  • 1. Data: 2009-12-30 07:11:30
    Temat: Re: Wybór najkorzystniejszej lokaty
    Od: "lokatybebelki" <e...@p...onet.pl>

    Witam,
    najwyżej oprocentowane są lokaty bez "Belkowe".
    Co to jest podatek Belki i jak go nie zapłacić masz tu

    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

    Kwotę rozbij na mniejsze części, po pierwsze ominiesz Belkę a po drugie zawsze
    jak będziesz potrzebował środków nie rozbijasz całej lokaty tylko jej część.
    Najwyżej oprocentowane w tej chwili jest Konto Mocno oszczędzające Polbank
    możesz założyć ich więcej, natomiast lokaty bez zakładania ROR'u to "Lokata
    Meritum Zysku w Internecie z kapitalizacją dzienną "
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/meritumbank.html
    lub Open Finance "Lokata Optymalna"
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/open.html

    Pozdrawiam.
    -------------------------
    http://moneyandfinance.pl/

  • 2. Data: 2009-12-30 10:13:11
    Temat: Re:
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    lokatybebelki napisał(a) :

    > Najwyżej oprocentowane w tej chwili jest Konto Mocno oszczędzające Polbank

    Ale niestety jest to oprocentowanie zmienne. Dziś 6.5%, za
    miesiąc... któż to wie.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 3. Data: 2009-12-30 11:00:56
    Od: "c00ba" <c...@o...pl>

    Użytkownik "lokatybebelki" <e...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:7754.000002df.4b3afd22@newsgate.onet.pl...

    > Kwotę rozbij na mniejsze części, po pierwsze ominiesz Belkę a po drugie
    > zawsze
    > jak będziesz potrzebował środków nie rozbijasz całej lokaty tylko jej
    > część.

    Hmmm, jakby to powiedziec..
    Oczywiscie za rade (i fatyge przede wszystkim) dziekuje, ale celowo
    napisalem o wysokosci wkladu, sadzac [i caly czas tak jest], ze przy
    wiekszym wkladzie oprocentowanie bedzie wieksze.
    Zakladam wlasnie, ze nie bede potrzebowal (z 99% pewnoscia) tych pieniedzy.
    Zamierzam je 'zamrozic' - nie na 10,15 etc. lat, ale na rok bez problemu.
    Wazne jest dla mnie % dla tego nie chce rozbijac kwoty [w koncu od 1 x 50k
    to nie to samo, co 5 x 10k]. Zalozenie RORu, choc uciazliwe to jednak nie
    jest az tak drastycznym i najistotniejszym tutaj problemem. W zamian na
    satysfakcjonujace zyski moge sie na to zdecydowac, w koncu po okresie
    trwania lokaty zawsze mozna go (ROR) zlikwidowac i nie korzystac potem, a
    nawet, jesli sie nie da to tez nie tragedia. 'Sie przyda' ;) Juz chcialem
    powaznie pomyslec o 'Meritum Zysku', ale jesli max. kwota jest 10k to ja
    dziekuje. Gdyby max wynosilo nie 10, a 100k to ok, ale tak to serdecznie
    podziekuje.
    Tym, co juz mnie kompletnie 'zajerzylo' jest fakt, ze coraz wiecej bankow
    zastrzega sobie, ze max. kwota lokaty nie moze wyniesc wiecej, niz.... To
    jakas granda. Dotychczas sadzilem, ze to nie tylko, ze dla nich wiekszy
    zarobek, im wiekszy wklad, ale rowniez, ze nikt nie stawia warunkow kwoty
    maksymalnej, a tutaj zaczynaja sie rodzic take, nienajmilsze, 'kwiatki', co
    mnie przynajmniej nastraja wrogo do takich bankow (czy slusznie to kwestia
    subiektywnej oceny).

    --
    Best Regards,
    --== cOOba ==--

  • 4. Data: 2009-12-30 11:56:59
    Od: e...@p...onet.pl

    Witam,
    paradoksalnie przy większym w kładzie nie ma większego ale niższe oprocentowanie.
    Oprocentowanie produktów z podatkiem Belki to wartość brutto i musisz odjąć od
    odsetek 19% podatku.
    Więc jeżeli jakiś bank Ci da Ci np 7% na 6m wartość wkładu 50 000 zł to
    dostaniesz 0,35 x 50000 = 1750 zł - 19 % = 1417,5 więc tak naprawdę masz
    oprocentowanie 5,67%.
    W produktach bez Belkowych procentowanie jest Dokładnie takie jak się podaje
    czyli np Polbank 6,5% > 7% brutto(netto 5,67%)

    Pozdrawiam.
    ---------------------------
    http://bankingandfinance.pl/

  • 5. Data: 2009-12-30 11:57:02
    Od: "Mron" <p...@p...pl>

    "c00ba" <c...@o...pl> wrote in message news:hhfbtb$q8s$1@news.onet.pl...

