  • 1. Data: 2024-06-24 12:55:10
    Temat: Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Zamówiłem niedawno w mBanku kartę wirtualną do płatności przez Internet.
    Miałem tam 32 złote z groszami. Kartę na ten moment zablokowałem, bo
    była podana w serwisie, który lubił obciążać różnymi dodatkowymi
    opłatami bez powiadomienia, ale zanim ją zablokowałem to najpierw ją
    rozładowałem. Środki z niej powinny trafić na konto główne, ale po
    rozładowaniu karty nie zmieniło się. Co jest grane? Czy to jakiś błąd,
    czy mBank tak wolno odświeża saldo rachunku w systemie transakcyjnym?

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne

  • 2. Data: 2024-06-24 13:00:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jun 2024 12:55:10 +0200, Krystek wrote:
> [...]
    > rozładowaniu karty nie zmieniło się. Co jest grane? Czy to jakiś błąd,
    > czy mBank tak wolno odświeża saldo rachunku w systemie transakcyjnym?

    Ogólnie to nie śpieszy im się, ale za kolejnym logowaniem, po paru
    minutach, to powinno być już dobrze ...

    J.

  • 3. Data: 2024-06-24 13:20:55
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    On 2024-06-24 13:00, J.F wrote:

    > Ogólnie to nie śpieszy im się, ale za kolejnym logowaniem, po paru
    > minutach, to powinno być już dobrze ...

    Ze 20 minut chyba siedziałem w serwisie, bo musiałem jeszcze przelew do
    gazowni zrobić i przeklepać z faktury PGNiG nowy numer rachunku dla
    opłat za gaz do formatki, ale saldo się nie odświeżyło. Pod wieczór
    zaloguję się ponownie - jeśli się nie odświeży to będę eskalował na
    infolinii. Swoją drogą to dla zablokowanej karty wirtualnej nie da się
    zmienić limitów. Znika opcja limitów we właściwościach karty.

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne

  • 4. Data: 2024-06-24 19:05:25
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    On 2024-06-24 13:20, Krystek wrote:

> [...]
    > infolinii. Swoją drogą to dla zablokowanej karty wirtualnej nie da się
    > zmienić limitów. Znika opcja limitów we właściwościach karty.

    Przed chwilą zalogowałem się na rachunek mBanku. Stan salda "środki
    dostępne do wykorzystania" się nie zmienił. Gdy ładowałem kartę to kwota
    doładowania karty od razu została zdjęta z salda - jest zablokowana i
    widoczna tylko dla tej karty wirtualnej (w przeciwieństwie do karty
    debetowej) i zmieniła stan konta. Rozładowanie karty wirtualnej nie
    powiększyło salda o kwotę, którą doładowana była karta.

    Zgłosiłem całą sytuację do mBanku, bo to ewidentny błąd. Skoro
    doładowanie karty pomniejszą kwotę do wykorzystania w saldzie rachunku
    to rozładowanie karty powinno ją powiększać. A tak się nie dzieje.

    O ile dobrze kojarzę to niedawno w mBanku była ,,sytuacja", że klienci
    skarżyli się na nieprawidłowe wskazania stanu rachunków :(

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne

  • 5. Data: 2024-06-24 19:39:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jun 2024 19:05:25 +0200, Krystek wrote:

> [...]
    > doładowanie karty pomniejszą kwotę do wykorzystania w saldzie rachunku
    > to rozładowanie karty powinno ją powiększać. A tak się nie dzieje.

    Czy taki ewidentny, zobaczymy. Moze odpowiedzą, może poprawią - daj
    znać :-)

    > O ile dobrze kojarzę to niedawno w mBanku była ,,sytuacja", że klienci
    > skarżyli się na nieprawidłowe wskazania stanu rachunków :(

    Teraz tak mam. W apce na stronie "pulpit":
    dostepne środki X, wolne środki - też X.

    po kliknieciu w kafelek: dostępne środki X, saldo Y (=X+752)
    Operacje zaplanowane: brak

    W historii: ostatnia operacja - spłata KK. saldo po operacji Y.
    Kwota spłaty - zdecydowanie inna niz 752.

    Cos im sie pop**, ale to raczej od niedawna.
    Spłata była 21.06 - może to dlatego?

    J.

  • 6. Data: 2024-06-25 15:35:00
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    On 2024-06-24 19:39, J.F wrote:

    > Czy taki ewidentny, zobaczymy. Moze odpowiedzą, może poprawią - daj
    > znać :-)

    No, kurła. Znika Ci kasa, która nie jest potem nigdzie uwzględniona.
    Gdzie masz tego szukać? Wiesz, że miałeś, ale do wykorzystania już jej
    nie masz. Ja akurat robiłem notatki, spisałem sobie kwoty i się
    zdziwiłem po operacjach.

    > Teraz tak mam. W apce na stronie "pulpit":
    > dostepne środki X, wolne środki - też X.
    >
    > po kliknieciu w kafelek: dostępne środki X, saldo Y (=X+752)
    > Operacje zaplanowane: brak

    Aplikacji nie używam, więc nie sprawdzę tam.

    > W historii: ostatnia operacja - spłata KK. saldo po operacji Y.
    > Kwota spłaty - zdecydowanie inna niz 752.
    >
    > Cos im sie pop**, ale to raczej od niedawna.
    > Spłata była 21.06 - może to dlatego?

    Nie wiem #2 Automatycznie się Tobie spłaca?

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne

  • 7. Data: 2024-06-25 17:09:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Jun 2024 15:35:00 +0200, Krystek wrote:

> [...]
    > Gdzie masz tego szukać? Wiesz, że miałeś, ale do wykorzystania już jej
    > nie masz. Ja akurat robiłem notatki, spisałem sobie kwoty i się

    Jakies tam cache, blokady na karcie, inny serwer - może wcale nie taki
    ewidentny błąd, tylko co innego :-)

    Nadal nie ma?

    Powinieneś mieć do tego osobny rachunek, to przelew zostawia ślad :-)

    > Aplikacji nie używam, więc nie sprawdzę tam.

    A stronie internetowej okazuje się tak samo.
    Się wyjasni ... kiedyś :-)

    Tak, automatycznie.

    J.