  • 71. Data: 2011-07-11 14:17:38
    Temat: Re: Szansa na odbicie ?. do Endriu
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

    > jakkolwiek dla mnie posyłanie tych dzieciaków do szkoły oraz lotne
    > komitety do spraw zwalczania liter w przedszkolach to najwyższy skandal i
    > głupota

    Wniosek? Państwo nie powinno się interesować edukacją swoich obywateli.
    Jedni rodzice chcą by ich dzieci chodziły od 6 roku życia do szkoły inni nie
    i dobrze. Państwo nie powinno uważać dzieci swoich obywateli i swoich
    obywateli za swoją własność. Mówiąc państwo mam na myśli urzędników. I takie
    to proste. Były by szkoły gdzie się uczą dzieci od 6 roku życia i takie
    gdzie się uczą od 7 roku i jeszcze takie gdzie zaczynają od 8 roku czy
    jeszcze później. Czy byłoby coś w tym złego? Ano byłoby. Byłoby różnie, a
    musi być tak samo bo mamy takie same żołądki i takie samo błoto w głowach.

  • 72. Data: 2011-07-11 15:10:09
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > musi być tak samo bo mamy takie same żołądki i takie samo błoto w głowach.

    Ta, zgadza się.
    Natomiast z czysto praktycznego punktu widzenia wcześniejsze wysyłanie
    dzieci do szkoły o raz póxniejszy wiek emerytalny jest po to, żeby obywatel
    wcześniej płacił państwu podatk oraz później pobierał emeryturę.

    Więc z naszego punktu widzenia te wymysły urzędników państwa są
    irracjonalne, z ich punktu widzenia wręcz odwrotnie.

  • 73. Data: 2011-07-11 15:42:52
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 11 Jul 2011 16:17:38 +0200, totus napisał(a):

> [...]
    > musi być tak samo bo mamy takie same żołądki i takie samo błoto w głowach.

    Tego się spodziewałem Totusie nie potrafisz sam odpowiedzieć na proste
    pytanie. A zostawiłem Ci furtkę, której nie zauważyłeś. Na szczęście w
    sukurs przyszdł skippy więc wszystko OK ;).
    Wirtualne poglądy na temat wirtualnych problemów w wirtualnym świecie.

    Skippy wybawicielu, kompletnie się z Tobą nie zgadzam, ale dzięki że
    jesteś ;)

  • 74. Data: 2011-07-11 16:50:13
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Skippy wybawicielu, kompletnie się z Tobą nie zgadzam, ale dzięki że
    > jesteś ;)

    kurcze ale w jakim zakresie się nie zgadzasz?
    a priori po całości, czy zapodasz jakiś konkret:)

  • 75. Data: 2011-07-11 19:44:14
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 11 Jul 2011 18:50:13 +0200, skippy napisał(a):

    > kurcze ale w jakim zakresie się nie zgadzasz?
    > a priori po całości, czy zapodasz jakiś konkret:)

    Wybierz sobie cokolwiek z polityki albo ekonomii a ja z pewnością się z
    Tobą nie zgodzę. Walczę z tym ale nie mogę inaczej. Tak już mam.

    p.s.

    Oczywiście pozatym nie jest źle: lubimy podobną muzykę a nawet opowiadania
    z dzieciństwa ;)

  • 76. Data: 2011-07-11 19:57:57
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Martwię się Twoim stanem depresyjnym.

    W stanie depresyjnym to raczej znajdują się chyba wszyscy platformiani
    wyborcy, bo nie udało im się (nie wiedzieć z jakich powodów - siły wyższe
    ?????) wprowadzić waluty Euro....:

    "Polska a waluta euro" - pierwsza debata studentów INP UW i polityków (cz.
    6) (9 minuta filmu) (Poseł PO Michał Szczerba)
    <http://www.youtube.com/watch?v=M84ys4icqWM&feature=
    player_embedded#at=515>

    "[...] Dzisiaj już widzimy że nasz południowy sąsiad Słowacja jest w strefie
    Euro i zacznie osiągać poważne korzyści gospodarcze, których niestety
    Polska nie będzie mogła doświadczyć [...]
    [...] Te korzyści gospodarzcze to przedewszystkim wyższy poziom PKB, niższe
    bezprobocie, wyższe zatrudnienie [...]"

    ... i tym samym jeszcze wcześniej zbankrutować .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 77. Data: 2011-07-11 20:18:17
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > niższe
    > bezprobocie, wyższe zatrudnienie [...]"
    >
    > ... i tym samym jeszcze wcześniej zbankrutować .....

    Chociaż w obliczu wiekszej bessy wszyscy odchodzą jednak od walut
    "śmieciowych" (co udowadnia choćby dzisiejszy dzień) ....

    http://images39.fotosik.pl/954/a4f8c8365db5a983.png

    Z Euro czy bez niego - zawsze skazani na bankructwo .... ech

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 78. Data: 2011-07-11 20:34:18
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    >
    > p.s.
    >
    > Oczywiście pozatym nie jest źle: lubimy podobną muzykę a nawet opowiadania

    skąd wiesz o muzyce??? :)

  • 79. Data: 2011-07-11 20:39:59
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > niższe
    > bezprobocie, wyższe zatrudnienie [...]"
    >
    > ... i tym samym jeszcze wcześniej zbankrutować .....

    Proponuję znaleźć do tej analizy porównawczej środowiski jeszcze mniej
    podobne do Polski.
    Nie rozumiem dlaczego przykładem nie jest Słowenia, czy któreś z
    nadbałtyckich.

    Skąd się bierze dowód, że to co się zdarzyło na Słowacji zdarzy się też w
    Polsce?
    Tego typu argumentacja, w mojej ocenie, ośmiesza każdego tak bredzącego.

    To są przemowy do ciemnego ludu, który się nabierze.

    Co do mojej oceny sytuacji - nie wiem jak by było.
    Nie mam pojęcia.
    Może tak samo jak na Słowacji, a może odwrotnie.

    No ale nie jestem ideologiem odpowiedzialnym za produkcję papki dla mas.

  • 80. Data: 2011-07-11 20:41:05
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 11 Jul 2011 22:18:17 +0200, Endriu napisał(a):

> [...]
    >
    > http://images39.fotosik.pl/954/a4f8c8365db5a983.png
    >
    > Z Euro czy bez niego - zawsze skazani na bankructwo .... ech

    Uwierzyłeś mi? Ja przecież się na tym nie znam. Żartowałem. Banki są fajne
    i wcale nie produkują pieniędzy. Nie wiedziałeś o tym? Wszystkiemu winne
    jest państwo, które się wtrąca. Winni też są chłopi bo zamiast siedzieć w
    oborze i hodować kozy ślęczą w bibliotekach. A było tak fajnie, chłop doił
    kozę, księciunio polował. Komu to kurna przeszkadzało?