  • 1. Data: 2004-11-18 13:40:44
    Temat: Re: Darmowe wyjęcie gotówki z KK
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

    > cni6tk$m2k$...@a...news.tpi.pl,
    >
    > Deal jest w temacie.
    > Ale ... po drodze kilka przeliczen walutowych, no i faktycznie przelew jest
    > calkowicie bezplatny (oplacaja cala droge)?
    > --
    > Robert
    > User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

    Nie ma zadnych przeliczen walutowych. Wplacasz w PLN, wyplacasz w PLN. Wszystko
    z karty Visa zaltwialem. Calosc od momentu zgloszenia trwa roznie, zaleznie od
    dnia operacji. Zazwyczaj od 3 do 8 dni!

  • 2. Data: 2004-11-18 13:56:01
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie ma zadnych przeliczen walutowych.

    Czy aby na pewno? Z tego co widzę, to jest to firma austriacka. Mają
    podpisaną umowę z jakimś polskim akłajerem? Którym? Bo coś nie chce mi się
    wierzyć, żeby w innym wypadku obciążenie było w PLN.

  • 3. Data: 2004-11-18 14:23:32
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

    > Czy aby na pewno? Z tego co widzę, to jest to firma austriacka. Mają
    > podpisaną umowę z jakimś polskim akłajerem? Którym? Bo coś nie chce mi się
    > wierzyć, żeby w innym wypadku obciążenie było w PLN.

    Nie wiem z jakim akłajerem ma umowe. Zdjeli mi z obciązeniówki 50zł i na konto
    w banku zapisali 50zl. Wiec nic nie po drodze nie zdjeli.

  • 4. Data: 2004-11-18 14:28:01
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Nie wiem z jakim akłajerem ma umowe. Zdjeli mi z obciązeniówki 50zł i na
    > konto
    > w banku zapisali 50zl. Wiec nic nie po drodze nie zdjeli.

    Czy ja sie wreszcie dowiem na czym zarabiaja ? W stowarzysenie dobrych
    samarytan jakos nie wierze...

    MAd Hat
    ter

  • 5. Data: 2004-11-18 14:29:17
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie wiem z jakim akłajerem ma umowe. Zdjeli mi z obciązeniówki 50zł i
    > na konto w banku zapisali 50zl. Wiec nic nie po drodze nie zdjeli.

    Hmmm - prawdę mówiąc wątpię, żeby bukmacher z Austrii miał umowę z polskim
    CA. A jak nie ma, to i wersja z obciążaniem karty w PLN jest niezbyt
    możliwa. Poza tym oni na tym tracą - i co? Tacy głupi, że nie zauważyli? Nie
    wierzę.

  • 6. Data: 2004-11-18 15:06:53
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 18 Nov 2004 14:40:44 +0100, gilberto naskrobał(a):

    > Nie ma zadnych przeliczen walutowych. Wplacasz w PLN, wyplacasz w PLN. Wszystko
    > z karty Visa zaltwialem. Calosc od momentu zgloszenia trwa roznie, zaleznie od
    > dnia operacji. Zazwyczaj od 3 do 8 dni!

    no nie wiem - przy wypłacie widze tylko walute EURO :>

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 7. Data: 2004-11-18 15:10:17
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > może coś w bph będą wiedzieć - tak czy inaczej jest to conajmniej
    > dziwne :>

    BPH ma z tym wspólnego tyle, że prowadzi polskie konto tego bukmachera. A
    jak to jest z obciążaniem kart, to już insza inszość. Nie sądzę, żeby
    obsługiwało ich polskie CA, a w takim razie jest prawie pewne, że nie jest
    prawdą jakoby transakcje karciane realizowali w PLN.

  • 8. Data: 2004-11-18 15:10:52
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "gilberto" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem z jakim akłajerem ma umowe. Zdjeli mi z obciązeniówki 50zł i na
    konto
    > w banku zapisali 50zl. Wiec nic nie po drodze nie zdjeli.

    niezla robota :-))

  • 9. Data: 2004-11-18 16:18:58
    Od: g...@p...onet.pl

    > no nie wiem - przy wypłacie widze tylko walute EURO :>

    > --
    > United Devices Cancer Research Project
    > www.grid.org
    > lobo_(małpa)autograf.pl

    a ja PLN:
    http://www.pjwstk.edu.pl/~s2468/betathome.JPG

  • 10. Data: 2004-11-18 16:25:31
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 18 Nov 2004 17:18:58 +0100, g...@p...onet.pl naskrobał(a):

    > a ja PLN:
    > http://www.pjwstk.edu.pl/~s2468/betathome.JPG

    zwracam honor - na 'demo' nie ma takiej opcji.