eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 27

  • 11. Data: 2013-11-17 23:19:43
    Temat: Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Nov 2013 23:22:26 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl> napisał w
    >> Kasjer w obliczu takiego postawienia sprawy znalazł rozwiązanie. Na
    >> koncie klienta X weszła kwota omyłkowo i ta sama kwota zeszła...
    >
    > Ciekawe, co bedzie, jak klient X napisze reklamację, że ktoś mu z konta
    > kasę zabrał.

    Nic nie bedzie. Nikt szanownemu panu kasy nie zabral, tylko
    skorygowano bledne ksiegowanie.

    J.



  • 12. Data: 2013-11-18 04:03:53
    Temat: Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "J.F." 1td4ab4h7936r.1k4w7u99z3m7a$....@4...net

    > Nic nie bedzie. Nikt szanownemu panu kasy nie zabral,
    > tylko skorygowano bledne ksiegowanie.

    Niech cieszy się tym, że choć przez chwilę był bogaty! ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 13. Data: 2013-11-18 09:02:08
    Temat: Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Nov 2013 04:03:53 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." 1td4ab4h7936r.1k4w7u99z3m7a$....@4...net
    >> Nic nie bedzie. Nikt szanownemu panu kasy nie zabral,
    >> tylko skorygowano bledne ksiegowanie.
    >
    > Niech cieszy się tym, że choć przez chwilę był bogaty! ;)

    Lepiej dla niego zeby nie wiedzial.
    Bo jak zobaczy i wykorzysta, to go bank oskarzy :-)

    J.


  • 14. Data: 2013-11-18 14:26:35
    Temat: Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 18 listopada 2013 09:02:08 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Lepiej dla niego zeby nie wiedzial.
    >
    > Bo jak zobaczy i wykorzysta, to go bank oskarzy :-)

    jestem ciekawy takiego procesu. przeciez klient moze byc nieswiadomy ze saldo jest
    jakies podejrzanie zawysokie. moze nawet nie sprawdzac salda. zaplacil karta,
    autoryzacja przeszla. kasa wydana, towar zakupiony. a tu bank mowi ze kasy nie bylo.
    co dalej? mozna dla utrudnienia zalozyc ze to byla transakcja na wysoka kwote i nie
    mozna jej latwo odkrecic. (hm..klient wyplacil w bankomacie i stracil na kasynie?)
    wyplacal moze pijany i nie wiedzial co robi, ze wyciagnal wiecej niz chcial stracic w
    tym kasynie.


  • 15. Data: 2013-11-18 14:33:42
    Temat: Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 listopada 2013 14:26:35 UTC+1 użytkownik Krzysiek napisał:
    > jestem ciekawy takiego procesu. przeciez klient moze byc nieswiadomy ze saldo >jest
    jakies podejrzanie zawysokie. moze nawet nie sprawdzac salda. zaplacil >karta,
    autoryzacja przeszla. kasa wydana, towar zakupiony. a tu bank mowi ze >kasy nie bylo.
    co dalej? mozna dla utrudnienia zalozyc ze to byla transakcja na >wysoka kwote i nie
    mozna jej latwo odkrecic. (hm..klient wyplacil w bankomacie i >stracil na kasynie?)
    wyplacal moze pijany i nie wiedzial co robi, ze wyciagnal >wiecej niz chcial stracic
    w tym kasynie.

    W sumie strracił/wydał nienależne mu pieniądze i oddać powinien.
    To tak jak z przelewem- wyślesz Kowalskiemu kase c nr konta należący do Kowalskiego
    ale jako odbiorcę wpiszesz Noawaka czy innego Kaczora Donalda- większość banków taki
    przelew automatycznie zaksieguje na koncie Kowalskiego ale jak złożysz reklamację to
    bez łaski Tobie kase zwróca(niezgodność nr kopnta z danymi własciciela) a Kowalskiemu
    zabiora z konta. Jak Kowalski już przepił/wydał/przegrał to i tak będą od niego
    domagac sie zwrotu bo kasa była mu nienależna.


  • 16. Data: 2013-11-18 14:46:07
    Temat: Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 18 listopada 2013 14:33:42 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Jak Kowalski już przepił/wydał/przegrał to i tak będą od niego domagac sie zwrotu
    bo kasa była mu nienależna.

    nie moze twierdzic ze bank wprowadzil go w blad lub nie zadbal o bezpieczenstwo jego
    srodkow? (poinformowal o wyzszym stanie konta niz faktycznie mial, przez co wydal
    wiecej niz powinien)?


