  • 21. Data: 2009-07-07 19:43:13
    Temat: Re: MasterCard Platinum w Alior Banku
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    news:h308a2$n06$1@news.onet.pl...

    > Skoro ktoś się chce lansować platynową kartą to jest to jego sprawa i co
    > cię to w ogóle obchodzi ? Zwłaszcza, że ogromna większość ludzi nie
    > odróżnia czy lepsza jest karta złota/platynowa/z kubusiem puchatkiem.

    On po prostu nie wie, że każda jedna platynowa karta dodaje +2 siły, +4 mocy
    oraz +11 prestiżu!

  • 22. Data: 2009-07-07 19:43:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "fiki" <b...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...

    > i jak rozumiem karta "platynowa" dodaje ludziom prestizu? przeciez to
    > jest zalosne. zreszta moim zdaniem to jest totalne wiesniactwo.

    Racja. To tak jak z samochodami. Po co kupowac jakies powydziwiane auta jak
    mozna miec porzadny niemiecki samochod po dachowaniu. Dales mi do myslenia,
    wstyd mi bedzie jutro wsiasc do mojej Alfy ;).

    MK

  • 23. Data: 2009-07-07 20:43:42
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 7 Lip, 21:43, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    Dales mi do myslenia,
    > wstyd mi bedzie jutro wsiasc do mojej Alfy ;).

    I słusznie. Człowiek sukcesu od włoskich samochodów powinien trzymac
    się z daleka..;-)

  • 24. Data: 2009-07-07 21:03:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    fiki wrote:

    > i jak rozumiem karta "platynowa" dodaje ludziom prestizu? przeciez to
    > jest zalosne. zreszta moim zdaniem to jest totalne wiesniactwo.

    Bo jest.

    To nie prestiż dodaje się do platynowej karty, tylko kartę do prestiżu.

  • 25. Data: 2009-07-07 21:07:46
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    MK pisze:
    > Racja. To tak jak z samochodami. Po co kupowac jakies powydziwiane auta
    > jak mozna miec porzadny niemiecki samochod po dachowaniu. Dales mi do
    > myslenia, wstyd mi bedzie jutro wsiasc do mojej Alfy ;).

    Co wy tak z tymi samochodami? Porownania absurdalne. Jesli juz to
    porownujmy np. Maybacha do Mercedesa S. Roznica w cenie kolosalna,
    roznica w jezdzie praktycznie zadna (tak, klienci wola S). Owszem, przy
    Maybachu masz prywatna obsluge i jeszcze dywan rozwijaja ci przy
    wysiadaniu. Warto? Jak ktos sie podciera stu-dolarowkami to jasne, ze
    warto. Ale tacy ludzie to raczej maja Vise Infinity ;>

    --
    Raf

  • 26. Data: 2009-07-07 21:45:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Rafał" <a...@m...invalid> wrote in message

> [...]
    > Jak ktos sie podciera stu-dolarowkami to jasne, ze warto. Ale tacy ludzie

    To nie ma znaczenia jaki towar. W przypadku kazdego jest segmentacja, mozesz
    wziac za przyklad garnitury, mieszkania, czy cokolwiek innego, np. karte. VE
    ma kazdy, VC prawie kazdy, VG mniej osob, a VP jeszcze mniej, VI malo. Ja
    tam lubie byc z jak najmniej masowym segmencie. Jednemu moja karta bedzie
    sie kojarzyla z prestizem, innemu ze snobizmem, a jeszcze innemu z
    wiesniactwem. A dla fajna jest swiadomosc, ze troche wyrozniam w tym tlumie.
    Inni nie musza nawet tego zauwazac.

    MK

    PS. 100USD to kazdy moze sie podetrzec, a wiesniactwem jest brak tolerancji
    dla preferencji innych :).

  • 27. Data: 2009-07-08 06:58:07
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 07 Jul 2009 23:45:42 +0200, MK napisał(a):

    > A dla fajna jest swiadomosc, ze troche wyrozniam w tym tlumie. Inni nie
    > musza nawet tego zauwazac.

    Lepiej się wyróżniać inteligencją, niż kartą kredytową (i nie żebym Tobie
    przyganiał!)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

  • 28. Data: 2009-07-08 09:32:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message

    > Lepiej się wyróżniać inteligencją, niż kartą kredytową (i nie żebym Tobie
    > przyganiał!)

    Twierdzisz, ze to sie wyklucza?

    MK

  • 29. Data: 2009-07-08 09:54:41
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 08 Jul 2009 11:32:56 +0200, MK napisał(a):

    > Twierdzisz, ze to sie wyklucza?

    Nie twierdzę tak. Twierdzę, że niektórym może się to substytuzować ;-)

  • 30. Data: 2009-07-10 19:12:36
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Tue, 7 Jul 2009 21:43:13 +0200, "MarekZ" <b...@a...pl> wklepał(-a):

    >On po prostu nie wie, że każda jedna platynowa karta dodaje +2 siły, +4 mocy
    >oraz +11 prestiżu!

    Kij bejsbolowy trzymany przez osobnika czającego się w bramie koło bankomatu
    redukuje te współczynniki do zera.

    --
    Sławomir Szyszło