  • 21. Data: 2011-07-09 17:06:00
    Temat: Re: Szansa na odbicie ?. do Endriu
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 09 Jul 2011 16:32:21 +0200, totus napisał(a):

    > Rozumiem intencje w dyskusji ale przykłady dobieraj z większą starannością.
    > Poczytaj coś o historii internetu. W swoich przykładach bierz pod uwagę
    > historie technologii światowej.

    Przemyśl jeszcze raz kontekst wypowiedzi a potem zastanów się czy warto
    kruszyć kopię o tzw. braki formalne

  • 22. Data: 2011-07-09 17:27:44
    Od: root <r...@v...pl>

    > Rozumiem intencje w dyskusji ale przykłady dobieraj z większą starannością.
    > Poczytaj coś o historii internetu. W swoich przykładach bierz pod uwagę
    > historie technologii światowej.

    A tak a props to o ile moja skleroza mnie nie zwodzi, to pamiętam czaty, w
    których brałem udział dziką namiętnością, siedząc godzinami przed zielonym
    monitorem komputera RIAD - cudu radzieckiej techniki w latach 87-88.
    Jeszcze przed albo wkrótce po powstaniu wwww. Ech... to były czasy ;)

  • 23. Data: 2011-07-09 20:55:58
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

> [...]
    > których brałem udział dziką namiętnością, siedząc godzinami przed zielonym
    > monitorem komputera RIAD - cudu radzieckiej techniki w latach 87-88.

    Powinieneś ten wpis poprawić
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Internet#Internet_w_Pol
    sce. Po co ludzie mają
    głupoty czytać. Ale nie o to Ci chodziło tylko o zobrazowanie wolności
    wypowiedzi dziś i przed 1989. Moim zdaniem przykład źle dobrałeś.

  • 24. Data: 2011-07-10 08:05:42
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 9 Jul 2011 10:13:49 +0200, Endriu napisał(a):

> [...]
    > Ostatni hity to Euro 2012 po których zresztą Grecja i Portugalia
    > nabudowawszy stadionów - bankrutuje na naszych oczach. Ja nie mogę na to
    > patrzeć jak od 1989 zwszytsko idzie w złą strone - armia urzędników się
    > poczworzyła, pamiętam jak reformy Jerzego Buzka - idola euroentuzjastów-
    > omało nie doprowadziły do katastrofy budżetu, widze te wszystkie koncesje -
    > za niedługo nawet na pierdnięcie.
    >
    > Widzę Smoleńsk i nieudolność (a wręcz zdradę ekipy Tuska podającego
    > Kaczyńskich na tacy Putinowi) władz. Widze to wszystko i jestem przerażony.

    Ostatnimi czasy Endriu trochę przesadzasz. Jest gdzieś idealny kraj? Mamy
    póki co co jeść, gdzie mieszkać. Grecy też mają. Katastrofa budżetu będzie
    i tak i tak, bo na tym polega ten system albo lepiej - biznes uprawiany
    przez władze w demokratycznych krajach odkąd wymyślono banki.
    Możemy co najwyżej oddalać to w czasie i łagodzić skutki.

    Owszem Grecy - spłeczeństwo jest winne temu, że demonstruje za późno. Nasza
    młodzież też będzie wyrywać płyty chodnikowe, jak już będzie za późno.
    Taki nasz urok. Dlatego piszę czasem że mamy naród o umysłowości
    niewolnika.
    Nie jesteśmy jak Brytyjczycy czy nawet Amerykanie, gdzie społeczeństwo jest
    wyczulone na własny interes i wcale nie odnosi się do swoich władz z
    uwielbieniem. U nas jeszcze póki co premier albo prezydent są osobami
    boskimi.
    Mimo to przypomnij sobie czasy przed 89 rokiem i pomyśl czy naprawdę
    można było dyskutować albo psioczyć na władzę. Już dawno by nas zamknęli.
    Nie jest gorzej niż przedtem więc
    zrobiliśmy postęp. Myślę, że to dużo.
    Brakuje może tego zapału a hiciory olka i głupota młodzieży wojewódzkiej
    też mnie powalają. Lepsze jednak to niż napieprzanie się w okopach.
    Potrzebne nam zmiany w myśleniu o władzy, o państwie, o patriotyzmie, ale
    niekoniecznie dyktatura i represje. Wystarczy normalna edukacja. Wystarczy
    uświadomić ludzikom, że ci "ONI" nie są tacy boscy ani tacy źli, że
    patriotyzm to dbałość o własną rodzinę, otoczenie, pomnaganie znajomym i
    sąsiadom. Nie trzeba wielkich słów, hymnów, flag i całego tego wzniosłego
    pierdolenia.

