  • 11. Data: 2012-03-28 02:05:47
    Temat: Re: Koszt przelewu z firmowego w mBanku do innego banku w Polsce (do BaskiGodzacejorZechami)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jkte61$re7$...@n...news.atman.pl

    > A dopiero co marudziles ze w BS wolno rowerem to 2x szybciej niz autem
    > - przerzuc sie na rower [z przerzutka] czysta ekologia ;)

    Mam rower -- z Biedronki. Z dwiema przerzutkiami.
    Tarcza hamulca przedniego nieco skrzywiona, rower
    jeździ ze sporymi oporami, ale ma tę zaletę, że jest
    tani -- coś około 400 złotych. już wtedy powinienem był
    zaprzestać kupowania w Biedronce, bo źle mnie obsłużono.

    Ale rower mam. Mam też rower sportowy, ale zapewne już
    trudno na nim jeździć -- przestał w piwnicach (nawet nie
    wiem, w których) około ćwierć wieku. Romet-Sport. Lubiłem
    nim jeździć -- nawet zimą. :) Przekraczanie szybkości 60 km/h
    przytrafiało się mi także na płaskim terenie. Oczywiście nie
    wtedy, gdy byłem zmęczony. Jeździłem nim po jezdniach,
    pomiędzy samochodami, po chodnikach raczej nie, bo było
    to zabronione, po lasach, a nawet wewnątrz budynków. :)

    Kupiłem biedronkowy rower, aby walczyć przeciwko :) astmie i ćwiczyć kolana.

    Jeżdżenie nim wygląda jak jeżdżenie na krowie -- powoli, spokojnie,
    bez podskakiwania... Co innego Romet-Sport -- to był niezły ogierek.

    Po Romecie miałem motocykl, później jeździłem różnymi samochodami,
    aż wreszcie kupiłem Pannę Mercedes... Tą jeździłem po drogach,
    chodnikach, schodach, lasach, bezdrożach...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2012-03-28 02:13:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krystek" jktirm$vtg$...@n...news.atman.pl

    W> Dzis Eneuel ma chyba jeden z tych gorszych dni :D

    : Oj, chyba nie wypił mleczka ;)

    Wypiłem we wtorek ponad 3 litry. I był to raczej dobry
    dzień -- jeden z tych, kiedy nie chciało mi się rzygać
    z bólu. :) Jeden z pierwszych od dawna, gdy wszystko,
    co mnie dotyczyło, cieszyło mnie:

    -- chudłem
    -- nie bolały mnie mocno ani plecy, ani biodra, ani kolana
    -- w poniedziałek wieczorem dostałem list z ZuluGoolaBanku
    -- dobrze spalem, a to rzadko zdarza się mi ostatnio
    (zazwyczaj wtedy, gdy biorę na noc Telfexo, ale
    że lek jest drogi...)

    To był jeden z tych lepszych dni. Takie dni, to zwiastuny
    zła? Niczym tak zwana cisza przed burzą? Jak to mawiają
    profesorowie białostoccy -- 'sram na to'.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2012-03-28 02:25:02
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jktkl4$n15$2@inews.gazeta.pl...

    > aż wreszcie kupiłem Pannę Mercedes... Tą jeździłem po drogach,
    > chodnikach, schodach, lasach, bezdrożach...

    Mimo blond wlosow? w kolorze kawy z mlekiem
    mysle ze to byla pani... badz stara panna ;)

  • 14. Data: 2012-03-28 02:36:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jktlou$3gv$...@n...news.atman.pl

    > Mimo blond wlosow? w kolorze kawy z mlekiem
    > mysle ze to byla pani... badz stara panna ;)

    Miała 9 lat. Kupiłem ją na jeden kwartał. ;)

    Początkowo na jednym baku (55 litrów ON, zwanego też
    suchym chlebem) można było nią przejechać spokojnie
    (bez szarżowania) prawie 1000 km.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2012-04-05 01:01:56
    Temat: Re: Przelew z firmowego w mBanku do BaskiGodzacejorZechami
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jkqvfn$2sn$...@i...gazeta.pl

    > Ile kosztuje przelew z firmowego w mBanku do BGZ?

    Widzę, że wszyscy ;) laliście z firmowego w mBanku. :)
    Zabrakło jednej złotówki -- mBank nie pozwala na zlanie
    wszystkiego, co jest na koncie firmowym. Na szczęcie ja
    zarabiam mniej niż było na koncie, ;) więc starczyło na
    wiewiórki do pełna. Baśka może mi teraz odrzucić garść.
    Karta aktywowana; jak tylko szmal pojawi się na koncie,
    mogę go zabrać? Oczywiście zostawię trochę na 3 wydatki
    karciane. Odchudzam się -- sezamków już nie kupuję. Cóż
    zatem kupić? -- Może jakieś naczyńko na orzechy?... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'