czy mi się wydaje, czy dawniej mówiono o 2-3% ?
    Tyle wynikało z ankiet, a szacowano, ze jest dużo więcej?

    Za to o ile pamietam to kiedys była ciekawostka w Polsce - jakaś firma
    przeskanowała telefony kibiców na stadionie, i wyszło, ze sporo ma
    zainstalowane apki do gejowskich randek.

    J.

  • 72. Data: 2024-07-05 10:33:28
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 05.07.2024 o 10:07, J.F pisze:
    > likwidacji ZUS Mentzena, czy romansie z narodowcami ?

    Ciach. Po co dalej bić pianę?

    Ty nie rozumiesz co Mentzen chce zrobić z ZUSem. Albo jesteś ZA GŁUPI
    aby przeczytać 30 stron programu. Podpowiedź Umów trzeba dotrzymywać.
    To jest długodystansowy plan.

    II

    Ty uważasz narodowców za ludzi GORSZYCH z którymi nie można rozmawiać.
    hooooj wie co byś z nimi zrobił będąc u władzy.

    Jesteś głupi albo spierdolony. Zastanawiaj się nad tym w KFie

  • 73. Data: 2024-07-05 10:37:14
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 05.07.2024 o 10:16, Kamil Jońca pisze:
    > Ale _Master_ wie lepiej.

    Ja?

    Cytuję Ci pierwszego gooogla

    "Według badań przeprowadzonych w krajach zachodnich stałe zachowania
    homoseksualne wykazuje 2-7% ludzi, a orientację homoseksualną w Stanach
    Zjednoczonych deklaruje 1,4% kobiet i 2,8% mężczyzn. W Stanach
    Zjednoczonych najwięcej mężczyzn deklarujących orientację homoseksualną
    lub biseksualną to Latynosi - 3,7%."

  • 74. Data: 2024-07-05 10:51:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 05 Jul 2024 10:16:11 +0200, w <8...@a...kjonca>, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > Gdy zaczęto odmitologizowywać LGBT i wiadomo było, że wyniki mają
    > mniejszy bład to liczba osób "niehetero" zaczęła właśnie stabilizować

    Tiktokowcy Mentzena zawsze wiedzą najlepiej.

  • 75. Data: 2024-07-05 10:52:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 5 Jul 2024 10:27:06 +0200, w
    <1oola14dzblrm$.jitm5o106pm4$.dlg@40tude.net>, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Za to o ile pamietam to kiedys była ciekawostka w Polsce - jakaś firma
    > przeskanowała telefony kibiców na stadionie, i wyszło, ze sporo ma
    > zainstalowane apki do gejowskich randek.

    Cóż, kibice to często pryszczaci konfiarze, więc dziwi niespecjalnie :)

  • 76. Data: 2024-07-05 10:55:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 5 Jul 2024 10:18:33 +0200, w
    <1p2fj7hs0m5bs$.1i0oxnk22munm.dlg@40tude.net>, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Tzn nie gra akcjami, tylko wystawił swoją Mentzen SA na New Connect,
    > a lud to kupił.

    Jak lody tych z YT, których nazwy nie pomnę (Ekipa jakaś tam).

    > Powiedziałbym nawet, ze dużo racji.

    Zwłaszcza z "nie będzie ZUS, KRUS, PIT, VAT, CNN i KGB".

    > No ale ... skoro Sutryk znów wygrał, to może mieszkańcy miasta tak
    > chcą? :-)

    Za mało tiktokowców.
    Sądząc po frekwencji niczego nie chcieli.

  • 77. Data: 2024-07-05 10:56:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 5 Jul 2024 10:18:33 +0200, w
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Powiedziałbym nawet, ze dużo racji.

    "Stworzony już kilka lat temu mit, według którego polska skrajna prawica jest
    co prawda dosyć nieokrzesana, ale przynajmniej ma ,,ciekawe pomysły
    gospodarcze", wciąż trzyma się mocno. Wystarczyło schować Korwina i Brauna oraz
    przywdziać maskę technokratów, żeby Konfederacja stała się zjadliwa dla
    niemałej części wyborców"

  • 78. Data: 2024-07-05 11:03:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 4 Jul 2024 22:05:19 +0200, w <v66v9v$q5e$13@news.chmurka.net>, _Master_
    <...@...pl> napisał(-a):

    > To cały ten popis napieprza się w piaskownicy a lewica ich
    > usiłuje pouczać a konfederacja stoi OBOK I ROŚNIE w oczach normalnych
    > obywateli oczywiście ;-)

    Rośnie, rośnie. Od 35 lat. Niczym chory na karłowatość.
    AfD istnieje 3x krócej i ma większe poparcie.
    O TD nie wspominając :D

  • 79. Data: 2024-07-05 11:03:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 5 Jul 2024 10:33:28 +0200, w <v68b4o$coq$1@news.chmurka.net>, _Master_
    <...@...pl> napisał(-a):

    > Ty nie rozumiesz co Mentzen chce zrobić z ZUSem. Albo jesteś ZA GŁUPI
    > aby przeczytać 30 stron programu. Podpowiedź Umów trzeba dotrzymywać.
    > To jest długodystansowy plan.

    Streść -- będą głupoty, ale przynajmniej będzie wesoło.
    I znowu się udzbanisz :)

  • 80. Data: 2024-07-05 12:21:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 05 Jul 2024 11:03:22 +0200, r...@k...pl wrote:

    > Rośnie, rośnie. Od 35 lat. Niczym chory na karłowatość.

    Ostatnie wyniki są jednak ciekawe/zatrważające.

    > AfD istnieje 3x krócej i ma większe poparcie.
    > O TD nie wspominając :D

    A tu w ostatnich wyborach TD cienko wyszła.

    J.