  • 21. Data: 2012-03-27 16:27:37
    Temat: Re: mleczno-dietetycznie ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jksg72$q21$...@n...news.atman.pl

    > To dokonaj gwaltu na swej operowej spiewaczce i olej ten
    > O_Malo_Co_Format plikow video ;)
    > Skrypt do opery sobie chyba potrafisz doinstalowac ?
    > http://userscripts.org/scripts/show/25105/

    Opera proponuje wykonanie tego gwałtu jednym kliknięciem.
    Ja tego nie chcę robić. Już Ci napisałem, że nie jest
    problemem ciągnięcie FLV zamiast OMCF, ale oglądanie OMCF.

    Powiedziałbym raczej, że nie wiem, co zrobić, aby mieć OMCF,
    bo nie wiem, jak stało się, że zamiast FLV, ciągam OMCF. Na
    pewno jednak wolę OMCF niż FLV.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2012-03-28 00:29:04
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jksiot$rs$2@inews.gazeta.pl...

    > Powiedziałbym raczej, że nie wiem, co zrobić, aby mieć OMCF,
    > bo nie wiem, jak stało się, że zamiast FLV, ciągam OMCF. Na
    > pewno jednak wolę OMCF niż FLV.

    Skoro ogolnie przyjete przez YT formaty FLV, MP4, WEBM
    nie pasuja tobie, ale pasuje operowy chwytacz "keszowo-strumieniowy"
    do siakiegos OMCF to .... poddaje sie :))

    EOT

  • 23. Data: 2012-03-28 02:41:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jktevg$sb7$...@n...news.atman.pl

    > Skoro ogolnie przyjete przez YT formaty FLV, MP4, WEBM

    Pasują.

    > nie pasuja tobie, ale pasuje operowy chwytacz "keszowo-strumieniowy"
    > do siakiegos OMCF to .... poddaje sie :))

    Chcę wiedzieć, czym oglądać OMCFy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2012-03-28 08:14:11
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:jktmn7$qia$1@inews.gazeta.pl...

    > "Waldek" jktevg$sb7$...@n...news.atman.pl

    > Pasują.

    > Chcę wiedzieć, czym oglądać OMCFy.

    Ja chce wygrac w 6-tke w Totka [kumulacja]
    ale nie wygram, bo zeby wygrac trzeba grac
    a ja nie lubie placic podatku od zludzen :)

    =
    HexEdit sie nie nadaje ? wszak ogladac mozna

  • 25. Data: 2012-03-28 14:37:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jkua7d$mcg$...@n...news.atman.pl

    > Ja chce wygrac w 6-tke w Totka [kumulacja]
    > ale nie wygram, bo zeby wygrac trzeba grac
    > a ja nie lubie placic podatku od zludzen :)

    Moim zdaniem takich aspołeczników należy lokować w więzieniach.
    Płacenie podatku jest powinnością obywatelską!!! To nie czasu
    komuny, że jak ktoś nie chciał [łudzić się] to nie musiał
    płacić podatku!!!

    Ja bym chciał na swoje imieniny dostać garść orzechów. :)
    I chyba dostanę. I ja, skoro chcę ten prezent otrzymać,
    zapłacę wiadomy podatek -- 8 do BGZ i 1 do mBanku.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2012-03-28 23:15:46
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jkv0md$mo4$2@inews.gazeta.pl...

    > Moim zdaniem takich aspołeczników należy lokować w więzieniach.
    > Płacenie podatku jest powinnością obywatelską!!!

    Wypraszam sobie ;P
    Honorowo i w terminie place wszystkie podatki !!!
    e-PITa rozliczylem juz ~15 stycznia ;)

  • 27. Data: 2012-03-29 03:16:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jkvv22$gau$...@n...news.atman.pl

    > Honorowo i w terminie place wszystkie podatki !!!
    > e-PITa rozliczylem juz ~15 stycznia ;)

    I (jeśli mogę zapytać) jak duży podatek od złudzeń zapłaciłeś?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2012-03-29 12:45:24
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jl0dbn$ghs$1@inews.gazeta.pl...

    > I (jeśli mogę zapytać) jak duży podatek od złudzeń zapłaciłeś?

    Zapytac zawsze mozesz :)
    - zgodny z obowiazujacymi przepisami
    pomniejszony o nalezny mi zwrot [w rozliczeniu rocznym]

  • 29. Data: 2012-03-29 16:58:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jl1eg4$h7$...@n...news.atman.pl

    > Zapytac zawsze mozesz :)
    > - zgodny z obowiazujacymi przepisami
    > pomniejszony o nalezny mi zwrot [w rozliczeniu rocznym]

    A ile zwrócili Ci tego podatku od złudzeń?
    To tez tajemnica?

    Ja nie ukrywam, że płaciłem wysokie podatki od złudzeń.
    Teraz jestem karany przez Boga za to płacenie. Tyle
    razy zauważam:

    -- Nie widzisz, że robię, co mogę, aby zmyć swój grzech?
    Dlaczego mnie nadal prześladujesz? Nie płacę już
    Rydzykom itp. osobistościom, a nawet wyjaśniam
    innym ludziom, jaki grzech popełniają, płacąc
    Rydzykom czy Makulskim bądź Ozorowskim.

