  • 81. Data: 2011-07-11 20:47:02
    Temat: Re: Szansa na odbicie ?. do Endriu
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:ivflqd$c3u$1@usenet.news.interia.pl...

    > Chociaż w obliczu wiekszej bessy wszyscy odchodzą jednak od walut
    > "śmieciowych" (co udowadnia choćby dzisiejszy dzień) ....
    >
    > http://images39.fotosik.pl/954/a4f8c8365db5a983.png

    zamieściłeś rys, i jak się domyślam wiesz co się stanie dalej
    ale nie piszesz tego bo to pewnie oczywiste
    dla mnie nie
    napisz, proszę

  • 82. Data: 2011-07-12 08:49:39
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > zamieściłeś rys, i jak się domyślam wiesz co się stanie dalej
    > ale nie piszesz tego bo to pewnie oczywiste
    > dla mnie nie
    > napisz, proszę

    Tym rysunkiem chciałem tylko zauważyć, że teoretycznie waluta która jest w
    "kłopotach" względem waluty w która w nich nie jest powinna się osłabiać.

    Jak widać w obliczu większej "poruchawki" wszyscy ciągnęli jednak do
    "kolosów" patrz wykres dolara względem PLN....

    Co będzie dalej tego nikt nie wie, ale takiego scenariusza można się
    spodziewać ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 83. Data: 2011-07-12 09:26:24
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 10:49:39 +0200, Endriu napisał(a):

> [...]
    > "kolosów" patrz wykres dolara względem PLN....
    >
    > Co będzie dalej tego nikt nie wie, ale takiego scenariusza można się

    Przekroczyliśmy wyśniony kurs 1,39 USD za jedno Euro, co spowoduje krótką
    wyprzedaż Euro przez sprytków wierzących w AT. A zatem jutro a może już
    dzisiaj znowu w górę. Śmieć goni śmiecia. A w takich wypadkach lepiej się
    obkupić sreberkiem ;)

  • 84. Data: 2011-07-12 10:52:32
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Tym rysunkiem chciałem tylko zauważyć, że teoretycznie waluta która jest w
    > "kłopotach" względem waluty w która w nich nie jest powinna się osłabiać.

    z tego co się orientuję, to EURUSD jest parą dwóch walut w kłopotach

  • 85. Data: 2011-07-12 10:59:42
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 12:52:32 +0200, skippy napisał(a):

    > Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > z tego co się orientuję, to EURUSD jest parą dwóch walut w kłopotach

    Pozwole się z Tobą nie zgodzić. Endru pisał o EURPLN a nie EURUSD

  • 86. Data: 2011-07-12 11:01:22
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Pozwole się z Tobą nie zgodzić. Endru pisał o EURPLN a nie EURUSD

    Tu się nie ma co nie zgadzać:)
    A co do EURPLN to mi osobiście pasuje jak najsilniejszy złoty.
    Im bardziej, tym lepiej i nic innego mnie nie interesuje:)

  • 87. Data: 2011-07-12 19:19:27
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Tu się nie ma co nie zgadzać:)
    > A co do EURPLN to mi osobiście pasuje jak najsilniejszy złoty.
    > Im bardziej, tym lepiej i nic innego mnie nie interesuje:)

    Kużwa, zamiast wstępowac do strefy euro może wartało by jednak wkroczyć do
    sterfy .... franka ? :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 88. Data: 2011-07-12 20:00:50
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 21:19:27 +0200, Endriu napisał(a):

    > Kużwa, zamiast wstępowac do strefy euro może wartało by jednak wkroczyć do
    > sterfy .... franka ? :).

    Szwajcaria - krowy, góry, krowy, góry, czasem Szwajcar. Skąd się bierze to
    bogactwo?

  • 89. Data: 2011-07-12 20:05:58
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Szwajcaria - krowy, góry, krowy, góry, czasem Szwajcar. Skąd się bierze to
    > bogactwo?

    Z tego samego co w Monte Carlo, Las Vegas itp. paru enklawach, które
    rządzący tworzą aby móc robić to czego na swoim terenie zabraniają chołocie.

  • 90. Data: 2011-07-12 20:14:48
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 22:05:58 +0200, skippy napisał(a):

    > Z tego samego co w Monte Carlo, Las Vegas itp. paru enklawach, które
    > rządzący tworzą aby móc robić to czego na swoim terenie zabraniają chołocie.

    Tak, skippy pewne kraje istnieją tylko po to żeby w nich nie płacić
    podatków. Ale Szwajcaria? Tam się chyba płaci.