> [...]
    > mnie przynajmniej nastraja wrogo do takich bankow (czy slusznie to kwestia

    Ja mogę tylko skomentować tak - ręce opadają. No i protestujmy przeciwko matematyce
    na maturze.

    Piotrek

  • 6. Data: 2009-12-30 12:04:57
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Mron" <p...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ja mogę tylko skomentować tak - ręce opadają. No i protestujmy przeciwko
    > matematyce na maturze.

    Luzik, w końcu 7/4 Polaków nie zna się na ułamkach. :)

    Jak dalej pójdzie w tym tempie, za 30 lat da się zarabiać na życie
    umiejętnością mnożenia i odejmowania.

  • 7. Data: 2009-12-30 12:12:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 12:57:02 +0100, Mron napisał(a):

    > Ja mogę tylko skomentować tak - ręce opadają. No i protestujmy przeciwko
    > matematyce na maturze.

    No właśnie. A taka matematyka to przydaje się dosłownie wszędzie, no ale
    podobno gonimy zachód, więc po co nam matematyka ;)

    Xenocide

  • 8. Data: 2009-12-30 12:26:05
    Od: "c00ba" <c...@o...pl>

    > Ja mogę tylko skomentować tak - ręce opadają. No i protestujmy przeciwko
    > matematyce na maturze.

    Czy zamiast (zazwyczaj napisałbym 'za przeproszeniem', ale tym razem nie, bo
    i tak przepraszać bynajmniej nie mam zamiaru) pieprzyć bzdury nie n/t
    mógłbyś albo napisać coś sensownego w temacie, albo nie pisać nic ? I co -
    czy uważasz, że takie twoje żale cokolwiek zmienią ?. BTW: Skąd wiesz (i tak
    nie zamierzam ci udzielać takowej informacji) czy ja nie mam matematyki na
    maturze za sobą (nie odpowiadaj, bo już mi się nóż w kieszeni otwiera na
    samą myśl o czytaniu). Ręce faktycznie opadają, ale jak się czyta takie
    malkontenckie wypocino-wymiociny.

    --
    > Pozdrawiam
    > Piotrek

    A ja nie, najgorszego.
    EOT

  • 9. Data: 2009-12-30 12:49:00
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "c00ba" <c...@o...pl> writes:

    > Użytkownik "Mron" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > nie zamierzam ci udzielać takowej informacji) czy ja nie mam matematyki na
    > maturze za sobą (nie odpowiadaj, bo już mi się nóż w kieszeni otwiera na

    Może i miałeś matematykę na maturze, ale jakoś nie umiesz jej używać.
    Ba, nawet powiedziałbym, że z czytaniem u Ciebie ciężko, bo w archiwum
    (trudne słowo) jest napisane przez stałych bywalców _dlaczego_ nie warto
    ładować zbyt wielu pieniędzy na jedną lokatę. I nie chodzi o
    dywersyfikację (trudne słowo)

    KJ

    > A ja nie, najgorszego.

    plonknąć, czy nie plonknąć. Oto jest pytanie.
    KJ

    --
    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified

  • 10. Data: 2009-12-30 13:06:58
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    lokatybebelki napisał(a) :
    > Najwyżej oprocentowane w tej chwili jest Konto Mocno oszczędzające Polbank

    Oprócz wspomnianej zmiennoprocentowości zadziwia mnie w tym banku
    kolejna rzecz. Studiuję cennik i wychodzi mi, że na tym Koncie Mocno
    Oszcz. wypłata w placówce jest bezprowizyjna, a za przelew
    internetowy płaci się 10 zł. Wprawdzie tylko 1 wypłata, ale koszt
    jej obsługi jest sporo większy niż kilkukrotne kliknięcie w Necie.

    Ale cóż, na temat zacofania Polbanku wiele już tu słów przelano.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E