    Widzę następujące możliwości:
    1. Zmniejszenie sejmu i senatu do kilkudziesięciu posłów i senatorów
    2. Rezygnacja z proporcjonalnego systemu wyborczego
    3. Likwidacja TVP
    4. Zlikwidowanie prawie wszystkich koncesji i zezwoleń co ograniczy zadania
    urzędów i w sposób NATURALNY zmniejszy zatrudnienie w administracji.
    5. Powstrzymanie się rządu i sejmu od zajmowania się sprawami o których nie
    ma zielonego pojęcia (ruch drogowy, koleje, linie lotnicze, hazard,
    marihuana itp.)
    6. Likwidacja wszelkich konkursów na stanowiska państwowe zamiast tego
    państwowy egzamin kompetencyjny i test na uzależnienie od alkoholu.
    7. Transparentość NBP i RPP.

    Fajne postulaty?

  • 25. Data: 2011-07-10 08:07:45
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 09 Jul 2011 22:55:58 +0200, totus napisał(a):

> [...]
    > głupoty czytać. Ale nie o to Ci chodziło tylko o zobrazowanie wolności
    > wypowiedzi dziś i przed 1989. Moim zdaniem przykład źle dobrałeś.

    Niby poprawiłem chociaż nie wiem czy rzeczywiście się poprawiło bo widzę
    teraz obydwa wpisy.

  • 26. Data: 2011-07-10 09:32:17
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

    > Fajne postulaty?

    Bardzo fajne. Ilu ludzi w Twojej rodzinie i wśród Twoich znajomych też się
    podobają? Procentowo.

  • 27. Data: 2011-07-10 09:38:39
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 10 Jul 2011 11:32:17 +0200, totus napisał(a):

    > Bardzo fajne. Ilu ludzi w Twojej rodzinie i wśród Twoich znajomych też się
    > podobają? Procentowo.

    Nie znalazłem nikogo kto by je zrozumiał.

  • 28. Data: 2011-07-10 09:46:19
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

    > Nie znalazłem nikogo kto by je zrozumiał.

    No widzisz? Nie takie są potrzeby jak to sobie wyobrażasz. Co zrobiłeś by
    zrozumieli? Czy może te fajne postulaty wepchnąłbyś ludziom czołgami do
    gardła dla ich szczęścia. Bo przecież tylko Ty wiesz czego chcą ludzie bo
    oni są za głupi by wiedzieć dlaczego są szczęśliwi. Stara gadka jak świat.
    "Ludzie w swojej masie są głupi. Tylko ja wiem gdzie wiedzie droga do
    zbawienia" To chyba podstawowa doktryna chrześcijaństwa znana od z góra 2000
    lat.

  • 29. Data: 2011-07-10 09:49:44
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    totus wrote:

> [...]
    > "Ludzie w swojej masie są głupi. Tylko ja wiem gdzie wiedzie droga do
    > zbawienia" To chyba podstawowa doktryna chrześcijaństwa znana od z góra

    Dodam tu jeszcze powszechną definicją wolności. Wolność jest wtedy gdy ja
    robię co chcę i inni robią co ja chcę. Gdy każdy robi co chce to jest
    anarchia.

  • 30. Data: 2011-07-10 09:56:57
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 10 Jul 2011 11:46:19 +0200, totus napisał(a):

    > No widzisz? Nie takie są potrzeby jak to sobie wyobrażasz. Co zrobiłeś by
    > zrozumieli? Czy może te fajne postulaty wepchnąłbyś ludziom czołgami do
    > gardła dla ich szczęścia.

    Gadamy już tak długo, że powinieneś wiedzieć, że wciskanie czegokolwiek
    ludziom za pomocą czołgów nie jest moim pragnieniem.

> [...]

    > zbawienia" To chyba podstawowa doktryna chrześcijaństwa znana od z góra 2000

    Wcale tak nie myślę i to też już powinieneś wiedzieć. Te postulaty też nie
    są moje ale różnych madrych ludzi "siedzących w bibliotekach". Mnie one
    przekonują, ale nie mam żadnej pewności, że są rzeczywiście dobre. Jeśli
    nie są dobre to napisz dlaczego zamiast wykpiwać wszystko i wszystkich.
    Jesteś lepszy, pokaż to. Bo tak to reprezentujesz podejście nowocześnie
    wyedukowanej młodziezy, wybrzydzającej i "kładącej lagę" na każdy pomysł.