  • 41. Data: 2011-05-10 13:27:36
    Temat: Re: Citibank i KK zbliżeniowe - fikcja
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > I tak i nie.
    > Tzn. tak - przestanie działać zbliżniowo - więc mamy sukces.
    > Nie - bo może wzbudzić obawy sprzedawcy w sklepie np. poprzez nawiercenie
    > i nam jej nie zaakceptuje.

    Zamiast radykalnego dziurkacza mozna zrobic to bardziej subtelnie
    np. delikatnie naciac skalpelem / zyletka - nic nie bedzie widac.

    Pozostaje tylko pytanie - po cholere w ogole to robic? :)

  • 42. Data: 2011-05-11 13:35:47
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-05-10 15:27, Q pisze:

    > Zamiast radykalnego dziurkacza mozna zrobic to bardziej subtelnie
    > np. delikatnie naciac skalpelem / zyletka - nic nie bedzie widac.
    >
    > Pozostaje tylko pytanie - po cholere w ogole to robic? :)

    Ja np nie chciałbym karty PP, ale być może w przyszłości, nie będzie wyboru.

  • 43. Data: 2011-05-16 07:53:19
    Od: "MD" <t...@p...onet.pl>

    > Natomiast do tej pory nie ma możliwości zamówienia karty z płatnościami
    > zbliżeniowymi - tłumaczą się "problemami technicznymi" i podają coraz to
    > nowe terminy wdrożenia - obecnie 12.05 - zobaczymy co powiedzą 12. :-)
    Jak widać pełen profesjonalizm dotarł do Citibank... 12. mówili, że nowa
    data wdrożenia to 16., a dziś... jest postęp, bo już nie znają nowej daty
    :-)
    Tak trzymać! Tylko dlaczego przysyłają informację o takiej możliwości, gdy
    nie są na nią przygotowani z takich czy innych powodów? Wiadomo, że jest to
    bank z systemem informatycznym z epoki kamienia łupanego, ale zawsze byli
    solidni jeśli chodzi o to co mówili, ale jak widać i to musiało się w końcu
    zmienić. Na szczęście dotyczy to takiego drobiazgu jak płatności
    zbliżeniowe, niemniej jest to jednak jakiś znak czasu...

  • 44. Data: 2011-05-31 08:35:11
    Od: pI <u...@1...pl>

    Fri, 6 May 2011 16:36:56 +0200, na pl.biznes.banki, MD napisał(a):

    > Citibank przesłał nową TOiP, do tego reklamę 3D Secure oraz płatności
    > zbliżeniowych w KK - to wszystko od 1.05.
    [...]

    Jakiś update w sprawie zbliżeniówek w Citi? Czy ktoś już dostał lub
    wymieniał? Ostatnio jak dzwoniłem w połowie miesiąca to owszem jakieś
    tam wydajemy, ale MC World jeszcze nie.

    --
    pI

  • 45. Data: 2011-05-31 09:33:56
    Od: "MD" <t...@p...onet.pl>

    2 dni temu jeszcze mieli problemy techniczne i "nie wiadomo kiedy będzie
    można zamówić funkcjonalność zbliżeniową do kart kredytowych..."
    Jednym słowem albo mają spory zapas kart bez funkcjonalności zbliżeniowej w
    magazynach, albo mają problemy - tylko jakie, skoro debetówki takie już mają
    od dłuższego czasu?
    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 46. Data: 2011-06-12 05:30:25
    Od: Robert <"spam_usuń_to"@wp.pl>

    Dnia 31 maj o godzinie 11:33, na pl.biznes.banki, MD napisał(a):

    > 2 dni temu jeszcze mieli problemy techniczne

    Bo mają problemy:
    http://www.proline.pl/?r=biuletyn&n=wlam-do-citibank

    Robert

  • 47. Data: 2011-06-14 19:58:43
    Temat: Re: Citibank i KK zbli?eniowe - fikcja
    Od: MD <t...@p...onet.pl>

    Od 1.06 można zamawiać. W moim przypadku karta przyszła w 2 dni(!)
    Wymiana, zgodnie z cennikiem, czyli bezpłatna.
    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 48. Data: 2011-06-15 11:08:12
    Od: pI <u...@1...pl>

    Tue, 14 Jun 2011 21:58:43 +0200, na pl.biznes.banki, MD napisał(a):

    > Od 1.06 można zamawiać. W moim przypadku karta przyszła w 2 dni(!)
    > Wymiana, zgodnie z cennikiem, czyli bezpłatna.

    A jaka konkretnie karta?

    --
    pI

  • 49. Data: 2011-06-15 11:34:38
    Od: MD <t...@p...onet.pl>

    W dniu 15-06-2011 13:08, pI pisze:

    > A jaka konkretnie karta?

    VC

  • 50. Data: 2011-08-09 06:40:34
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-05-08 14:18, BartekK pisze:
> [...]
    http://www.wykop.pl/link/839071/zobaczcie-dlaczego-m
    yth-busters-nigdy-nie-pokaza-epizodu-o-rfid/

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173