  • 11. Data: 2014-03-02 10:18:17
    Temat: Re: Jak zainwestować 50K zł - proszę o radę
    Od: "Karol" <L...@l...pl>

    > W Toyotabank jest bodajże 4,5% na 12 m-c ale są jeszcze jakieś dodatkowe
    > warunki do spełnienia.

    Dziękuję, sprawdziłem. Myślę jednak, że przy 50 tys. zł różnica
    w oprocentowaniu nie jest warta zachodu z warunkami, które
    narzucają. Trochę przesadzili.

    Wolałbym nie zakładać kolejnego konta, a u nich to dopiero początek.

    Karol

  • 12. Data: 2014-03-02 10:59:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 02.03.2014 10:18, Karol pisze:

    > Wolałbym nie zakładać kolejnego konta, a u nich to dopiero początek.

    To rzuć okiem jeszcze tutaj:
    http://livesmarter.pl/najlepsze-lokaty-marzec-2014/
    albo tutaj:
    http://ranking-lokat.kontomierz.pl/ranking-lokat

    no i google, może coś znajdziesz ciekawego dla siebie.

    Xenocide

  • 13. Data: 2014-03-05 09:36:34
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 28 lutego 2014 14:26:13 UTC+1 użytkownik m...@...pl napisał:
    > no tak ale do skoku trzeba sie zapisywac
    >

    > jest jakis wklad - czy wpisowe i nie wiadomo ile?

    Wpisowe do 130zł (nie pamiętam dokładnie) i część tego odzyskasz po wypisaniu się.
    SKOKi są otwarte w soboty.

    Jest jeszcze SK Bank, teraz widzę, że tam są lokaty jeszcze wyższe.