  • 21. Data: 2012-07-26 13:25:30
    Temat: Re: Kantor internetowy w Aliorze
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Thu, 26 Jul 2012 09:05:31 +0200, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Czyli jakby się wstrzelić to jest szansa na dorównanie Polbank z 1%MB no
    > jak się w końcu dobre kursy w Półbanku skończą to alternatywa jakaś jest
    > pod ręką.

    Ale w Polbanku masz wszystkie waluty, np. bardzo mi przydatne CZK, a
    AliorKantor nie.

    Matt

  • 22. Data: 2012-07-26 14:19:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 26 Jul 2012 13:25:30 +0200, Matt napisał(a):

    > Ale w Polbanku masz wszystkie waluty, np. bardzo mi przydatne CZK, a
    > AliorKantor nie.

    No brałem podstawowe pod rozwagę czyli EUR, USD i GBP.

  • 23. Data: 2012-07-26 15:22:33
    Od: JotBe <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 26 Jul 2012 04:05:24 -0700 (PDT), luc napisał(a):

    > ..ale pozostaje rozpracować ten ich licznik, co by za
    > przelew waluty słono nie zapłacić...

    Licznik rejestruje ilości środków wymienionych przez Klienta w Kantorze
    Walutowym w każdej z walut oddzielnie. Przelewy walutowe do wysokości
    wskazanej przez Licznik są wolne od opłat. Każdy walutowy przelew w ramach
    Licznika pomniejsza wartość Licznika.

    Aktualna wartość Licznika jest prezentowana w Ustawieniach.

    https://kantor.aliorbank.pl/faq/question/63

    Czyli, to co się wymieniło w kantorze mozna przetransferować za darmo.

  • 24. Data: 2012-07-26 15:39:25
    Od: luc <b...@g...net>

    On 26 Lip, 15:22, JotBe <j...@o...pl> wrote:
    > Dnia Thu, 26 Jul 2012 04:05:24 -0700 (PDT), luc napisa (a):

    > Licznik rejestruje ilo ci rodk w wymienionych przez Klienta w Kantorze
    > Walutowym w ka dej z walut oddzielnie. Przelewy walutowe do wysoko ci
    > wskazanej przez Licznik s wolne od op at. Ka dy walutowy przelew w ramach
    > Licznika pomniejsza warto Licznika.
    >
    > Aktualna warto Licznika jest prezentowana w Ustawieniach.
    >
    > https://kantor.aliorbank.pl/faq/question/63
    >
    > Czyli, to co si wymieni o w kantorze mozna przetransferowa za darmo.

    Hmmm... Przelewy z Licznika idą w opcji SHA. Wg opisu ze strony:
    ---------------
    Opcja SHA oznacza, że koszty, związane z realizacją przelewu, dzielone
    są pomiędzy zleceniodawcę i beneficjenta przelewu. W przypadku
    przelewów, zlecanych w Banku, zleceniodawca pokrywa koszty Alior
    Banku, natomiast beneficjent pokrywa koszty swojego banku oraz banków
    pośredniczących.
    ---------------

    Pytanie, czy za przelew z Aliora do Multibanku marka BRE nie zażyczy
    sobie dodatkowej opłaty? No i jeszcze, czy będzie wtedy różnica w
    cenie dla przelewu normalnego, pilnego i express (2 dni robocze
    realizacji, jeden dzień i w tym samym dniu)?
    Trzeba będzie testować...

    pzdrwm
    luc

  • 25. Data: 2012-07-26 15:48:33
    Od: JotBe <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 26 Jul 2012 06:39:25 -0700 (PDT), luc napisał(a):

> [...]
    > cenie dla przelewu normalnego, pilnego i express (2 dni robocze
    > realizacji, jeden dzień i w tym samym dniu)?

    Przećwiczyłem tylko opcję przelewu walutowego do Aliora.
    Przelew normalny SHA, zaksięgowany natychmiast na rachunku walutowym w
    Aliorze. Za darmo.
    Co ciekawe, przelew ten nie pomniejszył licznika.

  • 26. Data: 2012-07-26 16:11:24
    Od: luc <b...@g...net>

    On 26 Lip, 15:48, JotBe <j...@o...pl> wrote:
    > Dnia Thu, 26 Jul 2012 06:39:25 -0700 (PDT), luc napisa (a):

    > Prze wiczy em tylko opcj przelewu walutowego do Aliora.
    > Przelew normalny SHA, zaksi gowany natychmiast na rachunku walutowym w
    > Aliorze. Za darmo.
    > Co ciekawe, przelew ten nie pomniejszy licznika.

    To może być ciekawe dla spłacających kredyt:

    Zlecenie mieszane cykliczne - usługa ta łączy zalety pozostałych
    zleceń - cykliczność oraz monitorowanie ceny waluty. Transakcje
    wymiany są realizowane co miesiąc do określonego dnia miesiąca, w
    przypadku osiągnięcia zadeklarowanego poziomu kursu wymiany. Dostępna
    jest opcja pozwalająca w przypadku nieosiągnięcia zadanego poziomu
    kursu na realizację zlecenia po kursie bieżącym z ostatniego dnia
    danego cyklu. Tak jak w pozostałych typach zleceń, deklarowany jest
    termin ważności zlecenia.

    A tu już można więcej niż 2 pln zaoszczędzić.

    pzdrwm
    luc

  • 27. Data: 2012-07-26 21:37:47
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 26 lipca 2012 13:25:30 UTC+2 użytkownik Matt napisał:
    /.../
    > Ale w Polbanku masz wszystkie waluty, np. bardzo mi przydatne CZK, a
    > AliorKantor nie.

    Jak to nie? Twoje rachunki -> Dodaj kolejny rachunek walutowy. Są nie tylko CZK, ale
    i HUF, JPY, RUB i inne. Ja mam 10 walut

  • 28. Data: 2012-07-26 22:49:54
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >"eisenberg" wrote

    >Jak to nie? Twoje rachunki -> Dodaj kolejny rachunek walutowy. Są nie tylko
    >CZK, ale i >HUF, JPY, RUB i inne. Ja mam 10 walut

    Fajne, każdy rachunek ma na końcu login Aliora, a przed nim numer waluty,
    zawsze ten sam. I tak: 00-pln, 01-usd, 02-eur, 03-chf, 04-gbp, 05-aud-
    06-cad, 07-czk, 08-dkk, 09-huf, 10-jpy, 11-rub, 12-nok, 13-sek. Kontrolna to
    jak wyjdzie oczywiście.

  • 29. Data: 2012-07-26 23:17:35
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    przy założeniu konta w kantorze mam pytanie o kod promocyjny, chce ktoś
    20 zł zarobić? ;-)

    pozdrawiam
    RobertS

  • 30. Data: 2012-07-26 23:54:14
    Od: " totula" <t...@g...pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > przy założeniu konta w kantorze mam pytanie o kod promocyjny, chce ktoś
    > 20 zł zarobić? ;-)

    było by miło: TF1A1QQDWUFV

    > pozdrawiam
    > RobertS