  • 61. Data: 2011-03-08 09:44:33
    Temat: Re: PORTFEL NA 2011 ROK - plan 100% zysku +0,69 %
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    news:21vxogdkukhl.1iugue2vo6jm2$.dlg@40tude.net...

    > Pamiętam jak pisałeś że WIG odzyskał 60%. To pozostało jeszcze 40% ;)
    > Koncepcja (niestety ekonomiczna) jest taka:
    > 1. Trwające rewolucje, spowodowały paniczną ucieczkę kapitału nie tylko z
    > Afyki ale też Biskiego Wschodu.
    > 2. Kapitał nie lubi leżeć więc tzw. globalni inwestorzy musza go gdzieś
    > lokować.
    > 3. Ponieważ Chiny i Indie też są zagrożone (inflacja i wzrastające
    > niezadowolenie no i związki gosp. z Afryką) globalni inwestorzy znajują
    > sobie surowce i kraje bezpieczne: Japonia, USA, Europa, Am. Łacińska oraz
> [...]

    Być może.
    Nie zgłębiam tego typu koncepcji z prostych przyczyn, o których przed
    momentem wspomniałem: nie znam wszystkich parametrów wejściowych a znane
    mogą być zafałszowane bądź niepełne.

    Ty też ich nie znasz i swój dowód opierasz na bardzo cząstkowej wiedzy
    geopolitycznej oraz swoim wyobrażeniu nt planów wielkiego kapitału.

    Dla mnie to jest tak samo prawdopodobne, jak "Następne 100 lat"
    G.Friedmana, a w szczególności kompletnie niegrywalne.