  • 31. Data: 2024-07-02 15:30:56
    Temat: Re: Płatności pasywną obraczką NFC
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jun 2024 21:17:09 +0200, Waldek wrote:

    > Ręce opadają ... i nie tylko ;)
    >
    > Nikogo nie namawiałem ani nie namawiam
    > - każdy niech sobie płaci czym chce i jak mu się podoba
    >
    > Dla mnie wygodne rozwiązanie, a intencją było raczej zasygnalizowanie
    > że takie gadgety są dostępne i działają bezproblemowo
    > - nie potrzeba portfela, telefonu ani zegarka

    Jak się komus bardzo podoba ... to niech mu na zdrowie wyjdzie :-)

    Ale żeby to miało sens, to powinno być wodoodporne ... i jest.

    Ale ale ... jak to działa?
    Bo skoro pasywne, to zawiera numer jaki zawiera ... no i widzę, ze
    trzeba przez aplikację Twinn zarejestrować ... gdzies.
    W Curve?

    I co potem - jakos kojarzą ją z nr karty Curve, ale chyba nie wpisują
    danych z karty do obrączki?
    Raczej mają jakąs pośrednią warstwę programową ... czy udają kartę
    curve?

    Ale żeby nie było za rózowo
    https://support.twinn.me/

    "Once you've made a single payment equal to or higher than ?100 or the
    amount of your contactless payment totals ?300, your next contactless
    payment will be declined and you'll need the physical Curve card to
    make a standard Chip and PIN transaction, before you can continue
    using contactless again. Depending on the country you are in, there
    are different values that will trigger the Strong Customer
    Authentication and you can find the full list by clicking here"

    Karta ciągle potrzebna :-)

    J.

  • 32. Data: 2024-07-02 23:40:01
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2024-07-02 o 15:30, J.F pisze:

> [...]
    > Bo skoro pasywne, to zawiera numer jaki zawiera ... no i widzę, ze
    > trzeba przez aplikację Twinn zarejestrować ... gdzies.

    Tak

    > I co potem - jakos kojarzą ją z nr karty Curve, ale chyba nie wpisują
    > danych z karty do obrączki?

    Raczej nie
    > Raczej mają jakąs pośrednią warstwę programową ... czy udają kartę
    > curve?

    Tego nie wiem - ale jakoś się obrączka dogaduje z terminalem ;)
    Na wyciagu widac platnosci karta curve
    - po zczytaniu obraczki w apce i wskazaniu karty
    pewnie sa przesyłane dane identyfikacyjne,
    a curve generuje i wysyła kod który trzeba wpisac do apki celem
    aktywacji gadzetu

> [...]
    > are different values that will trigger the Strong Customer
    > Authentication and you can find the full list by clicking here"

    Jakaś dodatkowa forma bezpieczeństwa ?
    - w razie ew. utraty, obrączkę można łatwo włączyć/wyłączyć
    w samej apce nie blokując karty curve,
    ale i tak przy płatnościach >100 zł trzeba wklepać pin

    Jak dotąd nie płaciłem w ten sposób większych kwot
    i póki co, żadnej płatności mi nie odrzuciło abym musiał użyć fizycznej
    karty

    Pozdro

  • 33. Data: 2024-07-11 13:49:36
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>