  • 21. Data: 2024-06-07 23:26:17
    Temat: Re: Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
    Od: "Roman S." <n...@...hate.spam>

    W dniu 03.06.2024 o 17:56, Marcin Mokrzycki pisze:

    > Lokaty - Inbank, Facto
    > Korzystałem, wszystko jest ok.

    Jeszcze dorzucę Bank Nowy, 5.4% dla nowych środków, bez extra wymagań.
    --
    Roman S.

  • 22. Data: 2024-06-08 23:22:16
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 03 Jun 2024 23:46:33 +0200, r...@k...pl wrote:

    > A jakieś konta oszczędnościowe?

    Aion - obecnie 5,25%
    Min. 5000 zł trzeba zablokować na oszczędnościowym, żeby nie płacić 5 zł za
    konto.

    --
    Marcin Mokrzycki

  • 23. Data: 2024-06-09 12:26:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.06.2024 o 23:22, Marcin Mokrzycki pisze:

    > Aion - obecnie 5,25%
    > Min. 5000 zł trzeba zablokować na oszczędnościowym, żeby nie płacić 5 zł za
    > konto.

    Skąd taki wniosek? ALION, to jakaś firma od lamp. Zakładam, że zrobiłeś
    literówkę i o ALIOR Ci chodzi. Mam tam rachunek. Mam też lokatę.
    Wyświetla się 0,25%, więc leży tam jakaś końcówka kilka złotych. Skąd
    Twoja wiedza, że dają 5,25%?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 24. Data: 2024-06-09 12:48:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> writes:

    > Skąd taki wniosek? ALION, to jakaś firma od lamp. Zakładam, że
    > zrobiłeś literówkę i o ALIOR Ci chodzi. Mam tam rachunek. Mam też
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Aion_Bank

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 25. Data: 2024-06-09 15:28:31
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 09 Jun 2024 12:48:51 +0200, Kamil Jońca wrote:

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Aion_Bank

    Oferta do sprawdzenia jest tu: https://aion.eu/pl-pl/

    Trzeba założyć ROR, który zwie się Aion Easy. Warunkiem zwolnienia z 5 zł
    opłaty miesięcznej jest posiadanie konta oszczędnościowego, na którym saldo
    wynosi minimum 5000 zł przez cały okres.

    Obecne oprocentowanie kont oszczędnościowych obowiązuje do 31 lipca:
    PLN 5,25%
    EUR 1,5%

    --
    Marcin Mokrzycki

  • 26. Data: 2024-06-09 20:16:43
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 09.06.2024 o 12:48, Kamil Jońca pisze:

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Aion_Bank

    https://www.money.pl/gospodarka/nowy-bank-w-polsce-p
    lacisz-jak-za-netflixa-reszta-ma-byc-za-darmo-662868
    6998260640a.html

    --
    animka

  • 27. Data: 2024-06-09 20:19:56
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 09.06.2024 o 15:28, Marcin Mokrzycki pisze:

> [...]
    > wynosi minimum 5000 zł przez cały okres.
    >
    > Obecne oprocentowanie kont oszczędnościowych obowiązuje do 31 lipca:

    A co dalej- po 31 lipca? Skończy się?

    No i w artylule nic nie było o wypłacaniu m-cznie po 400 zł.

    --
    animka

  • 28. Data: 2024-06-09 23:14:06
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 9 Jun 2024 20:19:56 +0200, Animka wrote:

    > A co dalej- po 31 lipca? Skończy się?

    Zostanie ogłoszone nowe oprocentowanie, biorąc pod uwagę tendencję, pewnie
    nieco niższe, może 5,00%.

    > No i w artylule nic nie było o wypłacaniu m-cznie po 400 zł.

    Nie mam pojęcia o co Ci chodzi.

    --
    Marcin Mokrzycki

  • 29. Data: 2024-06-10 09:30:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 9 Jun 2024 12:26:05 +0200, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > literówkę i o ALIOR Ci chodzi. Mam tam rachunek. Mam też lokatę.
    > Wyświetla się 0,25%, więc leży tam jakaś końcówka kilka złotych. Skąd

    Aion, nie alion czy Alior.

    Alior akurat daje 7%, ale .. nowym klientom.

    A jaki masz rachunek - moze się łapiesz na promocje..

    J.

  • 30. Data: 2024-06-10 14:32:43
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 09.06.2024 o 23:14, Marcin Mokrzycki pisze:

    > Zostanie ogłoszone nowe oprocentowanie, biorąc pod uwagę tendencję, pewnie
    > nieco niższe, może 5,00%.

    > Nie mam pojęcia o co Ci chodzi.

    Też nie rozumiem, ale o tym wypłacaniu ktoś tu napisał.

    --
    animka