  • 21. Data: 2014-05-15 13:08:52
    Temat: Re: Karty prepaid dla dzieci <13 lat - PKO Junior
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Te 15 zl to jedyna oplata, a karta jest wazna do 4 lat. Pracuje nad
    jakas promocja :)

    pomyśl nad promocją, jedną i tak wezmę (a niech bank sobie zarobi, w
    końcu jestem akcjonariuszem), ale przyszłościowa przyda mi się min.
    jeszcze jedna

    > 3) Podlacz konto SKO dziecka do swojego konta - bedziesz mogl wyplacac Ty pieniadze
    dziecka. To sa rozne prawnie produkty - no i w SKO rodzic nie musi miec konta, zeby
    akceptowac. Nie wykluczam, ze w przyszlosci uda sie taka opcje dorobic (aczkolwiek
    wcześniej trzeba zobaczyc prawne konsekwencje - w tym potrzebę zmian umów ze
    szkołami)

    będę mógł wypłacać czy robić przelewy?
    a jak to mogę zrobić? samemu, infolinia czy znowy tylko oddział?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 22. Data: 2014-05-15 23:49:08
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 maja 2014 13:08:52 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
    > b�d� m�g� wyp�aca� czy robi� przelewy?
    >
    > a jak to mogďż˝ zrobiďż˝? samemu, infolinia czy znowy tylko oddziaďż˝?

    Przelewac na swoje konto, a potem dalej :)

  • 23. Data: 2014-05-18 15:43:15
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michal 'Amra' Macierzynski" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    Krotko o kartach:
    - trzeba miec konto w PKO

    Czy Inteligo też się liczy?

    MichalL

  • 24. Data: 2014-05-18 17:02:10
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2014-05-13 13:58, Michal 'Amra' Macierzynski pisze:

    > 2 lata temu wystartowalismy z nowym SKO, rok temu z Juniorem,
    > w miedzyczasie tez IKO (ktore bedzie
    > standardem platnosci mobilnych w Polsce).

    Będzie, jak będzie działać na większości telefonów
    Na moim nie działa, a żeby zgłosić usterkę trzeba założyć konto Google+
    Więc nie zgłoszę...

    Sławek