    -- Widzę. Robisz co możesz, a jednak za mało.
    Dałem Ci kiedyś zdrowie i pieniądze, ulegając
    twoim prośbom, abyś mógł zwiedzać świat, abyś
    mógł pochylić w pokorze twe czoło przed twymi
    przodkami, abyś mógł ucałować (duchowo) święte
    ziemie opuszczane przez wojska Brytyjskie
    (Singapur -- tyle razy mnie o to prosiłeś!!!)
    czy Amerykanów (Philipiny z ich twierdzą na
    Corregidorze chociażby) i zrozumieć, dlaczego
    te wojska zostały pobite... A ty, zamiast
    dotrzymać mi wierności, zamiast podróżować,
    płaciłeś moim wrogom!!!

    -- Długo jeszcze będę czekał na Twoja łaskę?!

    -- Długo, chyba że schudniesz, nabierzesz mięśni,
    uszanujesz każdego twego dobrodzieja (takiego,
    jak Wydrycki, który cię wyrwał z szatańskich
    sideł leczenia astmy za pomocą antybiotyków;
    czy Sławiński, który sprzeciwił się odcinaniu
    twoich nóg) i spokojnie będziesz oczekiwał
    moich wyroków, takich jak wyrok na pijaka
    Karola Karskiego, który goszcząc cię u siebie,
    polecił cię schlać, abyś jadąc do domu, spowodował
    wypadek, pokaleczył się lub zginął...

    -- Więc co ja mam robić?

    -- Żyć, cieszyć się życiem, jakie co pozostało,
    dochować wierności twoim marzeniom, szanować
    twoich dobrodziejów, dbać o zdrowie, kierować
    się rozumem itd...

    -- I któregoś dnia zobaczę Singapur? Przeżyje przerażenie
    pokonanych i opuszczonych Europejczyków? Popływam
    chińską gondolą, odwiedzę Birmę, zwiedzę Tajlandię,
    przemierzę japońskie wyspy?... [szczerze w to wątpię...]

    -- Jako dziecko marzyłeś o tym szczerze z dziecięcą ufnością,
    jako dorosły wzgardziłeś moimi łaskami. Zamiast ciebie,
    pojechali na Cypr ludzie tacy jak Karski, aby ,,godnie''
    rozsławić polskie imię w świecie tak zwanym... Nie wstyd ci?!

    -- Dlaczego ja mam wstydzić się? To Karski rozrabiał, nie ja!

    -- Ale ty to opłacileś, byłes jednym z tych, którzy
    umożliwili Karskiemu takie życie!!!

    -- Powiedz krótko: Wybaczysz mi czy nie wybaczysz?

    -- A jeśli nie wybaczę, to co mi uczynisz? Obrazisz się na mnie?

    -- Nie. Podziękuję ci za to życie, które mi dałeś. Jednak
    mógłbyś już przestać mnie karać... Mam miękkie serce,
    bo z takim przyszedłem na te świat, zatem nie stawiaj
    przede mną trudnych zadań i po prostu udaremniaj mi
    płacenie na kościół czy obdarowywanie Twoich wrogów...

    -- A co ja czynię, odbierając ci zdrowie?!?? Chory nie
    dasz na tacę, nie polecisz z tak zwanym wywalony
    językiem przed siebie, aby wspierać moich wrogów
    wrzeszczących stale o ,,brutalnym ataku na Kościół''.

    -- A nie mógłbyś inaczej mnie powstrzymywać przed pomaganiem twoim wrogom?

    -- Masz na swej myśli twoją śmierć?

    -- Nie.

    -- Nędzę materialną?

    -- Też nie.

    -- A może bogacenie moich wrogów, którzy by pogardzili twoją pomocą?

    -- Też nie.

    -- A widzisz w ogóle jakieś sensowne rozwiązanie?

    -- Nie. Nieśmiało zauważę, że to Ty jesteś Bogiem, nie ja.

    -- Więc uznaj moje metody za dobre, skoro nie masz lepszych rozwiązań.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2012-03-29 22:24:11
    Temat: Re: Totalny Off-Topic
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jl1tcu$k5b$1@inews.gazeta.pl...

    > A ile zwrócili Ci tego podatku od złudzeń?
    > To tez tajemnica?

    Nie wszedlem w 2-gi prog podatkowy, jesli o to pytasz ;)
    - odliczylem dwoje dzieci [choc to drugie to juz kobieta]
    plus koszty za internet. US zrobil 'cofke' juz gdzies po tygodniu
    - satisfaction ?

    > Ja nie ukrywam, że płaciłem wysokie podatki od złudzeń.
    > Teraz jestem karany przez Boga za to płacenie. Tyle
    > razy zauważam:
    > -- Nie widzisz, że robię, co mogę, aby zmyć swój grzech?

    Teraz piszesz jako Leszek czy Emmanuel ?
    ups.... Eneuel <- Emmanuel ;)
    wskazowka dla innowiercow - [ heb. 'immanu 'el - Bóg jest z nami ]

    Czy czesto zadajesz sobie pytanie
    - Eli, Eli, Lema Sabachthani ? ;)

    Ale nic to. Baska da orzeszki, orzeszki sa zdrowe i pozywne
    (...) Orzechy laskowe - zawierają 65 proc. tłuszczu, 16 proc. białka,
    7 proc. cukrów oraz witaminy ( głównie E,B1, B2, PP i C), błonnik i sole
    mineralne. (...)

    - troche szkoda tylko ze to laskowe a nie wloskie :)