  • 17. Data: 2013-11-18 15:57:57
    Temat: Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "J.F." 1...@4...net

    >> Niech cieszy się tym, że choć przez chwilę był bogaty! ;)

    > Lepiej dla niego zeby nie wiedzial.
    > Bo jak zobaczy i wykorzysta, to go bank oskarzy :-)

    Bank -- to tak zwane pół biedy. ;)
    Powie, że machnął się w stawianiu przecinka dziesiętnego. ;)
    I gdy tylko zauważył swój błąd, rozpoczął proces naprawczy,
    ale że wszystkie telefoniczne linie dezinformacyjne były
    zajęte długimi tygodniami...


    Gorzej, gdy etatowi darbiorcy skrzykną się: ,,Gdy był bogaty,
    nie wspomógł nas, dlatego teraz niech zdechnie z głodu!!
    Słusznie go Bóg ukarał za jego niewdzięczność, zabierając
    to, co dał!!''.

    No i Fiskus może zapytać, dlaczego klient nie zapłacił podatku
    od darowizny. ;) Tu warto zauważyć, że darczyńca może zażądać
    zwrócenia daru, gdy popadnie w niełaskę losu. Czy w wypadku
    zwrócenia daru, Fiskus zwraca podatek? Raczej nie. Dlatego
    należy uznać, iż bank podarował szmal, niewdzięczny klient
    nie uiścił podatku od darowizny a bank uznał, iż popadł
    w niełaskę losu -- wyrażoną wiadomym zbłądzeniem? ;) No,
    może wędrówki w czasie nie warto uruchamiać -- może warto
    uznać, iż niezwrócenie szmalu było wyrazem niełaskawości
    losu... ;) (skoro los okazał się niełaskawy, czyli klient
    nie zwrócił darowizny, bank uznał, iż popadł w niełaskę
    losu i zażądał zwrotu darowizny)

    A może ja mylę się? Może w wypadku zwrócenia darowizny Fiskus
    zwraca podatek? Ciekawe, czy w takim wypadku uwzględnia jakieś
    procenty... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 18. Data: 2013-11-18 16:01:08
    Temat: Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Krzysiek" 5...@g...co
    m

    : jestem ciekawy takiego procesu. przeciez klient moze byc nieswiadomy
    : ze saldo jest jakies podejrzanie zawysokie. moze nawet nie sprawdzac
    : salda. zaplacil karta, autoryzacja przeszla. kasa wydana, towar zakupiony.
    : a tu bank mowi ze kasy nie bylo. co dalej? mozna dla utrudnienia zalozyc
    : ze to byla transakcja na wysoka kwote i nie mozna jej latwo odkrecic.
    : (hm..klient wyplacil w bankomacie i stracil na kasynie?) wyplacal moze
    : pijany i nie wiedzial co robi, ze wyciagnal wiecej niz chcial stracic
    : w tym kasynie.

    Wypłacił i został obrabowany?... ;)

    Mając słabą pamięć, na każdej karcie napisał jej PIN -- portfel
    z kartami utracił, jadąc publicznym środkiem lokomocji...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 19. Data: 2013-11-18 17:14:35
    Temat: Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:d8a861a3-a91e-419f-8df8-f20b9d6ffb05@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 18 listopada 2013 14:26:35 UTC+1 użytkownik Krzysiek
    napisał:
    > jestem ciekawy takiego procesu. przeciez klient moze byc nieswiadomy ze
    > saldo >jest jakies podejrzanie zawysokie. moze nawet nie sprawdzac salda.
    > zaplacil >karta, autoryzacja przeszla. kasa wydana, towar zakupiony. a tu
    > bank mowi ze >kasy nie bylo. co dalej? mozna dla utrudnienia zalozyc ze
    > to byla transakcja na >wysoka kwote i nie mozna jej latwo odkrecic.
    > (hm..klient wyplacil w bankomacie i >stracil na kasynie?) wyplacal moze
    > pijany i nie wiedzial co robi, ze wyciagnal >wiecej niz chcial stracic w
    > tym kasynie.

    W sumie strracił/wydał nienależne mu pieniądze i oddać powinien.

    Zastosowanie będą miały przepisy o bezpodstawnym wzbogaceniu. Przy
    odpowiednim tłumaczeniu może nie być obowiazku zwrotu.


  • 20. Data: 2013-11-18 18:24:42
    Temat: Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 listopada 2013 17:14:35 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik
    napisał:

    > Zastosowanie będą miały przepisy o bezpodstawnym wzbogaceniu. Przy
    >
    > odpowiednim tłumaczeniu może nie być obowiazku zwrotu.
    Kto więc poniesie "koszty"?
    Bank?

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1