  • 1. Data: 2002-05-31 10:56:06
    Temat: Bylem w SGB i nie maja Oskara :-(
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    No wiec polazlem na Mielzynskiego... marmury faktycznie "wzorcowe"
    :-)), obluga nawet mila ale tego co chce nie mieli :-(. Pani
    niedysponentka odeslal mnie do goscia zajmujacego sie bankami
    spoldzielczymi a tenze poinformowal mnie, ze najblizsze co wydaje
    Oskary to Bank Spoldzielczy w Barlinku :-)))))

    Sam GBW jest calkiem, calkiem - ROR'y bez oplat za prowadzenie,
    wbrew temu co Wojtek pisal nie wymgaja stalego zatrudnienia
    a jedynie symbolicznego ruchu na koncie - 100 zl miesiecznie.
    Kilka kart w tym chargowa EC/MC, ktora widze ze daloby sie
    otrzymac bez stalego zatrudnienia ale trzeba sobie duzy ruch
    na koncie zrobic. Poza tym juz nic ciekawego :-( Jak beda
    mieli e-banking to moze jeszcze do nich zajrze :-)

    A karta z chipem musze sie obejsc smakiem. Chyba, ze jeszcze
    sprobuje uderzyc do PKO BP :-)))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 2. Data: 2002-05-31 11:27:21
    Temat: Re: Bylem w SGB i nie maja Oskara :-(
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "Wilczek" <w...@i...com> wrote in message
> [...]
    > spoldzielczymi a tenze poinformowal mnie, ze najblizsze co wydaje
    > Oskary to Bank Spoldzielczy w Barlinku :-)))))

    Niew smiej sie z Barlinka. Mieszka tam naród wyjatkowo wyedukowany pod
    względem usług bankowych. Bodajże stamtad pochodzi ow mieszkaniec Barlinka,
    który na ten falszywy czek z USA pobrał milion dolarów w gotówce w
    Gorzowie.

    Vizvary

  • 3. Data: 2002-05-31 12:03:54
    Od: <g...@p...gazeta.pl>

    A może by tak skoro to taki klasyczny "marmur" jakieś wycieczki zorganizować?
    W końcu niedługo całkiem klasyczne "marmury" będą rzadkością ;-))))

  • 4. Data: 2002-05-31 14:45:38
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    g...@p...gazeta.pl <g...@p...gazeta.pl> pisze:

    > A może by tak skoro to taki klasyczny "marmur" jakieś wycieczki
    > zorganizować? W końcu niedługo całkiem klasyczne "marmury" będą
    > rzadkością ;-))))

    Skoro taki klasyczny, to i ja muszę sobie obejrzeć.
    W którym miejscu na Mielżyńskiego: bliżej EMPIKu czy Pigalaka?

  • 5. Data: 2002-05-31 16:48:49
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    Barlinka,
    > który na ten falszywy czek z USA pobrał milion dolarów w gotówce w

    Chociaż jeszcze ciekawiej by brzmiał wiadomośc gdyby sie skonczył tak:
    "Szkody spowodowane oszustwem okazały się stosunkowo niewielkie, bo dolary
    też się okazały fałszywe."

    Vizvary

  • 6. Data: 2002-05-31 19:19:11
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 31 May 2002 16:45:38 +0200, "Robert" <m...@k...wp.pl>
    wrote:

    >Skoro taki klasyczny, to i ja muszę sobie obejrzeć.
    >W którym miejscu na Mielżyńskiego: bliżej EMPIKu czy Pigalaka?

    Pigalaka :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 7. Data: 2002-05-31 19:21:24
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 31 May 2002 12:56:06 +0200, "Wilczek" <w...@i...com>
    wrote:

    >Sam GBW jest calkiem, calkiem - ROR'y bez oplat za prowadzenie,
    >wbrew temu co Wojtek pisal nie wymgaja stalego zatrudnienia
    >a jedynie symbolicznego ruchu na koncie - 100 zl miesiecznie.

    No patrz ich kurka, zmienili. Moze juz nie daja 500 zl debetu od reki
    ?

    >Kilka kart w tym chargowa EC/MC, ktora widze ze daloby sie
    >otrzymac bez stalego zatrudnienia ale trzeba sobie duzy ruch
    >na koncie zrobic.

    Po pol roku dopiero. Zeby tak dlugo generowac ruch bez ebankingu to
    trzeba miec ciepliwosc :-/
    Ale ciekawostka, nie ma prowizji od bezgotokowych w Polsce.

  • 8. Data: 2002-05-31 19:23:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci

    > No patrz ich kurka, zmienili. Moze juz nie daja 500 zl debetu od reki
    > ?

    [...]
    > Po pol roku dopiero. Zeby tak dlugo generowac ruch bez ebankingu to
    > trzeba miec ciepliwosc :-/
    > Ale ciekawostka, nie ma prowizji od bezgotokowych w Polsce.

    Hehe... a myslisz, ze tego nie mogli zmienic? ;) Mialem o braku prowizji
    napisac, ale zajrzalem najpierw do SebMala ;).

    Maciej

  • 9. Data: 2002-05-31 19:54:29
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > No patrz ich kurka, zmienili. Moze juz nie daja 500 zl debetu od reki
    > ?

    Nie wiem... a po co mi :-)
    Nie lepiej kredyt odnawialny w Multi :-) ? Tylko ten 1% w plecy :-))

    > Po pol roku dopiero. Zeby tak dlugo generowac ruch bez ebankingu to
    > trzeba miec ciepliwosc :-/

    No to fakt - trzeba po prostu odwiedzac bankomat raz na miesiac :-)
    bo przychodzace przeciez mozna robic z innego konta przez net.

    > Ale ciekawostka, nie ma prowizji od bezgotokowych w Polsce.

    No tak tylko na dobra sprawe przewaga MC nad Visa ujawnia
    sie dopiero w strefie Euro a tam juz jest prowizja od operacji
    wiec wychodzi na to samo.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek