  • 1. Data: 2024-07-01 18:57:31
    Temat: CA -- problem z logowaniem
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    Skuszony 150 wisienkami za debet namówiłem matkę do zawarcia umowy z CA.
    Umowa została zawarta 20 czerwca br. -- debetu matka nie dostała, więc
    straciła czas i przyszłościowe możliwości. W marmurze zalogowałem się
    do matki konta za pomocą androidowej aplikacji, ale po powrocie do
    domu -- nie zdołałem zalogować się tam ani za pomocą tejże aplikacji,
    ani za pomocą WWW...

    Podczas zawierania umowy matka złożyła dyspozycję przesyłania emerytury
    na konto w CA, ale z uwagi na niemożliwość zalogowania się -- wysłałem
    do ZUS wniosek o skierowanie emerytury matki ponownie na konto w Velo,
    gdzie do tej pory wędrowała matki emerytura -- dziś w sprawie tegoż
    wniosku był telefon z pytaniem dotyczącym tegoż ponownego skierowania
    emerytury do Velo...

    -=-

    Po zalogowaniu się do siebie mogę zlecić przelew z matki konta, ale do
    pełni szczęścia potrzebne jest płacenie debetówką -- aby konto było za
    free, trzeba 5 razy zapłacić kartą bądź BLIKiem, ale debetówka nie jest
    aktywna i nie umiem aktywować jej bez logowania...

    W marmurze nie rozwiązałem problemu -- z uwagi na pełnomocniczą niemoc.
    Telefonowanie daje mi muzyczkę w uchu... Można dodzwonić się, ale spod
    apki -- po zalogowaniu a zalogować się nie mogę...

    Jestem pełnomocnikiem -- ale brak mi mocy do rozwiązania problemu...
    [nie wiem, ile watów ma moja moc; nie wiem, co z energią mych
    możliwości; nie wiem też, czy mogę użyć siły -- grawitacji
    chociażby... masa [jakże istotna w ciążeniu] niewiadomych
    a równań mało... dobrze, że osuszacz okazuje mi posłuszeństwo
    a zdradziecki wyłącznik -- zdradzając pobór mocy -- ukazuje
    mi stan pracy owego osuszacza... biada krewniakom Założyciela...
    niewielkim kosztem zabawek
    i ogromnym kosztem elektryfikacyjnym morduję saprofity z zimną
    krwią -- choć nie wiem, czy pleśnie mają krew...]

    Po dłuuugim ocze_kiwaniu wreszcie telefoniczny kontakt -- niestety
    nie było z kim i jak rozmawiać... Trudno winę zrzucać na wysoką
    temperaturę, albowiem w bankach raczej ;) pracują klimatyzatory...

    -=-

    CA:
    - dostaje u mnie łapkę w dół na mej stronie
    - rozwiązanie mojej umowy o prowadzenie konta w CA
    trzeba trochę zaczekać z uwagi na płacenie za
    zakupy -- przesyłki z AliExpress były opłacane
    debetówką CA przypiętą do mego konta, przez co
    zwroty (a jest ich trochę) wędrują na moje
    konto w CA
    - aktywację matki debetówki w placówce i wkrótce
    wypowiedzenie umowy o prowadzenie konta matki...

    Nie ma możliwości aktywacji karty przez telefon, albowiem matka nie
    pamięta *imienia babci ze strony matki* -- podanego nie 20 czerwca
    br., ale przed wielu laty... (jeśli w ogóle podanego)

    Nie ma możliwości aktywacji karty za pośrednictwem WWW -- bo nie
    można zalogować się via WWW.

    Nie ma możliwości aktywacji karty za pośrednictwem androidowej
    aplikacji -- bo nie można zalogować się...

    Najwyraźniej pracowniczka nie potrafi przyjąć do wiadomości
    niemożliwości zalogowania się...

    Ciężka sprawa...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 2. Data: 2024-07-02 16:33:48
    Temat: Re: CA -- problem z logowaniem
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 1 lip 2024 o 18:57, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Nie ma możliwości aktywacji karty przez telefon, albowiem matka nie
    > pamięta *imienia babci ze strony matki* -- podanego nie 20 czerwca
    > br., ale przed wielu laty... (jeśli w ogóle podanego)
    Marmurowa wizytacja (kosztowna, bo matkę trzeba było zawieźć do
    marmuru -- pobliskiego, ale jednak zawieźć) ukazała techniczny
    problem bankowy, który został usunięty na miejscu... Trudno
    zgadnąć -- czy droższe było zawiezienie matki do marmuru,
    czy jednomiesięczna opłata za brak płatności kartą...
    (konto ma zostać wkrótce zamknięte)

    AliExpress z niepojętego powodu przysyła mi paczki w pobliże
    marmuru CA -- i wczoraj mogłem przyokazyjnie odebrać paczkę
    (akurat kapcie kupione matce i siostrze), i dzisiaj mogłem,
    ale i wczoraj zapomniałem, i dzisiaj... :)

    Wcześniej AE przysyłał paczki do pobliskiej Żabki -- choć
    niczego nie zmieniałem, teraz paczki są przysyłane do
    odległej i co gorsza -- nie można wskazać pobliskiej...

    -=-

    Z niepojętej przyczyny wyłącznik ulokowany w gnieździe zasilającym
    osuszacz odciął zasilanie osuszaczowi, przez co podwyższenie
    wilgotności (podczas kąpieli) w łazience nie uruchomiło
    osuszacza -- ale (na szczęście) powiadomiło mnie o sobie -- czyli
    o podwyższeniu wilgotności, przez co mogłem ręczną interwencją
    usunąć problem -- włączyć zasilanie osuszacza i włączyć osuszacz...

    Marny wasz los -- saprofity karmiące się tym, co umarło!!!

    [niebawem płacąc za elektryczność -- będę płacił niemal wyłącznie
    za wentylowanie i suszenie łazienki?... komi_nowe nasady mogłyby
    skutecznie takowe opłaty zmniejszyć, ale że żyjemy w katolickim
    (chyba od katowania?) kraju -- nie można takich nasad zamontować
    na moich kominach... mieszkanie jest moje -- mam stosowny notarialny
    akt potwierdzający me ,,prawa'' własności; kominy też są moje -- każde
    mieszkanie w tym bloku ma kilka swoich, indywidualnych (nie wspólnych,
    ale INDYWIDUALNYCH -- prowadzących z jednego pomieszczenia nad dach)
    kominów; regularnie płacę za utrzymanie sprawnej wentylacji -- toż
    żyjemy w państwie prawa, ;) więc obowiązują nas prawne normy (polskie
    i międzynarodowe) mówiące m. in. i o ilości powietrza wyciąganej
    kominami z mieszkania, i o budowie samych kominów, itd... polskimi
    ustawami można podetrzeć to i owo?... -- tak zwane życie nie może
    respektować tychże ustawowych praw polskiego państwa...]

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s