  • 1. Data: 2024-06-18 06:50:37
    Temat: a to mi lotto
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Dziki Wschód. Czaicie, że dotąd można było odebrać wygrana w gotówce :)

    Osoby, które od 30 czerwca 2024 r. wygraja co najmniej 500 000 zl w
    takich grach jak Lotto, Lotto Plus, Mini Lotto, Ekstra Pensja,
    Ekstra Premia, Keno, Keno z Mnoznikiem, Multi Multi czy Multi Multi
    Plus, otrzymaja pieniadze wylacznie w formie przelewu bankowego na
    wskazany przez siebie rachunek, którego sa wlascicielem.

    Totalizator Sportowy zapewnia, ze zmiany te maja na celu zwiekszenie
    komfortu graczy.

    https://www.money.pl/pieniadze/lotto-zmienia-zasady-
    odbior-takiej-wygranej-tylko-w-jeden-sposob-70395499
    32747584a.html

    --
    Piotrek

    jebać fliperów pasożytów nierobów hieny cmentarne

  • 2. Data: 2024-06-18 07:53:03
    Temat: Re: a to mi lotto
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 18.06.2024 o 06:50, PiteR pisze:
> [...]
    > komfortu graczy.
    >
    > https://www.money.pl/pieniadze/lotto-zmienia-zasady-
    odbior-takiej-wygranej-tylko-w-jeden-sposob-70395499

    Jakaś bzdura,  oczywiście że totolotek nigdy nie wypłacał dużych
    pieniędzy które należało zgłaszać do ręki. Nawet za komuny wypisywali
    czek który się realizowało w banku.

  • 3. Data: 2024-06-18 09:09:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v4r7cs$4guu$1@paganini.bofh.team>
    user Trybun pisze tak:

> [...]
    > pieniędzy które należało zgłaszać do ręki. Nawet za komuny
    > wypisywali czek który się realizowało w banku.

    tez mi się tak wydaje, że nie dawali torby piniendzy.

    --
    Piotrek

    jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne

  • 4. Data: 2024-06-18 13:55:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 Jun 2024 06:50:37 +0200, PiteR wrote:
    > Dziki Wschód. Czaicie, że dotąd można było odebrać wygrana w gotówce :)

    A to źle było, czy dobrze ? :-)

  • 5. Data: 2024-06-18 14:08:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 Jun 2024 09:09:41 +0200, PiteR wrote:
    > in <news:v4r7cs$4guu$1@paganini.bofh.team>

    odbior-takiej-wygranej-tylko-w-jeden-sposob-70395499
    32747584a.html

    > tez mi się tak wydaje, że nie dawali torby piniendzy.

    Strona zawiera
    "Od 30 czerwca 2024 r. wygrane równe lub wyższe niż 500 000 zł nie
    będą mogły zostać wypłacone w gotówce, a jedynie ..."

    Wymysł pismaka?
    Bo cytowane teksty juz tego nie zawierają.

    Na stronie Lotto juz chyba nowa wersja, ze wygrane ponad 2280 można
    odebrac tylko w 17 oddziałach TS, w formie przelewu na konto.

    P.S. Dobrze licze - 1mln w 200zl, to pół metra pieniędzy ?

    J.

  • 6. Data: 2024-06-18 22:49:49
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 18.06.2024 o 13:55, J.F pisze:
    > A to źle było, czy dobrze ? ?

    Dobrze.Bałabym się że mnie bank okradnie.

    --
    animka

  • 7. Data: 2024-06-19 17:14:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 Jun 2024 22:49:49 +0200, Animka wrote:

    > Dobrze.Bałabym się że mnie bank okradnie.

    Bank raczej nie okrada, tylko może mieć np zajęcie komornicze na
    koncie :-)

    Bank może tez zbankrutować, więc trzeba sie pośpieszyc z przelaniem
    większej wygranej na kilka banków. Albo wybrać "bezpieczny bank" :-)

    Ale gotówka przeciez też niebezpieczna - mogą ukraść, można zgubić,
    moze sie spalic.
    A gdzie ją zamierzasz trzymać - w sejfie w domu?

    No i pracownik loterii moĹźe miec kolegĂłw gangsterĂłw - uczciwie Ci
    wypłaci, a pod bramą będą już na Ciebie czekali ...

    J.

  • 8. Data: 2024-06-19 17:32:24
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 19.06.2024 o 17:14, J.F pisze:

> [...]
    >
    > No i pracownik loterii może miec kolegów gangsterów - uczciwie Ci
    > wypłaci, a pod bramą będą już na Ciebie czekali ...

    Haha
    Gdyby wszyscy pracownicy banków byli uczciwi. Już niejeden złodziej
    bankowy siedzi.

    --
    animka

  • 9. Data: 2024-06-19 18:59:52
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 19.06.2024 o 17:32, Animka pisze:
> [...]

    Wygrałam tylko raz 24 zł :D

    To fakt. Bandytów teraz są całe chmary.

    --
    animka

  • 10. Data: 2024-06-20 18:17:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u5l66nis8rrg$.102f18ipoe59z.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Ale gotówka przeciez też niebezpieczna - mogą ukraść, można
    > zgubić, moze sie spalic. A gdzie ją zamierzasz trzymać - w sejfie
    > w domu?

    Kto nie boi się gotówki to zwykle nie ma 50 tys zł w domu.
    Albo już traci kontakt z rzeczywistością i wyrzuca wnuczkowi
    80k przez okno.

    Nie mam nigdy na karcie więcej niż 300 funtów
    a w Polsce mam 1000zł na lawetę.

    Poupychać po kontach. Przecież można mieć wiele kont.

    --
    Piter

    # kradno ale sie dzielo