  • 11. Data: 2009-07-07 17:02:04
    Temat: Re: MasterCard Platinum w Alior Banku
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    news:h2vulv$tqo$1@news.onet.pl...

    > IMO jak się chce stworzyć kartę prestiżową to nie powinno się jej rozdawać
    > na lewo i prawo. Oczywiście taka karta musi także mieć jakieś sensowne
    > zalety (np Cashback 2%, sensowne ubezpieczenia).

    Alior nie jest na razie bankiem, który może zaproponować cokolwiek
    prestiżowego, jakkolwiek się to nie będzie nazywać.

    > Ja dzisiaj złożyłem w Alior wniosek o KK (oczywiście nie o platynę)
    > aczkolwiek procedura standardowa - kwit o zarobkach i nie wiem czy
    > cokolwiek dostanę, bo nie wiem co tam mam w BIK (w sensie czy wszystkie
    > produkty mam pozamykane). W dodatku mam aktualnie 2 x KK (jedna leży w
    > szufladzie) co też trochę obciąża moją zdolność. A wnioskowałem o limit
    > kilkanaście tyś PLN (nie mniej niż 10k PLN).

    Ja bym też chętnie złożył, ale w procedurze standardowej nie mam tam raczej
    czego szukać. :)

  • 12. Data: 2009-07-07 17:04:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Alior nie jest na razie bankiem, który może zaproponować cokolwiek
    > prestiżowego, jakkolwiek się to nie będzie nazywać.

    A co powiesz o Noble ? Bank ogłosił się prestiżowym i za taki uchodzi :)
    Nie stoi za nim tradycja ani nic innego.

    Poza tym prestiż rzecz względna. I tak się znają na tym nieliczni :)

    > Ja bym też chętnie złożył, ale w procedurze standardowej nie mam tam
    > raczej czego szukać. :)

    20k PLN miesięcznie na umowę o pracę to mają raczej bardzo nieliczni :)

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2009-07-07 17:12:39
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > A co powiesz o Noble ? Bank ogłosił się prestiżowym i za taki uchodzi :)
    > Nie stoi za nim tradycja ani nic innego.

    Gdzie za taki uchodzi? Wśród młodych, gniewnych, 25-letnich specjalistów,
    kej-menadżerów i innych merczendajzerów? :)

    > 20k PLN miesięcznie na umowę o pracę to mają raczej bardzo nieliczni :)

    Nawet jakbym sobie wypłacił z którejś spółki takie wynagrodzenie i odżałował
    haracz na organ rentowy (nie odżałuję) albo nawet tylko zaświadczenie sobie
    wystawił, pozostają jeszcze te moje limity w BIK, jak to pójdzie w
    jakikolwiek algorytm standardowy, zdolność raczej nie wyjdzie... Mnie może
    dotyczyć tylko jakieś przeniesienie albo procedury niestandardowe. A szkoda,
    bo chciałbym kartę Aliora. Ekhem, czyta to ktoś z tego banku?

  • 14. Data: 2009-07-07 17:26:44
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Gdzie za taki uchodzi? Wśród młodych, gniewnych, 25-letnich
    > specjalistów, kej-menadżerów i innych merczendajzerów? :)

    W swoim mniemaniu i mniemaniu tych co nie mają o bankach pojęcia :)

> [...]
    > wyjdzie... Mnie może dotyczyć tylko jakieś przeniesienie albo procedury
    > niestandardowe. A szkoda, bo chciałbym kartę Aliora. Ekhem, czyta to

    Ta... przeniesienie do Aliora. Procedura taka sama jak standardowa + 6
    wyciągów z KK + 6 miesięczna historia z ROR ;)

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2009-07-07 17:31:16
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > Ta... przeniesienie do Aliora. Procedura taka sama jak standardowa + 6
    > wyciągów z KK + 6 miesięczna historia z ROR ;)

    Właśnie wiem i z grupy i z doświadczenia, bo próbowałem tego na samym
    początku ich istnienia.

    Dlatego teraz się tam nie wybieram, o ile mnie jakoś specjalnie nie
    zaproszą, hahaha. :)

  • 16. Data: 2009-07-07 18:32:26
    Od: fiki <b...@g...com>

    a po jaka cholere wam ta platyna? prestiz? bez jaj. rozumiem jakies
    wartosci dodane (ubezpieczenia) ale poza tym to zabawka dla jakis
    kretynow.
    ps. jedyna rozsadna karta platynowa jest karta mbanku - 12% w skali
    roku. kiedys byla tez karta platynowa ing (9,9%). ubezpieczenia w
    miare niezle, limity tez. a cala reszta to chyba tylko dla idiotow
    ktorzy chca "sie pokazac". z reguly ludzie majetni sie z tym nie
    obnosza.

  • 17. Data: 2009-07-07 18:38:06
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Uzytkownik "fiki" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    >a po jaka cholere wam ta platyna? prestiz? bez jaj. rozumiem jakies
    > wartosci dodane (ubezpieczenia) ale poza tym to zabawka dla jakis
    > kretynow.

    Jesli juz to "jakichs kretynów" :D

> [...]
    > miare niezle, limity tez. a cala reszta to chyba tylko dla idiotow
    > ktorzy chca "sie pokazac". z reguly ludzie majetni sie z tym nie

    Ale my tu wszyscy jestesmy biedni, a nie majetni. :-)

  • 18. Data: 2009-07-07 19:35:41
    Od: fiki <b...@g...com>

    On 7 Lip, 20:38, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:
> [...]
    26g2000yqk.googlegroups.com...

    > Jesli juz to "jakichs kretynów" :D

    > Ale my tu wszyscy jestesmy biedni, a nie majetni. :-)

    i jak rozumiem karta "platynowa" dodaje ludziom prestizu? przeciez to
    jest zalosne. zreszta moim zdaniem to jest totalne wiesniactwo.

  • 19. Data: 2009-07-07 19:38:10
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Uzytkownik "fiki" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...

    > i jak rozumiem karta "platynowa" dodaje ludziom prestizu? przeciez to
    > jest zalosne. zreszta moim zdaniem to jest totalne wiesniactwo.

    No tak - dodaje prestizu.

  • 20. Data: 2009-07-07 19:39:14
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    fiki pisze:
    > i jak rozumiem karta "platynowa" dodaje ludziom prestizu? przeciez to
    > jest zalosne. zreszta moim zdaniem to jest totalne wiesniactwo.

    A po co komuś mercedes skoro fiat też jest samochodem i jeździ bardzo
    podobnie ? Przecież to jest totalne wieśniactwo mieć dobre auto :D

    Skoro ktoś się chce lansować platynową kartą to jest to jego sprawa i co
    cię to w ogóle obchodzi ? Zwłaszcza, że ogromna większość ludzi nie
    odróżnia czy lepsza jest karta złota/platynowa/z kubusiem puchatkiem.

    --
    Mithos