  • 31. Data: 2012-07-27 10:55:42
    Temat: Re: Kantor internetowy w Aliorze
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Thu, 26 Jul 2012 21:37:47 +0200, eisenberg <e...@n...pl> wrote:

    > Jak to nie? Twoje rachunki -> Dodaj kolejny rachunek walutowy. Są nie
    > tylko CZK, ale i HUF, JPY, RUB i inne. Ja mam 10 walut

    Przecież rozmawiamy o karcie, na której transakcje walutowe są przeliczane
    po korzystnym kursie. Do rachunków w Aliorze w CZK czy HUF nie dostaniesz
    karty.

    Matt

  • 32. Data: 2012-07-27 13:44:30
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu czwartek, 26 lipca 2012 12:14:40 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

    > Bawić to nie ale jakby nie patrzeć to Alior jest zdecydowanie bardziej
    > pewny niż cinkciarz.
    Ale chyba jednak wolę Cinkciarza i alerty i automatyczne zawieranie transakcji. Co
    prawda Alior oferuje zlecenia, ale o ile zdążyłem się zorientować - kasa musi być na
    koncie w kantorze, w Cinkciarzu przelewa się po zawarciu transakcji.

    Ponawiam pytanie - czy ktoś się orientuje czy karta do kantoru ma dodatkową prowizję
    przy przewalutowaniu z waluty innej niż waluta karty?

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 33. Data: 2012-07-27 18:30:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 27 Jul 2012 04:44:30 -0700, MrMrooz napisał(a):

    > Ponawiam pytanie - czy ktoś się orientuje czy karta do kantoru ma
    > dodatkową prowizję przy przewalutowaniu z waluty innej niż waluta karty?

    Nie zaglądałem do papierów, bo nie mam zbytnio czasu ale wydaje mi się że
    karty będą rozliczane tak jak w Aliorze no bo po co by mieli sobie
    dodatkowe kłopoty robić.

    --
    xbartx

  • 34. Data: 2012-07-28 00:08:01
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > było by miło: TF1A1QQDWUFV

    > pzdr
    > totula

    kod wykorzystany, tylko teraz muszę jakąś transakcję przeprowadzić :-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 35. Data: 2012-08-26 15:20:47
    Od: k...@f...org (kejt)

    Pomagamy w wyborze godnego zaufania kantoru internetowego! Prezentujemy w
    jednym miejscu opinię Internautów na temat wszystkich kantorów. Jesteśmy
    jedynym niezależnym źródłem zaufanych opinii !

    http://jakikantor.pl

    --
    Wyslano z serwisu -> http://