  • 1. Data: 2005-12-06 16:43:13
    Temat: Re: JAKI BANK WYBRAC
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Nic nie jest tak śmieszne jak bufon pouczający innych o ortografii i
    robiący *błędy* w tym pouczeniu. Może bardziej śmieszne jest
    tłumaczenie się bufona nieostrożnym posługiwaniem się funkcją
    copy&paste.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 2. Data: 2005-12-06 18:19:57
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 6 Dec 2005 17:43:13 +0100, w <dn4f4k$e8e$1@inews.gazeta.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

> [...]
    > robiący *błędy* w tym pouczeniu. Może bardziej śmieszne jest
    > tłumaczenie się bufona nieostrożnym posługiwaniem się funkcją

    Jesteś jednak kompletną idiotką. Celowo wkleiłem jego wyrazy z błędami. Dla
    ludzi specjalnej troski zaznaczyłem całość gwiazdkami. Ale podobno zawsze się
    znajdzie ktoś kto nie zrozumie oczywistości -- nawet gdyby cyrklem na czole mu
    napisać.
    No i w tym przypadku też się ktoś taki znalazł (a raczej znalazła).

    Z gdzie w użyciu copy&paste jest błąd, to nie zrozumiałabyś pewnie nawet gdybym
    zaświecił stadionowym halogenem.

  • 3. Data: 2005-12-06 18:23:38
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Może bardziej śmieszne jest
    > tłumaczenie się bufona nieostrożnym posługiwaniem się funkcją
    > copy&paste.

    Może bufon, ale przynajmniej nie pisuje o bankach na pl.test :P.

  • 4. Data: 2005-12-06 18:25:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    >
    > Z gdzie w użyciu copy&paste jest błąd, to nie zrozumiałabyś pewnie
    > nawet gdybym zaświecił stadionowym halogenem.

    Jak to powiedział Einstein? "Wszechświat i ludzka głupota są nieskończone -
    co do wszechświata nie jestem pewien". Kup Radziu słownik i sprawdź wyraz po
    wyrazie - może dotrze do Ciebie to, co dla pierwszoklasisty jest oczywiste.
    I taka mała rada - jak kilka osób zwraca Ci uwagę, że nie masz racji, to
    przynajmniej wypadałoby sprawdzić o co chodzi-no chyba, że użycie słownika
    ortograficznego przekracza Twoje możliwości. I nie tłumacz się już tym
    copy&paste - to żałosne.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 5. Data: 2005-12-06 18:40:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Może bufon, ale przynajmniej nie pisuje o bankach na pl.test :P.

    A kto pisze tam o *bankach* bufonku ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 6. Data: 2005-12-06 20:32:14
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 6 Dec 2005 19:25:54 +0100, w <dn4l4v$c21$1@inews.gazeta.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

> [...]
    > wyrazie - może dotrze do Ciebie to, co dla pierwszoklasisty jest oczywiste.

    Boże, ty chyba faktycznie nie przyjmujesz do wiadomości rzeczy oczywistych.
    Ja ci po prostu współczuję. I dobry cytat z Einsteina podałaś. Dobrze wiem, że
    "pozatym" pisze się oddzielnie, "pourzywaj" przez ż -- ale ty po prostu jesteś
    zbyt tępa, by nawet zrozumieć to co napisałem przed chwilą.

    > I taka mała rada - jak kilka osób zwraca Ci uwagę, że nie masz racji, to

    Niestety, tylko jedna osoba okazała się niezdolna do zrozumienia prostej ironii
    -- ty.

  • 7. Data: 2005-12-07 09:02:00
    Od: Tomasz Lisowski <l...@n...pl>

    r...@a...net.pl wrote:
    > Dobrze wiem, że "pozatym" pisze się oddzielnie, "pourzywaj" przez ż <snip>

    No, nareszcie :-)

    No to jeszcze dowiedz się, że "Wróc" pisze się przez "ć".

    Tomek

  • 8. Data: 2005-12-07 09:14:51
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 07 Dec 2005 10:02:00 +0100, w <4396a509$1@news.home.net.pl>, Tomasz
    Lisowski <l...@n...pl> napisał(-a):

    > No, nareszcie :-)
    > No to jeszcze dowiedz się, że "Wróc" pisze się przez "ć".

    I to był właśnie ten jeden niecelowy błąd.
    PS. Powiedz mi jakim trzeba być zdolniachą, by mimo wyraźnych sugestii do tej
    pory nie zgadnąć o jakie błędy przedmówcy mi chodziło? Sherlockiem to ty jednak
    nie zostaniesz...

  • 9. Data: 2005-12-07 10:44:27
    Od: Tomasz Lisowski <l...@n...pl>

    r...@a...net.pl wrote:

> [...]
    > pory nie zgadnąć o jakie błędy przedmówcy mi chodziło? Sherlockiem to ty jednak

    Spoko ... Nie mam takich ambicji. Czas skończyć tę "niecelową" (cytat)
    dyskusję.

    Tomek

  • 10. Data: 2005-12-07 11:36:53
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 07 Dec 2005 11:44:27 +0100, w <4396bd0d$1@news.home.net.pl>, Tomasz
    Lisowski <l...@n...pl> napisał(-a):

    > Spoko ... Nie mam takich ambicji. Czas skończyć tę "niecelową" (cytat)
    > dyskusję.

    Doucz się o pisowni 'nie', np. tutaj:
    http://eduseek.interklasa.pl/artykuly/artykul/ida/29
    95/idc/15/
    Chyba że do tego też nie masz ambicji...